1
damian120796

Zakazane mody na EU

Dodał damian120796 13.04.2014, 19:46

Hell yeah, WG EU w końcu wzięło się za zakazane mody…
Jednakże zrobiło to tak beznadziejnie i bez jaj, że można się tylko chwycić za głowę i powiedziać „dafuk”. Oficjalną wypowiedź w kwestii zakazanych modów można streścić jednym zdaniem – „dozwolone są wszelkie modyfikacje nie dające nam przewagi nad przeciwnikiem”. Aha, hm, aha. No ok.





Naczelny FTR pogrzebał jednak w oficjalnych zasadach gry i posiłkując się wspomnianą wyżej wypowiedzią oficjeli z forum można stwierdzić, iż zakazane są:


- przeźroczyste tekstury obiektów w grze, które są penetrowane przez uzbrojenie pojazdów
- zastępowanie modeli pojazdów modelami kolizyjnymi
- oznaczanie obiektów, które mogą wydawać się niebezpieczne, jako bezpieczne – białe tekstury na zniszczonych czołgach
- zmiany w auto-aimie – automatyczne śledzenie celu, czy też celowanie w weakspoty
- oznaczanie lokalizacji innych graczy, którzy nie są widzialni z powodu zasad obowiązujących w grze (np. wyświetlanie tracerów na minimapie)
- aktywne oznaczanie obiektów ulegających zniszczeniu na minimapie (powalone drzewa, rozbite płoty/budynki)
- free-camera (podczas gry na serwerze) – uwolniona kamera poruszająca się bez ograniczeń w 3D, pozwalająca ominąć ograniczenia w grze oraz widok satelitarny dla pojazdów nie będących artylerią
- używanie makr, np. dla automatycznego odpalenia ręcznej gaśnicy w trakcie pożaru, oprócz zautomatyzowanego strzału po załadowaniu pocisku
- oznaczanie miejsc w które celują pozostali gracze (np. celowniki laserowe)
- częściowa lub pełna zautomatyzowana walka pojazdów w grze, ich obsługa oraz strzelanie (czyli po prostu boty)


Dokładnych nazw modów jednak nie podano…


Aby komentować, zaloguj się.
9

Krzysiek27

13.04.2014, 20:16
1 plus

Czy to nie jest przypadkiem skopiowane z Dom1n'a?

2

kubus1905

13.04.2014, 20:25

a co z celownikiem laserowym to za takich modow co pamietam z glowy

11

dominyo

13.04.2014, 21:15

Przypadkiem jest słowo w słowo :)

5

sebastio

13.04.2014, 21:21

Niemożliwe skoro w wocie jako normalna funkscja auto-celu jest to czemu nie można jej używać.
A po drugie granie (BEZ WEAKSPOTÓW) skąd ty rześ to wziął> granie bez weakspotów było by bez sensu

2

kubus1905

13.04.2014, 21:27

sebastio czytanie ze zrozumieniem nie boli - zmiany w auto-aimie tak ze celuje ci samo w weak spoty

5

mraukodel

13.04.2014, 23:34

@sebastio możesz używać auto-aima oraz strzelać w weak spoty. Nie możesz używać auto-aima który strzela w weak spoty tzn nie możesz używać jakiegoś modu który co strzał będzie celował w amunicje, silnik czy inny weak spot. Ten auto-aim który masz standardowo pod PPM jest w pełni legalny i możesz go używać do bólu(lub zniszczenia czołu)

6

mateusz93

14.04.2014, 10:22
1 plus

Najbardziej boli zakaz białych "trupów" sporo graczy używając mody gra właśnie z nim...

Dobrze ze nie ma na razie mowy o zoomie i outzoomie :D

2

kubus1905

14.04.2014, 10:46

tak ale te zakazy dotycza chyba tylko oficjalnych turnieji w WoT gdzies w zasadach ESL chyba o tym czytalem

7

MrXinup

17.01.2015, 10:55
1 plus

"Oficjalne stanowisko w sprawie modyfikacji gry

W ciągu kilku ostatnich miesięcy zauważyliśmy liczne wątki na forum i komentarze z prośbami o zajęcie przez Zespół Społeczności stanowiska w sprawie modyfikacji gry (“modów”). Widzieliśmy wiele dyskusji o tym, które modyfikacje są dobre, a które złe; co powinno być dozwolone, a co zabronione; a także wiele różnych opinii o tym co daje zbyt dużą przewagę. Wszystko to wprowadziło spory zamęt, więc chcielibyśmy podzielić się z Wami naszym stanowiskiem w tej sprawie. Na początek jednak, chcielibyśmy, aby było jasne:

Nasze stanowisko nie jest listą oficjalnie zatwierdzonych modów – ma za zadanie przedstawić Wam w jaki sposób rozumiemy ideę “fair play” w World of Tanks.

Istnieją różne mody, które poprawiają jakość rozgrywki poprzez dodanie wygodnych rozwiązań lub dostosowanie gry do upodobań gracza. Przykładami modów z tej kategorii są: mody, które zmieniają kształt/kolor celowników, własne symbole umiejętności „szósty zmysł” zamiast żarówki, a także niestandardowe dźwięki silników/wystrzałów. Być może także używacie innych malowań kamuflażu dla niektórych czołgów (widocznych tylko dla Was), innego wyglądu garażu, a może nawet całkiem innego kroju czcionki w całej grze. Bez względu na to czy używacie tego typu modów czy też nie, nie mają one istotnego wpływu na rozgrywkę. Oprócz innego wyglądu interfejsu lub dźwięków, nie dają one tak naprawdę żadnej przewagi nad kimś, kto używa klienta gry bez modyfikacji.

Modyfikacje, które całkowicie zmieniają *sposób, w jaki gracie*, są tym rodzajem modów, nad którymi doradzalibyśmy Wam zastanowić się jeszcze raz i zachować rozsądek, gdy rozważacie ich używanie. Jeśli mody udostępniają Wam informacje, które nie są normalnie dostępne ani widoczne, i zasadniczo pozwalacie, by mody dyktowały co powinniście zrobić i kiedy, to znaczy, że sprawy zaszły za daleko. W porównaniu do kogoś, kto używa standardowego klienta, takie mody wyraźnie dają przewagę dostarczając danych na temat gry, których inni nie mają, a które możecie wykorzystać decydując co zrobić. Nawet jeśli są to dane przybliżone, dają one zbyt szczegółowe informacje, do których normalnie nie ma dostępu. Na tym etapie sama gra schodzi na dalszy plan, a na przebieg rozgrywki coraz większy wpływ mają mody i ich działanie.

Odpowiedzialność za instalację modów i sprawdzenie, co tak naprawdę robią, spoczywa na graczu. Niewłaściwie zainstalowane (lub niekompatybilne) mody mogą powodować spadki wydajności gry lub inne błędy. Niektóre mody mogą wykradać poufne informacje z Waszego komputera lub uszkodzić system operacyjny. Mówiąc krótko, jeśli mod/dodatek ma zbyt mocno wpływa na rozgrywkę i zmienia sposób, w jaki gracie, doradzamy kierowanie się zdrowym rozsądkiem i odinstalowanie go.

Pozdrawiamy,
Zespół Społeczności EU "

Wiec na serwerze EU nie ma czegos takiego jak zabronione mody

13

Szymeq44

17.01.2015, 15:27

To jest chyba z Dom1Na?

Ostatnie tematy

Robaq
Vlcto
kubal05ludek