3
sandrol

Wot co myslicie

Dodał(a) sandrol 26.06.2015, 13:16

ja odoba wam sie ta gra


Aby komentować, zaloguj się.
4

kuba.m.1

26.06.2015, 15:13

czemu nie dostalem punktow po jednej bitwie?

4

grzesiu79

26.06.2015, 16:54

właśnie ja też nie dostałem

Użytkownik usunięty

26.06.2015, 17:29

Jak dla mnie 2/10 wg ciągle pomaga graczom, którzy nawet nie ogarniają sterowania, a system losujący jest jedną wielką porażką i nieporozumieniem.

4

soppld

27.06.2015, 15:22

Uważam, że ocena 2/10 to wysoka już ocena jak na poziom tej gry. Ja się czepiam np. samej mechaniki strzału. Jak to wygląda? Strzelam zza osłony, w celowniku mam krąg skupienia na celu. Przeszkoda, to np. narożnik domu. Wystarczy, że krąg skupienia celownika choć odrobinę wchodzi na krawędź muru i co mamy? Pocisk wali w przeszkodę, zamiast lecieć do celu. A chyba nietrudno wyobrazić sobie, że pocisk wylatuje z centrum celownika i szybuje w obszar okręgu rozrzutu. W WoT wygląda na to, że rozrzut działa, np. 0,46 jest zaraz za krawędzią lufy! O taki drobiazg jak zwykła perspektywa już nie wspominam. Choć warto wiedzieć, że np. widok czołgu M6 od frontu, a dystansu 400 metrów pokrywa cały obszar rozrzutu dla armat ze współczynnikiem mniejszym od 0,37. To, że pocisk nie przejdzie to inna kwestia. Ale jakim cudem omija pancerz? Magiczne pole siłowe? A najważniejszą zabawą w tej grze, jest coś co opisują jako mechanika gry :-) Powiem tak... Miałem zdarzenie na mapie spotkaniowej, gdzie walczyłem z T28 Proto na dystansie ok. 50 metrów. Sam też jechałem T28 Proto z najsilniejszym działem. Efekt? Dwa strzały w dolną płytę przeciwnika z dystansu poniżej 50 metrów (walka zza węgła katedry) - Pocisk przeciw pancerny jak i podkalibrowy - efekt? BRAK PRZEBICIA dla obydwu pocisków walniętych w to samo miejsce!!! Tamten T28 Proto miał tylko ok 100 HP, więc na jeden strzał. W sumie poległem, bo trafił mnie trzy razy od przodu ze ukosa i padłem. W sumie ciekawe zdarzenie. Dwa identyczne czołgi, ustawione tak samo względem siebie i na moje 3 strzały tylko jeden penetrujący (w bok zanim się cofnął), pozostałe dwa w dolną płytę z komunikatem (tym go nie przebijemy).
Gram dalej bo zbieram takie przykłady mechaniki gry! Mechaniki, która coraz częściej nasuwa skojarzenie, że nie gracz decyduje tylko ów magiczny RNG! Jedyne co gracz może zrobić, to strzelić w czołg w obrys! RNG oceni jakość strzału, wydając werdykt punktowy na postawie liczby losowej i tabeli efektu przypisanej do danej liczby. Tak to raczej wygląda owa mechanika gry.

Użytkownik usunięty

27.06.2015, 18:11

gra jest dobra i warta polecenia

10

wargrzess

27.06.2015, 19:43

gra prawie najlepsza ze wszystkich (prawie dzięki arcie)

11

truszkowalski

27.06.2015, 19:44

gra bardzo wciągająca i bardzo wkurzająca.

Ostatnie tematy

Iron
Tomciak0110
Konrad
MitoxX