5
canismajoris.1980

Pojazd czwartego tieru dla początkujących.

Dodał canismajoris.1980 09.06.2015, 15:37

Co polecicie mi na czwarty tier? Mam już Matyldę i T80. Z góry dziękuję za pomocne odpowiedzi.


Aby komentować, zaloguj się.
4

was.jur

09.06.2015, 15:49
2 plusy

hetzer, t40, t28 i amx40

6

lewan55

09.06.2015, 16:10
2 plusy

b1, amx40 , fajnie nimi sie walczy pod warunkiem ze trafisz na swój poziom w grze :)

11

S.G

09.06.2015, 16:18
2 plusy

jak lubisz spotować to luchs

1

bloodwolwo

09.06.2015, 16:40
2 plusy

m5 china i m5 td usa

7

Kupsztas

09.06.2015, 16:53
2 plusy

dla początkującego odradzam czołgi typu scout (m5 stuart, m5a1, luchs), bo są trudne w grze. na 4 tierze bardzo dobrym czołgiem jest hetzer, dopóki nie zaznajomisz się z mechaniką gry, to jego główna wada - ślepota - nie będzie tak Ci doskwierać. oprócz tego zachęcam do zrobienia linii artylerii niemieckich aż do 5 tieru (Grille).

16

Krzeemien

09.06.2015, 17:16
2 plusy

Hetzer , Matilda M4Lee

8

Sadlowskip215

09.06.2015, 19:04
2 plusy

Hetzer na Haubicy i AMX 40 i B1 :)

10

CzeslawPLL

09.06.2015, 19:05
2 plusy

Polecam Hetzer. Kiedyś na troolu był bardzo dobry, szybki itp. Teraz też jest spoko, posiadam ten czołg, jeżeli będziesz gral ostroznie na 5 tierach to jest ok. A na 4 jedziesz do przodu i rozwalasz system :)

13

Dudus_87

09.06.2015, 20:31
2 plusy

Matilda, ponieważ wybacza dużo błędów nowemu graczowi. Niestety jest bardzo wolna ale działo ma lepsze od niektorych 5 tierów :D

5

canismajoris.1980

09.06.2015, 20:38
2 plusy

Dzięki za pomocne odpowiedzi. Matildę, jak już pisałem mam od wczoraj. Większość doradza mi Hetzera, więc na niego się zdecydowałem. Do tego wymienię Francuski czołg 2 tieru na AMX 40. Jeszcze raz dziękuję.

8

GraczYojimbo

09.06.2015, 20:39
2 plusy

Według mnie najlepszą 4 jest d.w 2. Ma super pancerz i wmiare dobre działo.

9

Kuczus

09.06.2015, 21:21
2 plusy

t 28 spoko dzialo dużo hp i bardzo mobilny czyli idealny dla początkujących pozdro :)

16

mzalewski912

09.06.2015, 22:12
2 plusy

Hetzer, Matilda, która uczy jak grać dzięki genialnemu pancerzowi, T40, całkiem fajne działo, B1, która sporo dinga. DW2 ci nie polecam ponieważ ma pancerz gorszy od T40 więc...

5

a.nowogonski

09.06.2015, 22:23
2 plusy

Hetzer, plus Convenanter, T40 - czy jakoś tak. Bardzo fajne maszynki.

14

mrbaton

09.06.2015, 22:26
1 plus

Matilda to ma dobry pancerz i polecam sam mam sam ten czołg i naprawdę POLECAM :)

5

Mateusz

10.06.2015, 01:24
1 plus

Popieram DW 2, Hetzer Matilda

Użytkownik usunięty

10.06.2015, 06:49
1 plus

Hmm dobre pytanie ;)
Zawsze podobała mi się gra Hetzerem, niestety go popsuli.
Co do Matildy... Fajny czołg średni ale kolejne maszyny po niej trzeba "troche pomęczyć" bo np. Churhill 1 na stockowym eprzęcie nie przebija nawet KV-1 od boku.
Z perspektywy czasy polecam iść w Rosyjskie T-28 a potem drzewkiem do IS'a 7 lub 4.
Ewentualnie Francuskie scouty czyli AMX40 aż do B-C 25t.(czysta zabawa)

19

bury_wilk

10.06.2015, 07:55
1 plus

Jeśli dla początkującego, to zdecydowałbym się na jakiegoś niszczyciela, co stoi w krzakach, strzela szybko i celnie. To może być wspominany Hetzer, może być T40, ale chyba najbardziej bym polecał maszynkę sowieckę (na tym tierze to chyba jest SU-85B)

6

Bedzio1307

10.06.2015, 10:35
1 plus

z TD to Hetzer
z HT to T 28
z LT to Luchs
z SPG to Pz Sfl IV B
z MD matilda

6

snooky1

10.06.2015, 11:20
1 plus

hetzer najlepszy ale mi bardzo dobrze grało sie m5 stuart...

13

PL_Adi4577

13.06.2015, 17:26

Polecam luchs (magazynek, szybkość, mobilność)

Użytkownik usunięty

14.06.2015, 15:24

Hetzer, t28, amx40, b1, sarl i luchs.

1

Artur

19.06.2015, 10:35

Zdecydowanie amx40

Ostatnie tematy

PolskiArno00
_iCo
Dominik
kordiankubis
razil2013