2
STAN_PW_PL

spadek fps

Dodał STAN_PW_PL 07.07.2014, 11:21

ostatnio zauważyłem spadek fps nie wiem co zrobić potrzebuję pomocy z góry dziękuje za pomoc


Aby komentować, zaloguj się.
17

kamruk111

07.07.2014, 11:22
5 plusów

Przeczyść kompa, antywirusa odpal, defragmentacja, zmniejsz ustawienia graficzne.

19

mars771

07.07.2014, 11:22
1 plus

Na forum jest wszystko, co można z tym zrobić, na Dyskusji Ogólnej, popatrz

2

STAN_PW_PL

07.07.2014, 11:24
1 plus

dzięki za pomoc jutro ci powiem czy działa

10

aganieszka1521

07.07.2014, 11:37
1 plus

moze warto pobrac wota od nowa? i tak jak wyzej

3

mardok1

07.07.2014, 12:00
1 plus

Wyłącz procesy działające w tle - polecam programy typu TuneUp, wersja Trialowa pozwoli ci powyłączać co zbędne, żrące zasoby procesy.

14

Łukasz

07.07.2014, 12:12
1 plus

powyłańczaj skypa steam origin ja przez te programy tesz miałem spadki a jak je wyłączyłem to chodziło o lepiej

7

Kodzo7

07.07.2014, 12:12
1 plus

Najprawdopodobniej zmniejszył ci się sygnał netu , lub twoi operatorzy zmniejszyli ci jego szybkośc :)

17

tyskie157

07.07.2014, 12:52
1 plus

Po porstu Wargaming "Polepsza gra". Tak jest co jakis czas, ze gracze doznaja spadkow fps nawet na maszynach z NASA. mi pomogl reinstall wota bo tez z czasem pliki gry zosatja zawalone przez jakies smieci typu. pliki po xvm czy modach

1

krecik1015

07.07.2014, 13:11
1 plus

1 Przeczyść komputer a zwłaszcza chłodzenie.
2 Sprawdz czy jakiś program nie zabiera za dużo zasobów procesora lub ramu.
3. Sprawdz stan dysku twardego,byc moze jest za bardzo za smiecony iwolniej pracuje (mozesz go zdefragmentowac)
4 Wyłacz antywirusa
5 Sprawdz czy nie masz wirusa ktore moze "zamulac" kompa
6 Zainstaluj najnowsze sterowniki karty graficznej i innch podzespołow.
7Ustaw nizsza jakosc grafiki, ewentualnie skorzystaj z wot tweakera.
8 Zawsze mozesz przeinstalowac gre lub nawet cały system ale to w ostateczności.

1

DJ_Andy

07.07.2014, 13:34

W moim przypadku co poniedziałek CCleaner odpalany, obudowa otwarta i co tydzień czyszczenie wiatraków i radiatorów, dodatkowy wentylator na dysku twardym, WoT tweaker aktualizowany z każdym patchem WOTa, stały monitoring zasobów dzięki gadżetom WIN 7 z menadzerem zadań (wiem jaki proces zamula mi kompa i go natychmiast kończe), antywirus wyłączony na okres grania WOTa oraz podczas gry tylko TS + World Of Tanks zasysają mi łącze internetowe

10

Apus87

07.07.2014, 21:51

WoT używa tylko jednego rdzenia procesora. Na nasze nieszczęście domyślnie tego, na którym jest system i inne podstawowe aplikacje. Zawsze robię tak:
1. odpalam WoT, ładuję się i wyskakuję do pulpitu
2.. klikam prawym przyciskiem myszy na pasku zadań i wybieram "menedżer zadań"
3. klikam w zakładkę "procesy" i klikam ppm na worldoftanks.exe *32
4. wybieram "ustaw koligację" ("set affinity") i ODZNACZAM procesor 0
5. cieszę się +5-15 FPS w WoT.

7

kontoonet2

14.07.2014, 12:19

Przeczyść kompa,
antywirusa odpal,
defragmentacja
zmniejsz grafikę w grze.

Ostatnie tematy