10
AzardWoT

procesor

Dodał AzardWoT 25.11.2014, 21:58

czy on jest dobry Intel Pentium N3530? I co o nim sądzicie, jak bedzie chodził Wot


Aby komentować, zaloguj się.
15

Konrad

25.11.2014, 22:06
1 plus

Fatalne taktowanie (ghz) Lepiej jakiś <3.0 a 2 rdzeni lub lepszy lub amd fx-6300, fx-6350 są to świetne budżetowe procki

2

kubus1905

25.11.2014, 22:09

ja mam Xenona a ten jeszcze na pentium siedzi :D

11

2Mati412

25.11.2014, 22:18

tak ale pamiętaj że procek to nie wszystko liczy się też dobra karta graficzna ale jak kolega Konrad napisał również polecam FX-6350 jam go długo używałem i polecam (teraz mam FX-9590 i jestem bardzo zadowolony) :)

11

2Mati412

25.11.2014, 22:19

a co do twojego procka to jak chcesz grać z większa ilością niż 4 FPS to musisz kupić nowy

18

kimak2011

25.11.2014, 22:21
1 plus

wot raczej będzie słabo chodził

2

kubus1905

25.11.2014, 22:21

serio ? FX-6350? albo jaki kolwiek inny amd? do grania? chyba sobei jaja robisz, chcesz zestaw do grania procek intela plyta glowna MSI i karta GeForce

11

2Mati412

25.11.2014, 22:30

i tu cię muszę zasmucić kubos lepiej nie wypowiadaj się na ten temat FX-6350 kosztuje ok 400zł a porównywalny Intel 500zł więc sorka ale nie tka samo z FX-9590 porównywalny intel prawie 2x droższy

12

azorro

25.11.2014, 22:30

Może da rade wot ale na niskich ustawieniach

11

2Mati412

25.11.2014, 22:31

@kubos
a i jeszcze jedno właśnie procki AMD są przystosowane do grania.

2

kubus1905

25.11.2014, 22:32

2Mati412 ale co ma cena do wydajnosci ? wole doplacic troche wiecej i nie martwc sie o fpsy albo ze cos mi nie pojdzie, dorosniesz zrozumiez, i ja nigdy nie powiedzialem ze intle sa tansze tylko ze sa lepsze do grania taka mala roznica

11

2Mati412

25.11.2014, 22:35

toż ci podałem przykład że aby mieć to samo w intelu to musisz więcej płacić nie pojąłeś jeszcze tego to współczuje tobie
no bo co za problem kup procek intela aa 2000zł i po sprawie NIE.

11

2Mati412

25.11.2014, 22:36

kubos i tak na marginesie postudiujesz elektronikę i informatykę to zobaczysz

2

kubus1905

25.11.2014, 22:38

mati ze tobie mama nie da 2000 na sam procek to juz twoj problem ;) wlasnie kupilem kompa za 5k i wystarczy mi na jakies 3 lata moz wiecej :) a ty sie mecz dalej na amd a karte masz pewnie radeona bo tez jest tansza

2

kubus1905

25.11.2014, 22:39

ramow tez pewnie masz 8 albo 4 Gb bo taniej nie ?

11

2Mati412

25.11.2014, 22:45

no może tobie rodzice na kompa dają hajs ale widzisz ja szm sobie na niego zarabiam jak na razie mi wystarcza
-FX-9590
-GTX-780
-8GB RAM
wiesz i to mi wystarcza za rok sobie pewnie grafike wymienię a procek tez pewnie spokojnie na 3lata starczy i masz tu porównanie o XEnonów
www.guru3d.com/news_story/amd_fx_9590_benchmarks_surface.html

11

2Mati412

25.11.2014, 22:45

masz tu porównanie FX-9590 do xenonów
guru3d.com/news_story/amd_fx_9590_benchmarks_surface.html

11

2Mati412

25.11.2014, 22:48

a co do kompa to mi rodzice na kompa nie dają mo juz nie jestem takim dzickiem jak ty i ja sobie sam na kompa zarabiam a na pokładzie mam
FX-9590
GTX 780
8GB RAM i powiem ci że jeszcze nigdy ponad 6,5GB nie miałem w użyciu

17

Hav2097

25.11.2014, 22:49

Procek słaby ! wot to dziwna gra i potrzebuje bardzo mocnego jednego jaja więc Fx trż srednio się spisują .

11

2Mati412

25.11.2014, 22:51

wo to procka jakiegoś specjalnego nie potrzebuje tylko karty graficznej ;)

2

kubus1905

25.11.2014, 22:58

widzisz ja mam GTX 980 i 32gb

17

Adasi3k

25.11.2014, 23:01

moze da rade, sprobuj :P

2

kubus1905

25.11.2014, 23:03

ale koniec spamu ja tam wole intele

11

artwallenrod

26.11.2014, 02:43
1 plus

główna przyczyna-procek,grafa i ramy muszą się z integrować w tym samym czasie ,współpracować i tyle ,nawet na niskich detalach idzie grać,po jakiego diabła wydawać kasę wystarczy pomyśleć jakie ma wymagania WOT i pod tym kierunkiem znaleść laptopa lub kompa.....

10

1kcal

26.11.2014, 03:51
1 plus

Ten "pentium" to w rzeczywistości Atom silvermont z platformy Bay-Trail M. Procesor jest trochę wolniejszy zgar w zegar od AMD Jaguar. To jest lepiej popędzony tabletowy procek. FPS jakiego można się spodziewać to około 15klatek nie zalżnie od jakości detali. Ten procek więcej nie uciągnie.

19

Tomek_F

26.11.2014, 08:05
2 plusy

nowy procek w starej technologii,
raczje nie polecam go

1

tomaszipiotr

26.11.2014, 08:08

Ja mam przestarzały Intel core 2duo i Wot chodzi

18

Ropuch89

26.11.2014, 08:12

To nie jest procesor dobry dla gry w WOT :( Nie polecam Ci go.

6

Luk1979

26.11.2014, 08:28

ten się nie nada do Wota, ja mam intel core 2duo E8500 i daje radę

Ostatnie tematy

PolskiArno00
_iCo
Dominik
kordiankubis