14
Szoton

Czy jak postawię dwa gary ze smołą obok siebie i wyleją się w to samo miejsce, to zadziała to tak jakby był jeden?

Dodał(a) Szoton 05.06.2015, 12:24

Czy jak postawię dwa gary ze smołą obok siebie i wyleją się w to samo miejsce, to zadziała to tak jakby był jeden garnek? Czy może zadziała jako dwa, czyli podwójne DMG?


Aby komentować, zaloguj się.

Użytkownik usunięty

05.06.2015, 12:47

jako 1 bedzie dzialac. Nie zwiekszy to dmg.

Ostatnie tematy

k.mazur9
nigernox77
michugaming01052002
HEJONARA