17
tajemniczymichu

Dlaczego pocisk, który zadaje 500 dmg zadaje raz 400 a raz 600? od czego zależy taki rozmach?

Dodał tajemniczymichu 26.01.2015, 22:33


Aby komentować, zaloguj się.
10

aganieszka1521

26.01.2015, 22:36
1 plus

zależy od pancerza tego czolgu w który strzelasz i od losowosci, poza tym nie pisze ze zadaje zawsze 500 tylko pisze xxx/xxx/xxx

10

koksiarz144

26.01.2015, 22:39
4 plusy

rng losuje +/- 25% damage

19

Tomek_F

26.01.2015, 22:46
3 plusy

bo wartosc dmg to srednia, nalezy obliczyc soebie zakres +/- 25%

18

mtx1985

26.01.2015, 22:52

@tajemniczysrychu - przestań spamować to forum!!!

17

tajemniczymichu

26.01.2015, 22:55
1 plus

A tak po za tym nie znam tego gracza. Może rzeczywiście tamten użytkownik tak spamuje. Zapytam się go.

17

FeldwebelTimo

26.01.2015, 23:04
2 plusy

Poniewaz jest to wartosc srednia.
Obrazenia zaleza tez od pancerza wroga i odleglosci z jakiej pocisk leci (penetracja spada o x punktow na 100 metrow)

4

Neoros_Philosophus

26.01.2015, 23:30
2 plusy

400 to wartość średnia. PseudoRNG losuje wartość z przedziału (0,75*avg_dmg;1,25*avg_dmg). Przy pociskach o średniej 500 masz przedział (375;625)

16

biznesmen94

26.01.2015, 23:48
1 plus

Pocisk ma swoja dolna i górna granicę zadawania dmg, dlatego jest to kwestia losu i nie będzie ciągle biło 500.

9

marcjasz7

27.01.2015, 00:03
1 plus

Wartość średnia juz takie pytanie było mogłeś sprawdzić i nie powtarzać tego pytania .

13

Pewex123

27.01.2015, 00:14
1 plus

to sie nazywa RNG, czyli random number generator, taki system losujacy

18

bedziegold

27.01.2015, 01:08
1 plus

Generator liczb losowych. To co masz podane to liczba średnia uszkodzeń. Istnieje jednak możliwy rozrzut +/- 25% losowany z rozkładu Gaussa

9

peetheQ

27.01.2015, 01:22
1 plus

yeap, that's right ;)

17

robcik15

27.01.2015, 04:26
1 plus

500 jest wartoscia srednia i to zalezy od szczescia :)

1

bodek5.1954

27.01.2015, 08:21
1 plus

zalezy od:pancerz czolgu do ktorego strzelasz
odleglosci
no i gdzie trafisz

10

matycha08

27.01.2015, 09:56
1 plus

zależy od tego w jaki czołg strzelasz jaki ma pancerz itp

4

Neoros_Philosophus

27.01.2015, 09:58
2 plusy

ktoś rzucił parę minusów - niech najpierw poczyta o fizyce gry -,-

17

10lukas

27.01.2015, 10:01
1 plus

Masz losowanie +/- 25% wartości tych 500 obrażeń. Do tego w większości pocisków przy naliczaniu dmg liczy się jeszcze odległość. Najważniejsze jest jednak to, w jak gruby pancerz trafisz.

9

r_i_p

27.01.2015, 10:13
1 plus

RNG +/- 25% - ot dlaczego

13

shenlong70

27.01.2015, 10:16
1 plus

RNG +/- 25% dlatego

12

Readle

27.01.2015, 10:42
1 plus

500dmg w Twoim przypadku to wartość średnia. Mniej więcej wygląda to tak, że na 3 pociski powinieneś zrobić 1500dmg. I tak:
1 strzał: 500
2 strzał 400
3 strzał 600
łącznie: 1500 dmg.
Oczywiście wszystko to zależy od losowości. Nie raz miałem tak że kilka pocisków z rzędu zadało mniej dmg niż wynosiła średnia działa. Ale mniej więcej tak to powinno działać.

4

marcelbytnar123

27.01.2015, 10:57
1 plus

działo czasem wali po 400 czesem 500 a czasem 600.średnia wychodzi z tego 500.Z burzącymi jest inaczej.Jak nie masz penetracji to pocisk rozwala sie na pancerzu i nie masz np 450dmg tylko 120

13

kropka134860

27.01.2015, 11:17
1 plus

wszystko zależy od RNG czasem losuje ponad srednie a czasem minimalny dmg
NP dzialo z m103 czyli 120 mm strzela srednio po 400 jego maksymalny dmg to 500 a minimalny to 300

1

Michał

27.01.2015, 12:14
1 plus

ta wartość dmg to średnia zadawanych obrarzeń danym dzia łem lub pociskiem

Użytkownik usunięty

27.01.2015, 17:13
1 plus

bo to jest srednia wiec raz moze walnac mniej a raz wiecej

1

Rockpawel

27.01.2015, 17:21
1 plus

500 dm to jest srednia a od sredniej odejmuje sie 25 % lub dodaje wiec
375-675

1

Jawa315

27.01.2015, 17:24
1 plus

Zależy od punktów losowania.

16

maciej015b

27.01.2015, 20:02

bo w wocie jest +25% - 25% i zalezy jak wylosuje

5

skoworoda

27.01.2015, 20:19

mamy losowanie 25% od obrazen srednich w gore i w dol

17

SH666

27.01.2015, 20:20

jest losowanie +/- 25 %