1
ewelaj

Nowe drzewka. Pomożecie?

Dodała ewelaj 23.02.2015, 17:26

Ktoś mi je przetłumaczy?


Aby komentować, zaloguj się.
6

Aniab1

23.02.2015, 18:45

wejdź w tłumacz i przetłumacz :)

5

neukrate2

23.02.2015, 18:57

WILDLING – DZIKI

Ognisko – umieść ognisko na pewien przyjazny czas! 4/8/12/16/20 sekund

Refleks – zwiększa Twoją szybkość przywoływania, ale zmniejsza pole przywoływania o 4/8/12/16/20%

Mały, ale krzepki – zmniejsza rozmiar Twojego szamana o 4/8/12/16/20%

Spidermyszka – przywołuje pajęczą sieć. Może zostać użyte 1/2/3/4/5 razy.

Symbol Ziemi – przywołuje obiekt w kształcie trójkąta.

Meep ! – daje zdolność "Meepowania" danej myszce. Może zostać użyte 1/2/3/4/5 razy.

Przejdź przez nie! – zmniejsza wybraną myszkę. Może zostać użyte 1/2/3/4/5 razy.

Powrót natury – usuwa wszystkie przywołane obiekty.

Ciernie – deski stają się bardziej lepkie. Poziom 1/2/3/4/5

Osuwiko – zamienia kule armatnie w kule 1/2/3/4/5 razy.

Odnowienie – odnawia wszystkie szamanie umiejętności.

Ewolucja – zwiększa wysokość skakania danej myszki. Można użyć 1/2/3/4/5 razy.

Liść – pozwala myszce na latanie w powietrzu. Możesz użyć 1/2/3/4/5 razy.

Towarzyski duch – zwiększa szybkość czarowania o 2% za każdą zabitą lub uratowaną myszkę.

Shameow – zamieniasz się w kota!

PHYSICIST – FIZYK

Gniew – gdy zaczynasz się złościć 1/2/3/4/5 myszy obok ciebie płacze.

Recykling – usuwa gwóźdź. Można użyć 1/2/3/4/5 razy.

Samotny – nigdy więcej towarzyszy.

Rollout – pozwala myszce na turlanie się. Można użyć 1/2/3/4/5 razy.

Antygrawitacja – wyłącza grawitację przedmiotu. Można użyć 2/4/6/8/10 razy.

Szalony naukowiec – kule armatnie mogą lecieć do góry.

Wzmocnienie – zapobiega poruszaniu się elementów. Można użyć 1/2/3/4/5 razy.

Stop! – zamraża myszy wokół ciebie przez 2/4/6/8/10 sekund.

S – przywołuje obiekt w kształcie litery ,,S"

Hak – pozwala na wieszanie się wszędzie. Może zostać użyte 2/4/6/8/10 razy.

Grawitacyjna anomalia – wyłącza grawitację na 2/4/6/8/10 sekund.

Duża deska – przywołuje bardzo długą deskę.

Poręczna myszka – przyłącza do siebie dwa obiekty łańcuchem.

Booster – przywołuje booster. Może zostać użyte 1/2/3/4/5 razy.

Kontrolowana dezintegracja – gdy myszka umrze, w miejscu jej śmierci pojawia się mała elektryczna pajęczyna, na której można się odbić.