- Gry
- Royal Quest

Drodzy gracze!
Mroczne moce znów pragną zawładnąć naszą szczęśliwą krainą! Wrota dworu Solo zostały otwarte, a wypełzły z nich najczarniejsze z mocy… Stańcie do walki, by bronić naszego Władcy!
24.08.2017 na polskim serwerze Royal Quest zostanie wprowadzona aktualizacja nr 1.1!
Niestety, jak informuje oficjalna strona Royal Quest, nastąpiła pomyłka i do polskiej wersji aktualizacji zostały wprowadzone błędne informacje. Obecnie opis Skrzyni Łowcy Wampirów informuje o zapewnieniu jednego z wielu przedmiotów, lecz tak naprawdę daje on wszystkie wymienione tam przedmioty przypisane do konta gracza. Na szczęście pomyłka zostanie jak najszybciej poprawiona.
Oto lista zmian, które przyniesie ze sobą aktualizacja:
Nowe zadania:
· Seria zadań: kapitan Treville ma dla ciebie informacje.
· Każdy boss w posiadłości posiada własną historię.
Nowe poziomy:
Grę wzbogacono o nowy, trzypoziomowy loch przeznaczony do wypraw drużynowych (maksymalnie 8 graczy).
· Posiadłość klanu Solo
Wejście znajdujące się w Arkonie zabierze cię do długiego, szerokiego korytarza wiodącego do posiadłości Solo. Wnętrze posiadłości nadgryzł ząb czasu, ale walące się ściany i sufity to nic w porównaniu ze śmiertelnie groźnymi mieszkańcami.
· Ogród Zapomnienia Solo
Wspaniały, acz zaniedbany park roi się od niebezpiecznych kreatur. W tym momencie możesz się tam dostać wyłącznie przez posiadłość Solo.
· Krypta rodowa Solo
Wejścia do sanktuarium klanu Solo strzeże arkońska bestia kamienna. Członkowie klanu rezydują w krypcie wespół ze swymi przodkami, a także z tajemniczym i potężnym gościem, który niedawno przybył do posiadłości wraz ze swą świtą. Pytanie brzmi: czego tu szuka?
Potwory:
· Ogniste ireksy – rasa ludożerczych ireksów, hodowanych przez klan na dużą skalę. Ireksy gryzą, drapią i plują ogniem.
· Mroczne pełzaki – nawet lokalna flora może okazać się zabójcza dla nieostrożnego podróżnika.
· Obłoki ciemności – kłębowiska pożywiających się mięsem nietoperzy, rzucających się na intruzów całą gromadą.
· Strzelcy Solo – ofiary wampirów, walczące wbrew woli dla swych oprawców za sprawą mrocznych sztuk Morry.
· Uczniowie Solo – niegdyś nieustraszeni i mężni śmiałkowie o ukrytych talentach magicznych.
· Słudzy Solo – świeże ofiary zmuszone do służby swym oprawcom.
· Ogary Solo – będące rezultatem nieudanych transformacji potworne chimery, kontrolowane przez wampiry.
· Przybrane dzieci Solo – wiecznie młodzi arystokraci, którym udało się zachować ludzki wygląd (przynajmniej w pewnym stopniu). Niebezpieczni i ogarnięci żądzą krwi.
· Strażnicy Solo – srodzy wojownicy strzegący przejść. Lękają się ich nawet inne lokalne stwory.
Bossowie:
· Kamerdyner Felur
· Trener ireksów Laffont
· Arkońska bestia kamienna
· Geneviève
· Jean-François
· Wielki C’thalu
Nagroda i chwała:
· Potwory i bossowie w lochu upuszczają karty.
· W lochu zdobyć można 12 nowych elementów rynsztunku (nakrycie głowy, rękawice, amulety). Nowe przedmioty można też stworzyć na podstawie receptur znalezionych przy bossach.
· Ukończenie nowego lochu zostanie wynagrodzone wieloma nowymi osiągnięciami.
Nowe przedmioty jednorazowe:
Mistrz Craff zdobył sekretne receptury zawierające instrukcje tworzenia rezonatorów krwi, za pomocą których na określony czas możliwe jest zwiększenie statystyk broni. Udało mu się także znaleźć nowe zastosowanie dla rybiego tłuszczu! Możliwe, że podzieli się z Tobą swoją wiedzą.
Zmiany w samouczku:
· Zabijanie drewniaków na sali treningowej odchodzi w przeszłość! Od tego czasu każda klasa rozpocznie przygodę w świecie Aury w innej lokacji startowej.
· Postacie, które znajdowały się na sali treningowej przed zainstalowaniem tej aktualizacji, będą mogły ją opuścić i rozpocząć właściwą dla ich klasy serię zadań.
· Po osiągnięciu 20. poziomu gra wyświetli wiadomość, sugerującą wybór jednej z dostępnych profesji. Zadanie, którego ukończenie było wymagane do zdobycia profesji, zostało usunięte. Jednak twój trener będzie mieć dla ciebie inne zadanie: zdobycie ekwipunku 20 poziomu.
· 3-dniowe kontro premium nie będzie już przyznawane podczas rozpoczęcia przygody z grą. W zamian automatycznie otrzymasz 7-dniowe kontro premium, gdy twoja pierwsza postać zdobędzie profesję na 20. poziomie.
Nowy towar w sklepie premium:
· Strój egzomechanika (mężczyzna) oraz strój egzomechanistki (kobieta) – oferta stała.
· Skrzynia łowcy wampirów, zawierająca specjalny strój w wampirzym stylu – oferta obowiązująca na czas promocji.
· Skrzynia z posiadłości Solo z szansą wylosowania Zwęglonych lejców i nowej ozdoby: woalu Morry – oferta obowiązująca na czas promocji.
Ogólne zmiany lochów:
· Od teraz możesz wybrać trzy miejsca, w których odrodzisz się w lochu:
· W pobliżu wejścia do lochu
· Przy opiekunce
· W miejscu śmierci (za reale)
Ponadto, twoja postać może być wskrzeszona za pomocą dowolnej metody.
· Miejsce odrodzenia można zmienić po pokonaniu bossa.
· Łup upuszczony w lochach pozostaje dostępny dłużej i nie mogą go podnieść potwory.
· Od teraz bossowie obecni podczas prób i w Mauzoleum Geometrów upuszczają łup osobno dla każdego gracza, niezależnie od ustawień podziału łupów przyjętych przez drużynę.
· Jeśli twoja postać zginęła i pozostała w lokacji, w której straciła życie, będzie mogła odzyskać łup również i od bossów (poza artefaktami z zamierzchłej przeszłości).
· Od teraz Hexar Bluźnierca, Bliźnięta oraz kamienni strażnicy mogą upuścić łup (prócz wierzchowców i pupili).
· Od teraz wrogowie mogą upuścić elementy ekwipunku, przyznające premię do złota zdobywanego w Mauzoleum Geometrów. Wszystkie przedmioty wypadają osobno dla każdej postaci.
· Od teraz charakter łupu upuszczanego przez bossów zależy od klasy bazowej twojej postaci (dla wojowników wypadną przedmioty dla wojowników etc.).
· W ciągu 24 godzin ten sam boss nie upuści łupu więcej niż raz. Licznik resetuje się wraz z odnowieniem zadań dziennych i puli darmowych biletów na arenę (00.00 GMT).
Zmiany w grze:
· „Wielki problem ze szczurami”: aby ukończyć zadanie, musisz teraz zabić królową szczurów.
· „Szulerski dług”: aby ukończyć zadanie, musisz teraz zabić mistrza.
· Dodano nowe ekrany ładowania związane z posiadłością Solo.
· Nie da się już przejść przez opiekunki, kierowników targowiska, Zankę oraz skrzynki pocztowe. Kliknij unoszące się nad nimi emblematy, aby rozpocząć dialog.
· Podczas usuwania listu gra wyświetli okienko dialogowe z prośbą o potwierdzenie.
· Dodano grafikę do kart następujących elitarnych potworów: faraon, wilk jaskiniowy, królowa cierni, mistrz, żabor, straszliwy pożeracz chaosu, straszliwy pożeracz śmierci, megaireks.
Naprawiono błędy:
· Naprawiono błąd, w którym kat w kościanej krypcie mógł wezwać na pomoc innego bossa, który został już zabity.
· Naprawiono błąd z ruchem w kościanej krypcie.
· Naprawiono dialog z opiekunką Sophie w Mistgan: teraz opowiada o lokalnych mieszkańcach tylko raz.
· Karta trolla: opis karty został zmieniony zgodnie z jej działaniem.
· Naprawiono awatar werbownika w Elgore.
· Drużynowy podział łupów: po zakończeniu odliczania wszyscy członkowie drużyny, którzy nie oddali głosu, automatycznie odmawiają przedmiotu.
· Zadania „Mroczny intruz” oraz „Źródło zła”: od teraz twoja postać prawie nigdy nie otrzyma przedmiotu nieodpowiedniego dla jej klasy bazowej w ramach nagrody za wykonanie wymienionych zadań.
· Złodziej: od teraz pasywna premia umiejętności „Rzut bronią” wpływa pozytywnie na totemy, zwiększając ich czas działania o 15%.
· Skrytobójca: od teraz nie możesz używać umiejętności „Mroczne lochy”, jeśli twoja postać niesie flagę na polu bitwy.
· Skrytobójca: od teraz umiejętność „Mroczne lochy” nie blokuje otrzymywania nagród za Sprężynobota, księcia pływów i Konunga Wietrzną Ścianę.
· Krzyżowiec: naprawiono błąd, w którym obrażenia zadawane przez przełamanie nie zwiększały się, mimo że warunki kontroli emocji zostały spełnione.
Następujące opisy zostały zmienione:
·Mag: efekt intuicji; teleportacja, deszcz ognia, żniwa, transformacja; koncentracja; zastój, strumień many, ochrona astralna, ognista katastrofa.
·Czarodziej: doskonała osłona, pole zakłócające, armagedon, moc leczenia; kryształ żywiołów, gejzer.
·Czarnoksiężnik: potęga chaosu, stabilność, magia krwi, szerzący się chaos.
·Krzyżowiec: kontratak.
·Łowca: pasożyt.
·Ogólne: bezpieczny punkt portalu, pierwsza pomoc.
Dodatkowe zmiany:
· Od teraz zwierzęta i insekty przyzywane przez bossów i elitarne potwory nie zdradzą swych panów – zyskują niewrażliwość na umiejętność Łowcy o nazwie „Oswojenie istoty”.
· Od teraz skrzynie z nagrodami za zabicie bossa w lochu pojawiają się obok postaci gracza zamiast obok zwłok bossa.
· Od teraz nie można użyć dźwigni w gabinecie, nie zabijając strzegących ją potworów.
· Od teraz nie musisz przyjmować zadania, by móc wejść do Mauzoleum Geometrów.
· Zmniejszono liczbę dostępnych skrzyń i urn w Mauzoleum Geometrów.
· Zadanie „Dostrajanie. Mechaniczny wróg” jest ponownie dostępne u Dimki z Macdaru.
Inne naprawione błędy:
· Naprawiono błąd, w którym ozdoba oddech Morry nie przyznawała 5% premii do życia.
· Naprawiono błędy dotyczące niektórych osiągnięć zdobywanych za ukończenie posiadłości Solo.
· Naprawiono kciuk Ochrońcy.
· Naprawiono liczne problemy uniemożliwiające ukończenie zadania startowego.
· Opis karty Laffonta został poprawiony: premia karty zostaje zastosowana, gdy wybrany potwór (nie gracz) aktualnie nie walczy.
· Arena: zabicie przyzwanych pupili (kraby – karta księcia pływów, szkielety – karta Felura) wpływało na licznik, zwiększając liczbę zabójstw. Błąd został częściowo naprawiony.
· Od teraz szkielety z karty Felura zostają odwołane, gdy postać gracza staje się niewidzialna.
· Naprawiono błąd, w którym oswojony pupil Łowcy był zamieniany na szkielet z karty Felura, jeśli postać gracza zmieniła pozycję.
· Część kodu została przepisana w celu rozwiązania określonych problemów technicznych.
Do boju, bohaterzy!
Komentarze
(0)Brak komentarzy. Bądź pierwszy, napisz komentarz!