- Gry
- World of Tanks
- Forum
- Pytania
- jakie umiejętności dać załodze hellcata?

Hellcat umiejętności
Na pierwszy perk dla dowodcy zarówka dla reszty camo.. na drugi perk daj Braterstwo broni
A więc, żarówka dla dowódcy,radio operator musisz wzmocnienie sygnału itp. Perki pod radio, camo,naprawa, i jak będziesz mógł to zrób sobie Bia. Wtedy hellcat to duch nie czołg :)
zrob tak jak mowi lolcioll
szósty zmysl i naprawa
szósty zmysł dla reszty załogi camo
lolcioll dobrze mowi zrob tak jak on
Wszystko w camo, dowódca żarówka, potem naprawa, hellcat zatrzymany jest skazany na śmierć nawet na 4 tierach...
szósty zmysł na początek, później wszystko inne a naprawe na końcu bo jak dostaniesz w gąski to i tak po tobie
6 zmysł dowódcy i camo reszcie
ja tak dałem i fajnie sie kampiło;)
Dowódca "żarówę", reszta naprawa, potem camo, a na trzeci perk BIA
Tak , żarówe dla dowódcy ,kierowca skręt gońsienicami ,2 perki to kamo a 3 BIA , a potem co już ci się będzie przydawało
żarówka, kamo, Towarzyszy...
Zarowa kamo braterstwo broni naprawa i potem jak chcesz polecam takie ustawienie perkow bo mam ich juz 6
1 Umietność
Dowódca - Szósty zmysł
Kierowca- Kamuflaż
Celowniczy- Kamuflaż
Ładowniczy- Kamuflaż
Radiooperator- Kamuflaż
2 Umiejętność
Dowódca - Kamuflaż
Kierowca- Hamowanie sprzęgłem
Celowniczy- Snajper
Ładowniczy- Bezpieczne magazynowanie
Radiooperator- Rozeznanie w sytuacji
3 Umiejętność
Dowódca - Towarzysze broni
Kierowca- Towarzysze broni
Celowniczy- Towarzysze broni
Ładowniczy- Towarzysze broni
Radiooperator- Towarzysze bron
Oto według mnie najlepszy zestaw(sprawdzone w klanie):
1 Dowódca - Szósty zmysł, 2 Towarzysze broni, 3 Kamuflaż
1 Kierowca- Kamuflaż, 2 Towarzysze broni, 3 Gładka jazda
1 Celowniczy- Kamuflaż, 2 Towarzysze broni, 3 Strzał z biodra
1 Ładowniczy- Kamuflaż, 2 Towarzysze broni, 3 Bezpieczne magazynowanie
1 Radiooperator- Kamuflaż, 2 Towarzysze broni, 3 Rozeznanie w sytuacji
towarzyszy broni, kamuflaze i 6 zmysł
Na 1 oczywiście żarówa i camo
Na 2 dałbym BiA dla wzmocnienia efektu
Ludzie, najważniejsze na początku są bazowe perki, potem dawajcie wszystko co chcecie, potem czyli na 3 perku.
Żarówa, camo, drugi perk BiA
kapitanowi napewno szósty zmysł a reszcie jak uwarzasz