12
Jekorgi

Zdobywanie czapek/drwin

Dodał Jekorgi 06.09.2015, 21:35

Siema mam pytanie. Czy można zdobywać czapki i drwiny losowo w grze? Jak tak to proszę o szybką odpowiedz


Aby komentować, zaloguj się.
5

matimateoskr

07.09.2015, 18:06
4 plusy

tak ale jest to bardzo mała możliwość około 1000/1 czy coś :D mam nadzieje że pomogłem a i na drwinę ma się o wiele mniejszą szansę można też zdobyć unusuale :P

12

Jekorgi

07.09.2015, 20:47

no to fajnie masz juz plusika ode mnie :D

12

Jekorgi

07.09.2015, 20:48

mi tylko chodzilo czy tak czy nie xd ale i tak dzieki :D

6

mrtablic

10.09.2015, 17:42

można zdobywać ale jest mała szansa

3

Łukasz

17.09.2015, 18:42

czapkę można zdobyć chyba po 4 godzinach masz szansę , lub dostać czapki z osiągnięć i drwinę z osiągnięcia. Drwiny można tylko kupić lub z skrzynek i z wymiany. A czapki można też jeśli jesteś p2w to możesz wykraftować

6

kowalek3213

05.10.2015, 16:10

po pierwsze NA NORMALNYM KONCIE NIE MOŻNA tylko jak ulepszysz konto to możesz :D

3

kosmatyrobert

05.10.2015, 16:19

Jeżeli massz premium wykupione - losowo mogą być czapki na małej szansie. Bronie każdy może z losowego dropu.

12

Jekorgi

05.10.2015, 17:29

Dobrze nie piszcie juz bardzo dziękuje :D

11

kapsel795

07.10.2015, 17:41

jest na to bardzo mała szansa

7

Artur1HD

21.02.2016, 00:12

tak jak masz premium

Ostatnie tematy