GameKit Zbieraj punkty Wymieniaj punkty Other
Logowanie Rejestracja
Zadania jednorazowe
Zadania wielokrotne

Kup punkty

Punkty z InPost

Invite friends

Kup punkty Odbierz punkty z InPost
Odbieraj nagrody +3000 pkt za polecanie Twoje zamówienie
Regulamin Punkty i nagrody Pomoc
Other Lista gier Taern Newsy
  • Gry
  • Taern
Dodaj do ulubionych
Game thumbnail

Taern

Gry strategiczne

4.2 (921 ocen)
  • Ogólne informacje
  • Newsy
  • Forum
  • Galeria

Nowe serwery i geneza gry

dodał: Natalula 14.05.2017, 16:58

Witajcie gracze!

Dzisiaj omówimy sobie zmiany które zaszły przez ostatni tydzień w Taern.
 

Nowe serwery


Została zmieniona firma obsługująca serwery gry. Poprzednia niestety nie spełniała wszystkich wymogów twórców. Jak można było zauważyć, gra nie zawsze grała. Pierwszy krok jaki zrobili twórcy, było przeniesienia serwerów Dunebi HC w celu sprawdzenia, czy nowa konfiguracja wytrzyma większe obciążenie. Po pomyślnej próbie przeniesiono również Ostlor i Larkas. Jedynie s0 (serwer testowy) został w starej serwerowni. Pomimo przeprowadzki problemy i tak występują. W przypadku Ostlor w godzinach szczytu można zaobserwować niską wydajność. Ekipa gry monitoruje sytuację na tym serwerze w celu znalezienia problemu. Oprócz tego jest jeszcze kilka innych trudności:

  • Nieszczególnie dobra optymalizacja serwerów, jeśli chodzi o Javę
  • Problemy z wysyłaniem niektórych linków na czatach
  • Kłopoty z niektórymi płatnościami
  • Niewyświetlający się kalendarz turniejowy i newsy
  • Wysokie zużycie mocy procesorów i RAM-u

 
Wszystko ma zostać wyprostowane w najbliższym czasie. Oczywiście są również plusy tej przeprowadzki takie jak:

  • Większą stabilność
  • Szybsze działanie gry
  • Mniej nieprzewidzianych przerw i awarii
  • Nasz support szybciej się ładuje
  • Rozwiązania poprawiające bezpieczeństwo korzystania z serwerów

 

Tworzenie instancji Komandora i Admirała



Genesis


Jeśli kiedyś mieliście ochotę poznać kulisy powstania Taern, to dzisiaj przybliżymy Wam instancję Komandora i Admirała. Twórcy w poniższym cytacie opisują genezę gry o której pewnie większość graczy nie wiedziała.
No dobra, ale skąd w ogóle pomysł, że potrzebny jest statek? Prosta sprawa – jakoś trzeba naszym dzielnym postaciom umożliwić powrót do Taernu. Skoro w prologu przypłynęli do Haligardu zaszczurzoną łajbą Achiusa Bikdesvera, to trzeba też jakoś wrócić. A jak wracać – to tylko w wielkim stylu. Także statek musiał się znaleźć. Ponieważ Utor, przepełniony pychą swojego Hegemona i w poczuciu własnej wszechmocy, zaczął zapuszczać się w okolice Haligardu, grzechem byłoby nie wykorzystać takiej okazji. Sam pomysł instancji z utorskim statkiem jest już bardzo stary i wynika w prostej linii z głównego wątku fabularnego.

Gra w opowieści


Kolejnym ważnym zadanie jest połączyć fabułę z mechaniką. Wiadomo, że można sobie wyobrazić sobie wspaniałe historię, ale problemem jest potem przełożyć pomysł na język gry. Taern to cRPG, gdzie tekst jest ważnym elementem gry.
 
Quest “Morze możliwości” od początku był projektowany jako tutorial do instancji Komandora i “zajawka” instancji Admirała. Oprócz klasycznych elementów takich jak dialogów, walki, pchnięcie akcji do przodu ważny był materiał na nową krainę z bossem. nowe lokacje, nowe moby, a szczególnie nowe mechaniki. Celem twórców było nie opowiedzenia Nam o fabule gry, lecz danie szansy zagrania w nią i przeżycia tego na własnej skórze.

Bum, bum.
 

To do roboty...


Torg usiadł przed komputerem i bazując na głównym wątku fabularnym rozpisywał koncepcję i instancji bossa i wyglądu krain. Następnie zmusił kogo się dało do przeczytania jego projektu i tak ruszyła maszyna realizacji.

placeholder

Ciepło.

Zimno.

Rzut oka w przyszłość


Teraz twórcy głównie uwagę skupiają na Broken Ranks. Sam Torgerd głowił się nad tym, jak w Broken Ranks można przedstawić tak dobrze lokację i lore związane z tymi miejscami. Na eventy też nie ma już tam zbyt dużo miejsca. Jeśli dodane zostaną małe nagrody, będzie to martwe, a jak za duże to wyludni się gdzie indziej.
 
Do zobaczenia w kolejnym newsie!

 

 

[Źródło: http://blog.taern.com]

Tweet
0
Podobne wpisy
  • Obecnie pracujemy nad… cz. 70
  • Obecnie pracujemy nad… cz. 71
  • Aktualizacja - 23.12.2014
  • Zmiany w PvP, nowy skin do peta, flagi narodowe.
  • Turnieje luty`15 - s5

Komentarze

(0)

Brak komentarzy. Bądź pierwszy, napisz komentarz!

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Gamekit.
Regulamin Punkty Dane osobowe Pomoc O nas

Rozdaliśmy nagrody o łącznej wartości: $

Pliki cookie pozwalają nam udostępniać nasze usługi. Korzystając z tych usług, zgadzasz się na użycie plików cookie.

OK