1
GhostR600

Jaką Linie Artylerii polecacie?

Dodał(a) GhostR600 10.08.2014, 11:03


Aby komentować, zaloguj się.
10

arras30

10.08.2014, 11:06
1 plus

Ja polecam niemiecką ,dobrze mi się nimi gra , celne są ,dość dużo dmg robią i jak na arte nawet fajnie ładują choć mogły by szybciej

10

arras30

10.08.2014, 11:07

Posiadam już GW Panter i ide na 8 tier za pare dni

7

grandprixteam

10.08.2014, 11:08
1 plus

- Niemiecka - Celność,
- Amerykańska splash do 7 T spora mobilność da radę nawet capować,
- Francuska do magazynek na 10 T co dwa strzały to nie jeden amxy są bardzo celne,
- Brytyjska Parabola lotu fv na 6 T to śmieszna zabawka można grać jako spoter lub na inne arty pod koniec bitwy,
- Ruska ma dobre uszkodzenia jest raczej uniwersalna

17

gracz1991

10.08.2014, 11:12
1 plus

Ja polecam linię francuskich artylerii. Bardzo przyjemnie się nimi grało. Są stosunkowo celne i mobilne. Zwieńczeniem jest zmora niejednego czołgisty, czyli B-C 155 58 z magazynkowym działem. Jedyną bolączką jest średni dmg, który jest znacznie niższy od konkurencyjnych linii.

1

Polski_Polak_Z_Polski_Pl

10.08.2014, 11:17

Niemiecka jest fajna od 5 tieru francuzka od 4 amerykanskimi nie grało mi się tak fajnie jak np francuzko brytyjska jest super od 2 tieru pozniej jest przerwa bo sekton nie jest dobry ale 4 5 i 6 i poźniejsze sa spoko. Ja polecam francuzka

18

Kurg

10.08.2014, 12:04

brytyjską lub USA
największy kąt ostrzału
ZSRR i Niemcy muszą poruszać całym działem
ZSRR dość szybko przeładowuje

8

SheiVar

10.08.2014, 13:13

Niemiecką i zsrr bo dużo zadają obrażeń

2

SiPatron2

10.08.2014, 13:22

jeśli chodzi o X to:
-T92 - bardzo duży dmg
-GwE100 - wszystkiego po trochę, najbardziej uniwersalna
- ConqerorGC - fajny dmg i potrafi wrzucić pocisk za kamień jak FV304
-B-C 155 58 - niby ma te 4 pociski ale jeden bije za 500-700 i ładuje ponad minutę
-Ob 261- bardzo szybko ładuje i jest celna ale ma mały dmg

17

krzysztofswiniarek

10.08.2014, 13:26

Angielska ma bardzo szybkie przeładowanie i wysoki lot pocisku

2

SiPatron2

10.08.2014, 13:37

szybkie przeładowanie i wysoki lot pocisku ma ale 6 tier, X ma około 50 sekund

5

Jarodaro22

10.08.2014, 13:38

polecam niemiecką linie ma najmocniejsze działa a jak szukasz szybko strzelających to francuską

2

SiPatron2

10.08.2014, 13:43

najmocniejsze ? zależy od tieru na X największy dmg na amerykaniec, na IX i VIII mają niemieckie a na VII ma ruski.

17

kakaaaa

10.08.2014, 13:47

Niemieckie-Dobry dmg + dobra celnosc

8

omg.sura

10.08.2014, 13:50

Ja mam niemiecką ,dobrze mi się nimi gra , celne są ,dość dużo dmg

18

caius_martius_coriolanus

10.08.2014, 13:56

Jako że grałem wszystkim pozwólcie że sie wypowiem ( wiekszośc komentujących grała jak widzę tylko jedną lub dwiema nacjami) - najlepiej sie gra na niskich tierach brytyjską artą i niemiecką - tak do 6 tieru - później najlepiej gra sie amerykańską 7,8.9 tier - natomiast na wysokich tierach największą frajde sprawia arta francuska - 9 i 10 tier - obrotowa wieża jest po prostu niesamowita. Oczywiście ktoś napiszę że T92 ma super DMG, Brytol na 10 tierze strzela za skały - ale trafić tym w cel to rzadkość. Radziecka arta na 10 tierze jest dość celna ale wąskie widełki skutecznie zniechęcają. Oczywiście piszę o randomach bo na CW raczej znajdziecie Radzieckie i brytyjskie arty.

17

klusek2

10.08.2014, 13:57

rosyjskie bardzo mobilne ale grac jak artami zaczyna sie od 4tieru

2

SiPatron2

10.08.2014, 14:04

codziennie gram CW i radzieckich spotykam najmniej, najwięcej jest brytyjskich i amerykańskich

18

caius_martius_coriolanus

10.08.2014, 14:07

Zależy od mapy. Nie da sie jednoznacznie napisać że te grają a te nie. Prawda?

2

Levenhook

10.08.2014, 14:11

ja polecam amerykańską linie i niemiecką poniewaz nimi grałem i śmiało moge ci polecic oby dwie linie amerykańska ma całkiem dobrego splesza i najlepsze działo chodzi mi o zadawanie obrażen (maus moze zejsc na 1 strzał) niemieckie maja dobra penetracje i calkiem celne działa i moge ci polecic brytyjskie ale dopiero bedziesz sie cieszył na 10 tierze a na ameryskańskich to nawet od 4 tiera a od niemieckich to od 5 tiera od grille

19

bursztyn-19782

10.08.2014, 14:18

Polecam artykuły niemieckie, ponieważ mają dobrego dmg, całkiem celne i niezłe przeładowanie.Całkiem nieźle zarabia się nimi. Dobrze się nimi gra.

Ostatnie tematy

Szymon
mar
marcys93