5
grabek.goofy

czy miejsce w garażu = miejsca w koszarach

Dodał grabek.goofy 24.02.2015, 07:04

Jak w temacie.
Czy po zakupie miejsca w garażu z automatu dostaję miejsca w koszarach??

Pozdrawiam


Aby komentować, zaloguj się.
4

balambucha

24.02.2015, 07:07
1 plus

Nie koszary trzeba rozbudować osobno.

19

Tomek_F

24.02.2015, 07:21
1 plus

nie, to dwie rozne sprawy

7

hurki

24.02.2015, 07:25

nie bo miejsce w koszarach dotoczy czołgów a miejsce w koszarach dotycz załogi

9

Modlos

24.02.2015, 07:39

Tak jak koledzy wyżej, kupno miejsca w garażu nie ma wpływu na miejsce w koszarach.

1

Swiadek

24.02.2015, 07:46

koszary musisz rozbudować osobno

16

biznesmen94

24.02.2015, 07:47

nie, musisz wydać hajs na to i to

7

robertgg

24.02.2015, 08:05

A po co Ci miejsce w koszarach.... było ostatnio trochę ewentów z załogami ale jak pokupujesz pojazdy to nie przesadzajmy miejsce w koszarach momentalnie Ci się zrobi.... tylko kupuj czołgi bez załogi i patrz na jaką załogę masz wolną w koszarach.

16

Filip442

24.02.2015, 08:08

Nie, jeśli chcesz mieć miejsce i w koszarach i w garażu to musisz je kupować osobno, ale pamiętaj, że jak rozbudujesz koszary to masz 16 miejsc więcej ;)

19

bury_wilk

24.02.2015, 08:31

Jak już powiedziano, miejsce w koszarach trzeba dokupić osobno. Zasadniczo uważam, że to nie jest szczególnie potrzebne, że spokojnie można sobie poradzić z tyloma miejscami ile jest w standardzie, acz poskarżę się, że mnie trochę Wargaming na tym wyrolował przy okazji zimowych misji ośmiobitowych. Wiadomo było, że załogi stamtąd zostaną i było info, że dla nich tymczasowo rozbudowane będą koszary. Niby spoko, ale wydawało mi się logoczne, że to będzie tak, że (tymczasowo) dojdzie tyle miejsc w koszarach ile dojdzie załogantów, a to co miałem wolne będę miał wolne nadal. A tymczasem gucio :( Załogi z ośmiobitówek wypełniły mi najpierw wolne miejsca i tylko dla pozostałych dodano nowe i w efekcie nie mogłem sprzedać czołgu, bo nie było gdzie załogi podziać :(
Ot tak, chciałem się pożalić ;)

9

IzNooGooD

24.02.2015, 08:59

nie, miejsce w koszrach kupujessz osobno

Użytkownik usunięty

24.02.2015, 10:30

miejsce w garażu i miejsce w koszarach kupujesz osobno niestety :(

5

a.nowogonski

24.02.2015, 11:18

Garaż jest dla czołgów, koszary dla załogi, kupujesz jedno nie oba naraz.

Użytkownik usunięty

24.02.2015, 11:18

Nie jak dostajesz miejsce w garażu to nie dostajesz miejsc w koszarach.