Aby komentować, zaloguj się.
13

Kipston

23.01.2015, 14:23

SEROFANI ja do niego należe :)

1

dominikaczuchra

24.01.2015, 09:30

Ja lubię plemię cisowianka jest miła atmosfera dużo konkursów itp. chcesz to cie dodam napisz na szept
dczuchra to mój login z gry

1

Oliwia2004000004444444444

24.01.2015, 15:39

Myszki z rodu Sweetqmouse Polecam to plemię sama do niego nalezę jako myszka nazywam się Elmisiek :) Zapraszam do pisania na szept :)

10

www.martyna47

24.01.2015, 16:31

Ja najbardziej uważam , że plemię ,, Kingdom of Cats'' ale każdy ma swój gust. :)
Jak jesteś miłośnikiem kotów to na pewno to plemię by ci się spodobało ;D

10

julkajez

24.01.2015, 18:23

Najlepsze plemię to Rzygam Tenczo. Dużo fajnych i sympatycznych osób, często są konkursy i czasem chodzimy wszyscy razem na vanillę. Polecam to plemię, sama jestem w nim i nie zamierzam odejść.

9

Ola

24.01.2015, 19:29

Rzygam Tenczo jest fajne

17

takmamnaimie

25.01.2015, 17:01

Rzygam Tenczo
Myszkonators
SEROFANI

16

Filostworka

05.02.2015, 18:11

Nie wiem czy fajne, ale jak zbierzemy myszki to beda konkursy itd. Plemie nazywa sie Kocia Rodzina.
Pozdrawiam Fileczka

1

KolorowaZwariowanaJa

07.02.2015, 21:34

ERROR jest super polskim plemieniem. Są eventy (plemienne), uroczystości, zabawy. Kręcimy teledyski, uczymy poczatkujące myszki szamanować w trybie zwykłym, trudnym i boskim. Miła atmosfera, dużo myszek. Robimy wspólne vanille, każdy jest zadowolony! Nie mamy żadnych wymagań i szanujemy każde myszki.

10

Tysia

07.02.2015, 21:47

Angel Of Darkness

11

JULA3a3

07.02.2015, 23:33

Little Big Lucky Mouse jest spoko Eventy, konkursy, kardzy moze zostac przyjęty nawet jeśli masz 1 lvl szkolenia, pomoc i wielie innych

18

Kiyoki

13.02.2015, 01:19

Flamemasters ;)

4

Praline

13.02.2015, 07:35

Kreatywni - możesz być modelką, sportowcem, muzykiem itd! miła atmosfera, wiele konkursów! ZAPRASZAMY! szept do Konsolizm

16

Karolina

13.02.2015, 08:02

Mysia Norkaa ;) Ma swojego bloga i dużo konkursów.

1

k.przybyszewski.2004

15.02.2015, 09:23

Transformice_Me Gusta
Bardzo fajne plemię, organizujemy różne imprezy konkursy.
Rangi nie są nudne! Przyłącz sie i zobacz.

1

annlaszcz

15.02.2015, 12:29

Transformice_Me Gusta
Świetne plemię, żeby dołączyć musisz mieć np.1000 zebranego sera.
Rangi są pomysłowe , codziennie wybieramy cytat dnia!
Zapraszamy!

10

ArtinioK

15.02.2015, 15:54

Mice Of Night
Świetne plemko,nie wymagamy statow.
Ciekawe rangi!
Chcesz to Cię moge dodać pisz mi na szept/moj nick to ArtinioK.:D

9

xrenata77x

31.03.2015, 17:53

Ja polecam lubie myszki XD Fajne plemie!

14

JAAAAA

31.03.2015, 22:02

"We fail our life" lub "Wataha Czarnego Wilka" :)

2

wsmbwsmb

01.04.2015, 09:10

Plemie; "RZYBAM TENCZO"