1
chincyk

Polscy Gracze

Dodał chincyk 18.10.2014, 00:47

Jaka jest wasza opinia co do naszych graczy w związku co do zagranicniaków? ja mimo że piszę w języku angielskim na forum czesto słyszę komentarze nt. naszych czołgistów (PL) negatywne słowa i to takich komentarzy jest najwięcej co do nas graczy z Polski... więc o co chodzi według Was??


Aby komentować, zaloguj się.
16

MorningTEa

18.10.2014, 01:00

Stety lub nie jest nas najwięcej w tej grze. Jak wiadomo dobrych graczy (+2000 wn8) jest tylko mały procent, natomiast tych słabych nie sposób zliczyć. Większość robi złą opinię mniejszości. Wielu dobrych graczy unika przyznawania sie do ich pochodzenia przez co wzmacnia się odczucie że polscy gracze to "nooby".

3

Luistsp

18.10.2014, 01:38

Taką opinie sobie sami robimy i nie chodzi tu tylko o tych złych graczy bynajmniej, wskażnik wn nie oznacza większej kultury osobistej :)

17

oxx28

18.10.2014, 02:02

jest nas najwiecej na serwerach europejskich a co za tym idzie najwięcej niewychowanych gimbusów i to głównie oni nam robią taki PR

7

YoJin

18.10.2014, 02:13
1 plus

No cóż mozna napisać, ot polscy gracze rabia niesamowita wioche w WOT'cie wiec czemu sie dziwić. Za dużo dzieci w to gra i tak to wychodzi potem.

3

Otaku84

18.10.2014, 02:14

Niestety gdyby tebn wskaźnik był adekwatny do kultury to może nawet nie bylibyśmy tak traktowani - ale niestety jak widzę co piszą i robią inni gracze to mi się odechciewa przyznawać do polskiego pochodzenia i wolę się nie odezwać niż być zwyzywanym - głównie przez innych polaków..

1

Spqq

18.10.2014, 02:45

Niestety z buraka pomarańczy nie zrobisz ;/

16

nanoc

18.10.2014, 06:08

a co ma narodowosc do tego kto jest lepszy kto troche słabiej gra to po pierwsze po drugie nas jest sporo jezeli chodzi o polaków w wot-e no to czasami flustracja wychodzi w postaci obrazania nawet rodziców bo sam byłem swiadkiem jak sie wyzywali miast grac ale tak to juz jest siedzisz przed komputerem nikt nie wie jak sie nazywasz to sobie mozesz popisac i sie popisac

12

coh67016

18.10.2014, 06:43

tak tylko jeden wrzuca na bota że jest noobem z Polski a drugi zabił 6 [T9] i tak to cisza zatkało ich

5

policja69

18.10.2014, 07:10

Dla tego bo jest nas największa ilość na serwerach europejskich .

9

longdonsilver

18.10.2014, 07:25

ludzie nie robcie segregacjii rasowej wedlug zachowania i odruchów zwierzęcych poprostu grajmy pozdrawiam elo

8

omg.sura

18.10.2014, 07:52

Taką opinie sobie sami robimy i nie chodzi tu tylko o tych złych graczy bynajmniej, wskażnik wn nie oznacza większej kultury

12

artifice007

18.10.2014, 08:09

Przez osoby które piszą na VI w zwyż np. Siemka PL. Według mnie Polska ma jednych z najlepszych graczy i innym w ESL czy tam CW jest z nimi ciężko wygrać. Przez to ta dyskryminacja.

17

Pawel6710

18.10.2014, 08:52

nas jest najwiecej na serwarach europejskich i dlatego tak sie na nas wkurzaja bo jest duzo pomomidorów co unas gra

5

pol1PL

18.10.2014, 08:57

jest to nieuniknione poniewaz polskich graczy jest najwiecej na serwerze EU jest duzo dobrych jak i slabych graczy stad sie wziely te powiedzenia od sasiadow... :(

18

caius_martius_coriolanus

18.10.2014, 09:13

Niemcy. Litwini, Ruski. Czesi - no nie lubią Nas i tyle. Bardzo łątwo trafić na polskiego dzieciaka w tej grze który kompletnie nie ogarnia poza napisaniem na początku SIEMKA PL. To zapada w pamięć bo zdarza sie co kilka bitew- druga sprawa że większość tych co ogarniają to też Polacy - Oni robią swoje, grają,wygrywają i nie obnoszą sie ze swym pochodzeniem - o nich nikt nie pamięta już w następnej bitwie.

12

Michaszko

18.10.2014, 09:29

Gracze są różni jedni chcą pograć, inni powyzywać w tej drugiej grupie nasi rodacy niestety przodują. Około połowy bluzgów na czacie jest po polsku, co nie robi nam dobrej opinii. No a na dodatek ta grupka niespecjalnie ogarnia grę. Ale robi opinię nam wszystkim.

17

gramjakgram

18.10.2014, 09:31

widza jak inni gracze reaguja na siemka pl mimo to oni nadal pisza to siemka pl lub kto z polski?

14

Arksi

18.10.2014, 09:34

W WoT'a gra dużo polskich dzieci i przez nich na czacie ciągle widać "siema PL" etc.
Z tego co się orientuję to nawet polacy są w rankingu wyżej niż średnia z servera (WN7), ale niestety przez młodsze osoby jest taka a nie inna opinia :/

4

KacperWieleba

18.10.2014, 09:54

1dobrze mówią do mnie się 3 żucało że kampie na 1 linni z boku a zrobiłem więcej wszystkiego od nich wszystkich i byłem najlepszy w zespole
2nie tragiłem arty w skręcające E25 strzelając M12 i gość w E75 życał się do mnie jebany anglik co zrobił 400dmg więcej(ogólnie 1900)
według mnie w wot grają ludzie co uważają tak :"BĘDE GRAĆ TO BĘDE FAJNY" i tak jest w każdym kraju i się żucają o własną głupote do innych albo słushnie-przypadek gość pisze że spotuje wyspotował 5 czołgów i tylko arty strzeliła a 5 nic..
sądze iż staty nie grają itd

1

cezarion16433

18.10.2014, 10:41

Mamy taką opinię bo sami sobie taką wyrobiliśmy.

12

SHanIsH

18.10.2014, 10:42

Polska ma najlepszych graczy w wocie i jednocześnie dużo pomidorów, gdyby dzieci się nie dorwały to byśmy nie mieli takiej opinii.

12

Hear_Me_Roar

18.10.2014, 10:52

zobacz ile jest świetnych polskich klanów w TOP50 z tego co liczę jest ich aż 7, także świetnych polskich graczy nie brakuje, a że jest też sporo lam to normalka. z resztą z najlepszych klanach na serwerze tez jest sporo polaków.

18

Ropuch89

13.01.2015, 10:33

Jest nas bardzo wielu i w związku z tym najwięcej słabych graczy.

1

19haldir

13.01.2015, 10:52
1 plus

Moim zdaniem polacy sa jednymi z lepszych graczy ,
lecz graczy zagranicznych irytujemy

Ostatnie tematy

Adam
PolskiArno00
_iCo
Dominik
kordiankubis