wiewio
wiewio zadał pytanie w grze World of Tanks
Kątowanie czołgów w WOT Witam. Gwoli przypomnienia i utrwalenia: czołgi "kątujemy", tudzież bezogonkowo "katujemy". Nie "kontujemy" ich ani tym bardziej nie "kantujemy". Piszę, ponieważ z kątowaniem mamy na tym forum patologię językową większą jak z włączać i wziąć. To mówiłem ja – Jarząbek Wacław, trener drugiej klasy. Niech żyje nam prezes sto lat!
wiewio
wiewio zadał pytanie w grze World of Tanks
Planowany nerf widzenia TD w 9.6 M8A1: dla obydwu wież 370 -> 320 SU-85B: 390 -> 310 Alecto: 390 -> 330 Jaki będzie sens gry tymi papierkami? Teraz bierze się na nie dwuperkową załogę i czyści całe flanki, wali do pomidorków jak na strzelnicy. A po nerfie? Jak z tym żyć? Tylko nie piszcie żeby strzelać ze spota. Jacy są scouci na tych tierach dobrze wiemy. Chyba, że się weźmie własnego scouta w plutonie. WG ostro chce się wziąć za pedobearów nabijaczy WN8/WR.
wiewio
wiewio zadał pytanie w grze World of Tanks
Czy istnieje mod ułatwiający rozpoznawanie graczy. A chodzi mi dokładnie o coś takiego, żeby można było dodawać notatkę do gracza, na przykład pod prawym klawiszem myszy w grze, albo na wynikach bitwy. A jeśli w przyszłości znowu spotkamy się w bitwie z tym graczem, wówczas przy jego nicku pojawiałaby się flaga istnienia takowej notatki i jakaś możliwość jej odczytania. A po co mi to? Na przykład wczoraj rozwalił mnie jakiś człowieczek dwoma strzałami w tył czołgu, prawdopodobnie dlatego, że pół minuty wcześniej sprzątnąłem jemu lub jego koledze z klanu sprzed nosa fraga. Nie jakaś małpa, bynajmniej, gość miał statystyki ciut powyżej średniej przy sporej ilości bitew. Koleś zrobił się niebieski, ale co mi po tym, jeśli w razie spotkania go w przyszłości nie będę tego wiedzieć. A tak hyc i mam wiadomość: team kill 6.1.15 prawdopodobnie za podkradnięcie fraga. Oczywiście można także dodać miłą notatkę. Na przykład kiedyś spotkałem osobnika, z którym wymienialiśmy się przez kilka minut hulldownowych przyczajek na środku Prochorówki złotem robiąc sobie co chwila uprzejmości na ten temat. Bardzo sympatyczny typ. Niestety wynik naszego dżentelmeńskiego pojedynku , w którym nie został rozstrzygnięty
wiewio
wiewio zadał pytanie w grze World of Tanks
Co daje silnik, który mocy nie daje. Na przykładzie KW-1 Silnik M-17T vs V-2K Oba mają 500KM Silnik "lepszy" ma mniejsze szanse na zapalenie, 15% vs 20%. Zakładam nawet, że silnik "lepszy" ma więcej punktów życia modułu, co przy ruskim czołgu może mieć wielkie znaczenie w przypadku używania regulatora obrotów. Ale kto tego używa w KW-1, który się w kółko pali od zbiorników? Na KW-1 niezbędna jest gaśnica. KW-1 w kółko zbiera pestki na przepychaczach - nieodzowne są więc także naprawiaczka i apteczka. Zakładając, że zakładamy nieobrywanie pestek od tyłu, jaki jest sens zakładania lepszego silnika? Lepszy silnik waży 140kg więcej, więc co prawda minimalnie, ale obniża stosunek mocy do masy. Czy istnieje jakiś ukryty parametr, dzięki któremu silnik lepiej oddaje moc na gąsienice? Ma lepszą charakterystykę? Szybciej zmienia biegi? Czy też mobilność pojazdu jest wprost proporcjonalna do stosunku mocy do masy (przy istnieniu oczywiście innych parametrów niezależnych od silnika jak nachylenie terenu, opory gruntu itd).
wiewio
wiewio zadał pytanie w grze World of Tanks
Kierunki dział na minimapie No i się doczekaliśmy, że w paczce modów Aslaina, a więc w paczce popularnej, powszechnie używanej, znalazł się mod cheaterski. Mod pokazuje na minimapie w którą stronę wyspotowani przeciwnicy mają skierowane działa. Z drugiej strony Wargaming nigdy tego modu poza serwerem NA oficjalnie nie zabronił. Co o tym sądzicie?