zielakn
zielakn napisał na forum gry NosTale
Co Lepsze Krzak Glad Czy Mroczuś Które wy macie levki? 50, 60 czy nawet 70 dobite wyłącznie na LoD w dodatku z repą expert. Bierz mroczka jest on dobrym tankiem potrafi utrzymać przez jakiś czas magmy, możesz nim lurac góre na LoD i jest najlepszym (tak to wiadomość dla nowicjuszy) łącznie z centkiem petem w grze. Glad to gówno krzak za czasów 2010 roku jeden z pierwszych z mroczkiem nie ma on żadnych szans, jedynie w czym jest od niego lepszy to hp ale to też jest różnica na 90lv może 4/5k hp, ale co mu da hp skoro ma on mizerne buffy i resa na minus.
zielakn
zielakn zadał pytanie w grze NosTale
Czy opłaca sie przenosić na łuka? Cześć, mam maga 78 lv i mam do wydania 80kk na tym magu mam juz sp eq te sprawy ale jednak mana ciut denerwuje ..głównie chodzi o rajdy czy bb albo LoD" po prostu schodzi gdyż gram na posku i już próbowałem biżu tarotów osłonek po prostu ona schodzi i czy może warto wrócić na łuka 74 który jest czysty i kupić mu eq wk i inne? Do tego pytanie czy faktycznie na luku tak rzadko mozna wbijać podczas LoD na inne sp niż wk?
zielakn
zielakn zadał pytanie w grze NosTale
Który pojazd do 35kk? Avalon Tak jak w temacie dywan, skuter i tygrys odpadają chce jakiś nietypowy pojazdy dla ,,szpanu". I najlepiej z bonem na glace (nie musi być). Patrzylem na narty, snowboard i pędzidrąg ale snowboard ma już sporo graczy na servie więc co myślicie o nartach czy naprawde są tak brzydkie jak mówią (pędzidrąg to ostateczność)
zielakn
zielakn zadał pytanie w grze NosTale
Jakie sp na maga kupić? Cześć będe miał 30kk więc na sp 99+9 starczy i chce wiedzieć jakie sp na szopy/gołębie i przy okazji czasem do misji kupić Chodzi mi głównie o dg i o proroka które sp bardziej sie do tego nada.
zielakn
zielakn zadał pytanie w grze NosTale
Szukam fam Tak jak w temacie szukam fam nick:zielakkn lvl:55 sp:rang+3 21job,sin 13job,jajamaru 1 job,zwiad 1 job,cs 1 job co wymagam: tego abym mógł expić na jakim sp chce tzn wiekszość fam ma coś takiego że musze być na sp sw a ja takiego czegoś nie lubie (nie szukam fam tylko do expa ale także licze na aktywność graczy) Jak coś trzeba dopisać to piszcie w grze pw na dogry lub pod tematem
zielakn
zielakn zadał pytanie w grze NosTale
Co kupic Mam 37lv luka i mam 4kk ogolnie zastanawiam sie co kupic oblecha u6+6 czy upnąć ranga (jeszcze nie mam joby na nim) drugie pytanie czy czerwony łuk u5+5 starczy do oblecha? czy kupić jeszcze coś na 50-60lv
Midder kto jest lepszym midderem xerath orianna czy ziggs ktory z nich ma wiekszy dmg ktory jest mniej papierowy i ktory midder bardziej przydaje sie na tf przy okazji ktorym latwo sie ksi w tf'ach
zielakn
zielakn zadał pytanie w grze Elsword
Klasy postaci ? O co chodzi z tymi klasami postaci bo gram chungiem (mysle nad zmiana) i nie wiem o co chodzi czytalem cos ze na 15 lv sie zmienilem w kanionera i faktycznie sie zmienilem ale nie ogarniam jak np zmienic sie na inna np straznik antyleri teraz i sam nawet nie wiem kiedy ta misje zrobilem 0.o wiec pomozecie mi i powiecie o co chodzi i mam tak samo drugie pytanie jesli mam juz nowa postac i jak przeniesc itemy z jednej postaci na druga i kase bo sam nie wiem jak gdzie i wgl bo nie ma czegos takiego jak magazyn konta i wgl :/ i ostatnie pytanie do jakiego poziomu mozna maxowac umiejetnosci? Bo kiedys bylo do 5 a teraz nie wiem prosze odpowiecie mi na wszystkie te pytania? Dodam ze na kanionerze nie zmienilo mi sie "drzewko umiejetnosci"
zielakn
zielakn zadał pytanie w grze Metin 2
Najlatwiejszy priv? Mam pytanie dot. najlatwiejszego priva ale też aby grało tam dużo ludzi łatwe robienie eq itp taki naprawde easy podobno xenox ma dużo % expa ale nie wiem jak tam z ludem jak byście mogli podawać servery razem z informacja ile tam jest % expa bo na xenox podobno cos okolo 2000%
Co zrobić jak wyrzuca z okna logowania Dziś zaczął sie pojawiać u mnie problem grałem 3 gry na każdej mam opuszczenie dlaczego? Wchodze do okna logowania laduje sie mam 100% mamy już zaczynać i odnów połączenie no i od nowa do 100% wbijam i pokazuje jesteś zbyt długo nieaktywny nastąpi teraz wyjście z aplikacji no i tak cały czas wczoraj jeszcze takich problemów nie było ale dziś to masakra jeszcze mi wyskkoczyła raz wiadomość raport został wysłany do administracji przepraszamy o co chodzi?
Alienware-rozdawanie kodow Mam kilka pytan odnosnie alienware i ich kodow na skiny do lola 1.O ktorej oni rozdaja te kody bo bylem od 23:50 do 0:30 i nic nie rozdawali? 2.Na czym to polega wysylaja np mi kod na email czy musze cos u nich nacisnac i wyskoczy kod? 3.Czy oni rozdaja np ten sam kod stu osobom czy jeden na osobe? 4.Oni rozdaja kod przez caly dzien czy tylko przez okreslone minuty?
Kody na skiny albo rp Mam pytanie na jakich forach/stronach/twitch'ach albo cos rozdaja kody na skiny bo wiem ze rozdaja typu full metal rammus, J9 Nasus, Riot Blitz itp widzialem juz niektore takie fora ale wiekszosc to facebook a tam nigdy nic nie wiadomo moze rozdaja na stronie glownej lola? Podacie albo moze chociaz dacie mala informacje gdzie takie kody zdobyc