5
Nieorganicznestworzenie

Co to jest pk? Szamanie mowia tak do siebie, ale co to znaczy?

Dodał(a) Nieorganicznestworzenie 21.01.2015, 18:25

Co to jest pk? Szamanie mowia tak do siebie, ale co to znaczy?


Aby komentować, zaloguj się.
13

Kipston

21.01.2015, 18:43
1 plus

tzn pokój

Użytkownik usunięty

21.01.2015, 19:11
1 plus

pk -> 'pokój'

17

NHoran

21.01.2015, 19:15
1 plus

pk to pokój, czyli że sie nie zabijają xD

10

Eryk8007

21.01.2015, 19:22
1 plus

naserio nie wiesz pk=pokoj ale sa idioci ktorzy mowia przepraszam za slownictwo mowia piedolnij kula XD

11

PolandSweetGirl

21.01.2015, 19:48
1 plus

pokój, czyli gdy jest 2 szamanów, nie zabiją się

2

Puffire

21.01.2015, 20:10
1 plus

Pokój ;) Lub sorry za słownictwo...Pierdzielnij kulą xF

10

Wiki

21.01.2015, 22:38
1 plus

wskrócie to znaczy pokój tak dokładnie że nie zrzucą w siebie bombą albo mogą powiedzieć soj czyli sojusz to oznacza to samo co pk

16

malgorzata.luczak

22.01.2015, 10:55
1 plus

Pk = to pokój. Szamanie mówią to do siebie, jeśli chcą grać w zgodzie i nie zabiją się kulą xD

10

Moteczka

22.01.2015, 11:31
1 plus

Pk-pokój, chodzi o to, że jak jeden szaman mówi di drugiego pk to wtedy się nie zabijacie i myszki same wybierają drogę do norki.

5

Nieorganicznestworzenie

22.01.2015, 11:39
2 plusy

JA WIEM XDDD NA WSZYSTKIE PYTANIA KTÓRE ZADAJĘ ZNAM ODPOWIEDZ XDDD ALE CHCĘ TROCHĘ PUNKTÓW UZBIERAĆ (:

16

Cichy_Wilk

22.01.2015, 12:05
1 plus

PK - pokój, szamani nie przywalą kulą do siebie i nie będą blokowali norek. Ogółem to współpraca.

3

moviestarplaneti

22.01.2015, 12:31
1 plus

to jest coś takiego że chcą razem współ pracować

5

julcia4x

22.01.2015, 13:43
1 plus

PK = Pokój :)

4

Tajemniczyx

06.06.2015, 08:43
1 plus

Te słownicto PK oznacza Pokój

5

Adrian121ss

06.06.2015, 08:56
1 plus

PK-Pokój ziom. Czyli, że sie nie zbijamy.

2

Anoniimowaa

06.06.2015, 12:20
1 plus

Pk - Pokój.
Znaczy to, że szamani się nawzajem nie zabijają, tylko współpracują.
Aczkolwiek zdarza się tak, że drugi szaman nie słucha drugiego i go zwala. A potem tłumaczy się, że Pk to "Pier*olnij kulą".
Pier*olnij kulą jest to niepoprawne określenie. Polacy wymyślili to sobie dla żartów, ough.

1

Ami10

06.06.2015, 19:30
1 plus

pk- pokój
Czyli że szamanie razem współpracują i się nie zabijają :)

7

Triadax

08.06.2015, 22:34
2 plusy

Pk = Pokój
Albo w najgorszym znaczeniu
Pk = Pierdolnij kulą

8

Andzi11111

24.06.2015, 19:01
1 plus

Pk -> pokój, czasami spotyka się też z pojęciem pc -> peace, czyli też pokój:-).

6

Wiktoria

04.08.2015, 17:08
1 plus

Pk-Pokój (chodzi o taki np.: Pokój na ziemi") XD

1

Dolek

06.08.2015, 10:52
1 plus

pk to znaczy pokój

6

weronikwerka

06.08.2015, 22:42
1 plus

Różnie zależy jak różni szamani to odbierają XD
pk= pokój szamani się np. nie spychają
pk= XD pierdolnij kulą przepraszam za słownictwo XD

7

Pesymistka

08.08.2015, 12:53
1 plus

w niektórych przypadkach oznacxa to tez " pierdolnij kula " xD

16

Lunjay

08.08.2015, 15:29
1 plus

Że się nie zabijają i nie zabudowują sobie norek.

5

nat-szy-2005

08.08.2015, 17:15
1 plus

PK - Pokój pokój między szamanom !

3

Smieszek5216

10.08.2015, 23:08
1 plus

Skrót pk oznacza pokój, czyli szaman szamana nie zbije.

11

Aleksander

11.08.2015, 08:28
1 plus

pk to pokój, jak będziesz szamanem razem z inną myszką to jeśli nie chcesz być zabity pisz pk, :) mam nadzieję że pomogłem :)

11

nata2002xd

16.08.2015, 20:54
1 plus

pk - pokój. Jeśli nie chcesz, aby drugi szaman cię zbił, lecz chcesz pomagać myszom razem z nim to piszesz "pk" xd

1

justurus83790

17.08.2015, 14:29
1 plus

pk - pokój, czyli że szamani się nie zwalają.

10

Zuzka01

17.08.2015, 15:10
2 plusy

pokój, ale niektórzy tłumaczą to jako" pierdo**nij kulą XD

9

zuziaserwa

18.08.2015, 20:10
2 plusy

Tzn pokój. Zazwyczaj pisze się to wtedy gdy jest 2 szamanów i się nie chcą zabijać by mieć równe szanse w zbieraniu myszek ;)

5

Adam

18.08.2015, 22:18
1 plus

pokój

9

pulpitt

23.08.2015, 02:00
1 plus

PK to jest pokój, czyli żeby się nie zabijali kulami.

9

Agata

26.08.2015, 17:49
3 plusy

Pk = PoKój (inaczej soj = Sojusz, Współpraca)

10

Katheriene

03.09.2015, 22:16
1 plus

Liczą że ta druga osoba ich nie zabije ;)