10
Hubertus509

Cos mi sie zrobiło ze nie mam takich zeczy jak dym,wybuchy,wyglad wystrzalu itp .

Dodał Hubertus509 03.04.2015, 07:29

Co zrobic by to wróciło ? Prosze o pomoc


Aby komentować, zaloguj się.
17

soulja

03.04.2015, 08:11

Sprawdź ustawienia szczegółów grafiki ;)

19

barbaros_pl

03.04.2015, 08:21

w aslain mod mozna to wyłączyć wiec jesli instalowałes to napewno dlatego a konkretnie chodzi o wot tweaker

7

ellihouwot

03.04.2015, 08:24

zrób kopię bezpieczeństwa katalogu resmod, potem wyczyść jego zawartość i odpal grę i porównaj efekty. Jeśli pomogło to wina modów.

19

Tomek_F

03.04.2015, 08:26

jesli uzyles modow to sprawdz jakich, bo to pewnie one ci pozmienialy grafike

7

YoJin

03.04.2015, 09:36

Albo masz mody redukujace efekty graficzne, albo zmniejszyles wydajnosc grafiki. Mozliwe tez (ale mało proawdopodobne) ze cos poszło nie tak w aktualizacji i ci niektórych plików nie dociagneło i nie doinstalowało.

7

robertgg

03.04.2015, 09:41

Przeinstaluj mody powinno pomóc.

10

Hubertus509

03.04.2015, 10:00

juz próbowałem wot tweakera i pisze ze wszystko wlaczone , to z modami tez próbowałem i nic

Ostatnie tematy

bartekc2006
Fibieusz
Szymon
mar