26
Cannabis98

Opłaca się atakować na sala chwały ?

Dodał Cannabis98 26.10.2013, 17:51


Aby komentować, zaloguj się.
4

suchywml

26.10.2013, 18:03

zawsze coś sobie zarobisz i punkty chwały dostaniesz

1

ruszkowiczm

26.10.2013, 18:18
2 plusy

no i uzupełniasz w ten sposób klasser a jak wiadomo im większy % klassera tym więcej expa z misji się dostaje

4

pac_cap

26.10.2013, 18:33
1 plus

tak oplaca sie ja czekam na klaser

5

maraton10

26.10.2013, 18:38
4 plusy

Myślę że lepiej atakować na sali chały niż na arenie bo możesz wybrać przeciwnika z którym chcesz grać, a nie jest losowe jak to jest w przypadku areny.

2

puchaty1993

26.10.2013, 18:48
1 plus

oczywiscie ze sie oplaca

2

misia.kotowska

26.10.2013, 19:00
1 plus

Opłaca się lepiej niż na arenie :)

Użytkownik usunięty

26.10.2013, 23:25

tak w rankingu możesz awansowac i coś tam kasy zawsze wpadnie i czci

Użytkownik usunięty

27.10.2013, 15:48

Opłaca się dlaczego: np. Jetseś magiem szukasz woja albo lucznika którzy majom malo odporności wytrzymałości ztęczności i szczęśćia i jakie eq ;)

1

obsocz

27.10.2013, 16:07
1 plus

Walczyłem przez salę chwały i dobrze na tym wyszedłem ponieważ jestem zwiadowcą i wiem że bardziej opłaca mi się atakwać wojowników równych lvlem sobie a nie losowo.

7

jakubek10.99

27.10.2013, 16:36
1 plus

opłaca się tam atakować ponieważ dostaniesz tam cześć, oraz złoto, które na pewno się przyda

2

lola1997

27.10.2013, 18:23
1 plus

To pewne ponieważ w tej grze chodzi nie tylko aby mieć duzy lvl ale tez zeby byc wysoko w właśnie sali chwały ;). Ponieważ na arenie zbyt duzo bym nie liczyl na kase ;* .

2

gildo999

28.10.2013, 14:07

opłaca sie bo na arenie wybieera trudniejszych przeciwników

10

Xeit

31.12.2013, 23:27

Oczywiście dostajesz kasę, cześć, i uzupełniasz klaser.

10

malesto

01.01.2014, 01:30
1 plus

kalser się robi , kase , cześć oczywiście że się opłaca

11

ZoZoLs

01.01.2014, 02:23
1 plus

W klaserze wbija się % i dostaje się golda więc raczej tak. W dodatku rośniesz w rankingu co może ci dać satysfakcje i chęć do dalszej gry.

12

morgowiak12

01.01.2014, 10:20
1 plus

tak w sali chwały widzisz ile kto ma życia, jaki atak itp. i wybierasz sobie przeciwnika

1

kubikul

02.01.2014, 01:19

jeśli zależy ci na chwale itp. to tak bo widać z kim walczyć i możesz sb dobrać "wygraną walkę" a jak nie to lepiej arena

Użytkownik usunięty

29.03.2014, 11:36

Jasne możesz zawsze zobaczyć przeciwnika przed walką

11

Oskarinka

29.03.2014, 12:51

Tak opłaca się , ponieważ masz wiekszą szansę na wygraną.

Użytkownik usunięty

27.04.2014, 18:49

Oskarinka,gdy atakujesz słabszych :) (Z śilniejszymi masz mniejsze szanse)

1

MinecraftEvo

27.04.2014, 19:10

To zależy czy np. masz na nwm 40lvl 200czci to nie ale tak normalnie to tak

15

LubieMalpeczki

27.04.2014, 19:24

tak dostales kase expa czesc i it do klasera :)

1

Klainter

27.04.2014, 20:18

Tak najlepiej wyszukuj duże levele z twoim poziomem chwały, zazwyczaj są to boty które nie interesują się postacią i są bardzo łatwe do ubicia ale dzięki temu dostajesz dużo hajsu i chwały.

5

szyjmonn

29.04.2014, 14:49

jasne, że tak. dostajesz za to pieniądze, jeśli posiadasz klaser to dodatkowe elementy do niego = więcej % expa w karczmie i cześć czyli pozycje w rankingu - im wyższa tym większa satysfakcja.

Ostatnie tematy

rud-kac
pcz1997
Aleksander
krystianezulinPL
Jakub