5
KtosiuNT

Czy pocisk odłamkowo-burzący może przebić dwa czołgi na raz?

Dodał KtosiuNT 02.10.2014, 20:27


Aby komentować, zaloguj się.
19

Bu111

02.10.2014, 20:38
1 plus

Przebić jako tako nie może, ale odłamki z jego wybuchu mogą uszkodzić dwa pojazdy (i więcej) znajdujące się w zasięgu rozrzutu odłamków.

15

N0sfera1U

02.10.2014, 20:46

Może. choć właściwie to radzi odlamkami. Jest medal za zniszczenie 2 pojazdów jednym pociskiem BOMBARDIER

15

kiha1970

02.10.2014, 20:49

Hmmmm, na pewno nie może przebić 2?? Nie jestem ekspertem w dziedzinie pociskowości stosowanej, ale według mnie OB może przebić 2 czołgi naraz, i wybychnąć po utraceniu możliwośći dalszej penetracji. Ale to kolega ma 100% racje : "odłamki z jego wybuchu mogą uszkodzić dwa pojazdy (i więcej) znajdujące się w zasięgu rozrzutu odłamków".

5

seweryn132

02.10.2014, 21:14

Możesz 2 uszkodzić na raz

10

68rork

02.10.2014, 21:19

Tylko splashem może zadać obrażenia drugiemu pojazdowi przy penetracji pierwszego.

2

kubix025

02.10.2014, 21:28

Pocisk typu HE nie jest w stanie przebić się przez 2 czołgi (jak zresztą każdy w WoT), lecz istnieje prawdopodobieństwo uszkodzenia czołgu, w którego strzelasz jak i tego obok (muszą być dosyć blisko siebie, chyba że mówimy o artylerii). Jako, że pocisk typu HE wybucha na powierzchni zetknięcia się z celem jest to możliwe.

17

rysiekpol

02.10.2014, 21:31

może przebić 2 czołgi naraz, i wybychnąć po utraceniu możliwośći dalszej penetracji. Ale to kolega ma 100% racje : "odłamki z jego wybuchu mogą uszkodzić dwa pojazdy (i więcej) znajdujące się w zasięgu rozrzutu odłamków".

16

sbucicers

02.10.2014, 21:32

Owszem mozesz uszkodzic dwa czolgi na raz ale nie przebic za uszkodzenie i w stosunku zniszczenie dostajesz odznake BOMBARDIER

14

Shado666

02.10.2014, 21:35

odlamkami moze uszkodzic kilka czołgów w polu rażenia

17

gracz1991

02.10.2014, 21:54

Przebić nie przebijesz, bo jest to niemożliwe choćby z zasady działania pocisków HE. Splash za to może uszkodzić, a nawet zniszczyć dwa czołgi na pocisk. Swego czasu zdarzyło mi się to na T82 z haubicą. Bombardier oczywiście za to nie był, ale gdyby to była artyleria, to już co innego.

12

mysika

02.10.2014, 22:40

Tylko splashem może zadać obrażenia drugiemu pojazdowi przy penetracji pierwszego.

10

gderciol

02.10.2014, 22:41

Jeden dostaje pociskiem, drugi odłamkami ;)

19

Tomek_F

03.10.2014, 08:15
1 plus

przebic nie, ale odlamkami tak

11

GS126X

03.10.2014, 08:40

można uszkodzić,największa szansa jest na artylerii i KV-2

11

Kiniomax

03.10.2014, 09:18

przebić nie można dwóch ale mogą dostać s odłamków ale ja ogólnie polecam pociski PP

16

jerys2

03.10.2014, 09:20

Jak stoją obok siebie to jak najbardziej, najczęściej zdarza się to artyleri powyżej 7 tiera :)

10

Maciej125

03.10.2014, 10:15

przebić nie ale może uszkodzic moduły odłamkami eksplodując w pobllizu 2 czołgów

12

Paweł

03.10.2014, 10:17

Może. choć właściwie to bije odlamkami

2

pawloo95

03.10.2014, 10:37

możesz dwoch uszkodzić

Ostatnie tematy

Adam
PolskiArno00
_iCo
Dominik
kordiankubis