GameKit Zbieraj punkty Wymieniaj punkty Other Ankiety
Logowanie Rejestracja
Zadania jednorazowe
Zadania wielokrotne

Kup punkty

Punkty z InPost

Invite friends

Kup punkty Odbierz punkty z InPost
Odbieraj nagrody +3000 pkt za polecanie Twoje zamówienie
Regulamin Punkty i nagrody Pomoc
Other Lista gier Travian Newsy
  • Gry
  • Travian
Dodaj do ulubionych
Game thumbnail

Travian

Gry strategiczne

,

Gry MMO

3.9 (940 ocen)
  • Ogólne informacje
  • Newsy
  • Forum
  • Sklep
  • Galeria

Nowy system banowania graczy

dodał: Axee 04.06.2019, 20:53

Witajcie drodzy gracze.

Podczas szczytu Legends on Tour 2019 administracja gry przedstawiła nowy system usprawniający egzekwowania przepisów.

Najbardziej widoczną częścią tych ulepszeń jest nowa „gra i akceptacja” kary w grze. Dzięki temu zespół egzekwowania reguł może określić karę podczas wydawania zakazu na konto, a gracz może zaakceptować karę, aby kontynuować grę od razu! Nie będzie już potrzeby przesyłania wiadomości tam i z powrotem, aby Wasze konto nie zostało zbanowane.

Poniżej możecie zobaczyć, jak będzie wyglądał ten proces:

1. Administracja zauważa naruszenie zasad gry.
2. Banują dane konto i oferują karę na podstawie globalnych wytycznych.
3. Gdy tylko gracz wykona akcję w grze, pojawi się wyskakujące okienko z informacją o przyczynie zakazu i warunku kary, który musi zaakceptować, aby wznowić grę.


4. W oknie dialogowym znajduje się przycisk, aby natychmiast zgodzić się na karę. Po naciśnięciu przycisku kara jest natychmiast wykonywana, konto jest niezbanowane, a gracz może kontynuować grę. Istnieje również link do kontaktu z zespołem obsługi klienta, na wypadek gdyby gracz chciał dalej omawiać karę bezpośrednio z zespołem.

5. Gdy gracz kliknie „Zgadzam się” w oknie dialogowym kary, gra wysyła wiadomość w grze na konto, która zawiera informacje o wykonanej karze.

6. Okno dialogowe zawiera również informacje o czasie pozostałym do automatycznego wykonania oferty. We wszystkich przypadkach oferowana kara jest wykonywana po 48 godzinach od momentu wydania zakazu. Oznacza to, że każdy zbanowany gracz wróci do gry najpóźniej po 48 godzinach, ale może zgodzić się z ofertą karną w dowolnym momencie, kiedy chce podczas odliczania.

7. Nawet jeśli kara zostanie zastosowana, nadal będziecie mogli skontaktować się z administracją gryw celu sprawdzenia sprawy i otrzymania dodatkowych informacji.

Pytania i odpowiedzi:

P: Dlaczego 48 godzin? Dlaczego w ogóle potrzebujemy tego timera?

Odp.: Czasowy unban usuwa długotrwały problem „bycia w obronie zakazu”. Wiemy, że w niektórych rodzajach banów konto jest otwierane na ataki po pewnym czasie, a mimo to nadal nie można wykonywać działań. Odblokowanie konta karą daje przynajmniej szansę na reakcję.

P: Co jeśli „kara” dotyczy usunięcia konta? Konto zniknie po dwóch dniach?

Odp.: Usunięcie konta to osobny proces i rodzaj kary. Dotyczy to takich samych zasad jak wcześniej (5 dni usunięcia + dodatkowe opóźnienie z powodu niedawnego zakupu złota, jeśli dotyczy).

P: Automatyczna kara jest problemem dla osób, które są nieobecne przez kilka dni i pozwalają tym samym osobom prowadzącym konto uruchomić konto. Właściciele konta nie mają możliwości odwołania się od zakazu przed nałożeniem kary.

Odp.: Ogólnie, naszym celem nie jest zakazanie niewinności i stosowanie kar tylko w przypadkach, w których mamy twarde dowody naruszenia zasad. Dzięki naszemu dedykowanemu zespołowi i pełnemu szkoleniu moderatorów liczba fałszywych zakazów będzie znacznie niższa.

P: Co jeśli zakaz był niesprawiedliwy, a gracz zaakceptował karę? Czy kara zostanie odwrócona? Czy będą dodatkowe rekompensaty w tych przypadkach, jeśli konto użytkownika zostanie częściowo odbudowane (wydane złoto itp.)?

Odp.: Chcielibyśmy podkreślić, że przy systemie przyszłej kary istnieje mniejsze prawdopodobieństwo, że konto zostało przez pomyłkę zbanowane. Dlatego nie oczekujemy, że fałszywe zakazy zdarzają się tak często. Jednak tak, istnieje możliwość odwrócenia kary. Każda sprawa będzie obsługiwana indywidualnie. Ogólnie rzecz biorąc, jeśli uważasz, że zakaz został wydany przez pomyłkę, nadal zalecamy korzystanie z przycisku „Skontaktuj się z obsługą”. Sprawa zostanie dokładnie sprawdzona przez nasz zespół ds. Egzekwowania przepisów i zostaną podjęte niezbędne działania.

Powodzenia!

Źródło: https://blog.travian.com/2019/06/automated-ban-punishment-offer/

Tweet
0
Podobne wpisy
  • Dodatkowe łatki do aktualizacji Delusion
  • Przerwa konserwacyjna na ts19
  • Restart serwera Speed
  • Łatka 8. styczeń
  • Aktualizacja T-reackz

Komentarze

(0)

Brak komentarzy. Bądź pierwszy, napisz komentarz!

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Gamekit.
Regulamin Punkty Dane osobowe Pomoc O nas

Rozdaliśmy nagrody o łącznej wartości: $

Pliki cookie pozwalają nam udostępniać nasze usługi. Korzystając z tych usług, zgadzasz się na użycie plików cookie.

OK