7
Settler35

Pojazdy premium Super Pers vs CDC

Dodał Settler35 02.05.2015, 22:44

Cześć zastanawiam się nad kupnem jednego z tych pojazdów (T26E4 lub AMX CDC) jaka jest wasza opinia i co byście wybrali... Dodam jeszcze, że w miarę doświadczonym graczem i ogarniam grę francuzami i amerykanami.


Aby komentować, zaloguj się.
7

YoJin

02.05.2015, 22:56

SP'ek ma bardzo slaba penetracje, przez co trzeba uzywac goldowej amunicji zeby przebic coś wyzszego. Wtedy posiadanie czołgu premium mija sie z celem.

19

Tomek_F

02.05.2015, 23:09

CDC ma o iele lepsze dzialo,

1

kacpermund

03.05.2015, 00:11

HYMM moim zdaniem cdc poniewasz SP jest nie powiem bo fajny ale jest wolny bardziej nadawał by się na czołg ciężki a CDC jes mobilniejszy fajne działo. CDC

12

vitogrubas

03.05.2015, 00:34

Pers ma lepszy pancerz, więcej rykoszetuje, a waląc z NORMALNYCH pociesków w weak spoty przeciwników przebije każdą IX.
CDC lepsze działo, szybszy, ale za to papierowy. Przebija go każdy, nawet I tier.

Porównując zarobki na persie wychodzę lepiej. Fakt faktem niewiele, ale zawsze coś.

5

padowado

03.05.2015, 01:05

według mnie to amx CDC

15

maciekwalczak034

03.05.2015, 01:27

Ja polecam T26E4. On Jest bardzo dobrym czołgiem
+pancerz
+działo

1

HeYTer

03.05.2015, 08:40

CDC jest bardziej mobilny ma szybkoszczelne działo
T26E4 ma lepszy pancerz jego max prędkość to ok. 30kmh
Polecam CDC

5

Dominik

03.05.2015, 08:52

Moje zdanie jest takie: cdc bardziej przypomina lekki czołg bo jest szybki ale i tak ma dobre działo a , T26E4 bardziej gra jako ciężki wykorzystując pancerz. Ja nie polecę żadnego bo nie mam ich póki co.

16

StasiekPL

03.05.2015, 08:57

SP. Dlaczego? Po 1. ma MM do IX, świetny pancerz wierzy. Pena trochę niedomaga ale to naprawdę spoko pojazd.

11

romanztorunia75

03.05.2015, 10:13

na CDC szybciej wszędzie dojedziesz, czyli możesz też szybciej zginąć :) Ale piszesz że jesteś doświadczony więc pewnie nie dasz sobie łatwo pestek w wklepać. Pers niestety ostatnio strasznie mułowaty się zrobił (coś przy oporach gruntu musieli grzebać). IS3 wszędzie go wyprzedza.

7

mumin15

03.05.2015, 17:07

polecam CDC , pershing jest obecnie chyba najsłabszym czołgiem premium VIII tieru

16

StasiekPL

03.05.2015, 17:12

@mumin15 to chyba T-34-3 nie grałeś.

17

gracz1991

04.05.2015, 08:29

@StasiekPL T-34-3 nie jest slaby. Słabi są tylko gracze, którzy jego walorów nie umieją wykorzystać.

Co do CDC i SuperPershinga. Żadnego bym nie kupował, gdybym miał wydać hajs z portfela. W każdym innym przypadku wybrałbym CDC. Mobilność to główne wymaganie jakie stawiam czołgom. Ale to są moje preferencje i zdaję sobie sprawę, że wielu ma inne zdanie.

1

koksik190

04.05.2015, 08:40

Wiesz pomijając nacje i to że oba są "medami" to T26E4 to HTek w skórze meda. On sie nadaje zdecydowanie bardziej do gry w zwarciu natomiast CDC no to pełnokrwisty med, objeżdzanie i granie w drugiej lini. Ja osobiście brałbym Super Persa po pierwsze dlatego że ma preferencyjny MM, po drugie dlatego właśnie że potrafi przyjąć sporo na klate i ma mieć buffa do pancerza na kadłubie w przyszłym patchu. I po trzecie dlatego że ma zostać wycofany jak wszystkie czołgi z preferowanym MM.

1

veenet2

04.05.2015, 13:20

Nie wiem o co chodzi z tą preferencją, ale po rozegraniu 500 bitew mam 45% wygranych, a było wcześniej nawet 42% (!). Nie chodzi tu o umiejętności, ale MM gdzie często mam 20-30% szans na wygraną.

Ostatnie tematy

MAX
pdj6g
Karol
Natalia