tybur
tybur napisał na forum gry Last Chaos
Jaka klasa każda postać ma + i - ale do tego dochadzą jeszcze podklasy które mogą się od siebie zdecydowanie różnić a poza tym teraz gdy są elementy i słonie to mało się używa skilli atakujących. Teraz każda postać może być koksem jak wpakujesz w nią odpowiedni sprzęt. No dobrze ale wracamy do tematu. (w tej chwili powiem o moich własnych odczuciach grania daną postacią z ponad 100 lvl) Tytan: postać typowo siłowa więc jest dobra w kwestiach fizycznych ale ma problem z magia (a w grze jest sporo potworów bijących magicznie) jeśli chodzi o podklasy to z tego co wiem lepszy jest harcownik (mało grałem tytkiem) Rycerz: postać zbalansowana w ataku i obronie Paladyn: jest dobry jeśli chodzi o pve pod względem ataku. Templarjusz: generalnie w tej chwili to postać bardzo dobra bo ma sporą obronę a nie bije dużo mniej niż paladyn więc na pve jest bardziej tankiem ale potrafi przywalić na pvp to może być potwór ponieważ jak mówiłem templar nie bije dużo mniej niż paladyn a do tego ma buffek który odbija wszystkie obrażenia jakie otrzyma (ostatnio robiłem testy i odbicie działa nawet gdy twój przeciwnik ma 100 lvl więcej) Uzdrowicielka: typowa postać dystansowa Strzelec: postać typowo dystansowa spory atak trochę kiepsko z obroną ale też nie jest najgorzej jak się ogarnia grę i ma dobry sprzęt to można sporo namieszać (moim zdaniem w tej chwili ta klasa jest po to by łatwiej wbić lvl i potem zmienić się w kleryka) dobra na bossy Kleryk: ma najsłabszy atak w grze, jednak od 130 lvl ta postać może być naprawdę przydatna ponieważ ma buffa który zwiększa % exp i pu członkom grupy może leczyć % (teraz gdy ludzie mają naprawdę dużo hp to się przydaje) i jeśli się ogarnie odpowiedni eg to postać też nie jest taka zła w zabijaniu pve i pvp Czarodziejka: postać z sporym atakiem ale średnią obroną (na podobnym poziomie co strzelec) Na jej podstawie powstał arcymag którym gra się bardzo podobnie jednak jest jak w przypadku szelmy ,że arcymag jest lepszy jako wiedźma a czarodziejka jako czarownica ale nie jestem do końca tego pewny czy nie jest odwrotnie Czarownica: typowy poskramiacz tłumów spory atak kilka dobrych opszarowek troche słabo z obroną więc polecam abs Wiedżma: Suport postać ma bardzo dużo skilli które osłabiają przeciwników i z tego co wiem to też potrafi udeżyć Szelma: typowa szybka postać oparta na atakach krytycznych (niejestem pewny ale głowna różnica między szelmą a nocnym elfem jest taka ,że szelma ma więkrszą celność a elf krytyk) Z tego co kojaże to podklasy szelmy są dość podobne (oczywiście poza tym ,że jedna jest dystansowa 2 już nie) i zamachowiec jest leprzy do pvp a łowca do pve (Dawno szelmą nie grałem więc niewiele mogę powiedzieć) Zaklinacz: postać zbalansowana pod względem ataku i obrony i mimo wszystko jest to postać magiczna Specjalista: postać zmienia się w zależności od potrzeb może być dpsem jako demon lub tankiem Elementalista: Postać opiera się na pomocnikach i to one wykonują skille jednak z tego co wiem to buffek słonia nie działa na atak duchów tylko na głowną postać więc mało kto tą podklasą gra. Cien: typowy mag spory atak kilka opszarowek i średnia obrona (najlepiej mieć set minimum +10) i niestety jego sety są jedne z droższych Twoim zadaniem jest teraz dopasowanie postaci pod swój charakter.
tybur
tybur napisał na forum gry Last Chaos
Klejnot chaosu!!!!!!!!!! kamień chaosu możesz jedynie kupić lub liczyć na to ,że uda ci się połączyć u jubilera, polecam jednak uzbierać kasę i kupić bo ciężko by zrobić samemu naprawdę dobre kamyczki możesz wydać 2x więcej niż jest warty (albo więcej zależy od farta)
tybur
tybur napisał na forum gry Last Chaos
Czy dalej ... Po części tak, ale już nie możesz sobie zablokować 100 % exp tylko 50% a pu dość dobrze się nabija na q powtarzalnych (tylko niektórych) jak grałem (zrobiłem przerwę jakiś miech temu) to takie q były do 75 lvl
tybur
tybur napisał na forum gry Last Chaos
pytanie gra jest dobra ze względu na rozbudowanie oraz że co jakiś czas są jakieś eventy (nie mam na myśli tylko co rocznych np. świąteczne) ale niestety bez spotkania odpowiednich ludzi daleko nie pociągniesz bo się znudzisz
tybur
tybur napisał na forum gry Last Chaos
postac zwiazana z last chaos słoń daje ci buff podnoszący atak 1lvl bufa daje 100% 2 lvl 200% a 3 lvl 300% twojego ataku jednak by to działało musisz kupić rozkazy ochrony hp lub mp (albo obydwa) i jak masz mniej niż 50% hp lub mp dostajesz buff
tybur
tybur napisał na forum gry Last Chaos
Jak moge zdecydowac jaka postacia grac? Jakie kazda ma plusy i minusy? każda postać ma + i - ale do tego dochadzą jeszcze podklasy które mogą się od siebie zdecydowanie różnić a poza tym teraz gdy są elementy i słonie to mało się używa skilli atakujących. Teraz każda postać może być koksem jak wpakujesz w nią odpowiedni sprzęt. No dobrze ale wracamy do tematu. (w tej chwili powiem o moich własnych odczuciach grania daną postacią z ponad 100 lvl) Tytan: postać typowo siłowa więc jest dobra w kwestiach fizycznych ale ma problem z magia (a w grze jest sporo potworów bijących magicznie) jeśli chodzi o podklasy to z tego co wiem lepszy jest harcownik (mało grałem tytkiem) Rycerz: postać zbalansowana w ataku i obronie Paladyn: jest dobry jeśli chodzi o pve pod względem ataku. Templarjusz: generalnie w tej chwili to postać bardzo dobra bo ma sporą obronę a nie bije dużo mniej niż paladyn więc na pve jest bardziej tankiem ale potrafi przywalić na pvp to może być potwór ponieważ jak mówiłem templar nie bije dużo mniej niż paladyn a do tego ma buffek który odbija wszystkie obrażenia jakie otrzyma (ostatnio robiłem testy i odbicie działa nawet gdy twój przeciwnik ma 100 lvl więcej) Uzdrowicielka: typowa postać dystansowa Strzelec: postać typowo dystansowa spory atak trochę kiepsko z obroną ale też nie jest najgorzej jak się ogarnia grę i ma dobry sprzęt to można sporo namieszać (moim zdaniem w tej chwili ta klasa jest po to by łatwiej wbić lvl i potem zmienić się w kleryka) dobra na bossy Kleryk: ma najsłabszy atak w grze, jednak od 130 lvl ta postać może być naprawdę przydatna ponieważ ma buffa który zwiększa % exp i pu członkom grupy może leczyć % (teraz gdy ludzie mają naprawdę dużo hp to się przydaje) i jeśli się ogarnie odpowiedni eg to postać też nie jest taka zła w zabijaniu pve i pvp Czarodziejka: postać z sporym atakiem ale średnią obroną (na podobnym poziomie co strzelec) Na jej podstawie powstał arcymag którym gra się bardzo podobnie jednak jest jak w przypadku szelmy ,że arcymag jest lepszy jako wiedźma a czarodziejka jako czarownica ale nie jestem do końca tego pewny czy nie jest odwrotnie Czarownica: typowy poskramiacz tłumów spory atak kilka dobrych opszarowek troche słabo z obroną więc polecam abs Wiedżma: Suport postać ma bardzo dużo skilli które osłabiają przeciwników i z tego co wiem to też potrafi udeżyć Szelma: typowa szybka postać oparta na atakach krytycznych (niejestem pewny ale głowna różnica między szelmą a nocnym elfem jest taka ,że szelma ma więkrszą celność a elf krytyk) Z tego co kojaże to podklasy szelmy są dość podobne (oczywiście poza tym ,że jedna jest dystansowa 2 już nie) i zamachowiec jest leprzy do pvp a łowca do pve (Dawno szelmą nie grałem więc niewiele mogę powiedzieć) Zaklinacz: postać zbalansowana pod względem ataku i obrony i mimo wszystko jest to postać magiczna Specjalista: postać zmienia się w zależności od potrzeb może być dpsem jako demon lub tankiem Elementalista: Postać opiera się na pomocnikach i to one wykonują skille jednak z tego co wiem to buffek słonia nie działa na atak duchów tylko na głowną postać więc mało kto tą podklasą gra. Cien: typowy mag spory atak kilka opszarowek i średnia obrona (najlepiej mieć set minimum +10) i niestety jego sety są jedne z droższych PS.mam nadzieje ,że to co napisałem jest zrozumiałe.
tybur
tybur napisał na forum gry Last Chaos
Opcje klejnotow chaosu teoretycznie jest tak jak powiedział to poprzednik ale praktycznie (tak było jak wchodziły potem miałem przerwę więc nie wiem czy coś się zmieniło) to każdy element dodaje atak/obronę jednak buffy z własnym elementem nie łaczą się z tym wsadzonym w set np w wepie masz atak fali lvl 2 a kleryk daje ci bufa na atak też z elementem fali lvl 1 (nie wiem czy na pewno fali nie pamiętam to ma być tylko przykład) to gra nie łączy tych 2 elementów tylko liczy element buffa więc tak naprawdę bijesz mniej z kolei na skillach atakujących była niewielka różnica więc polecam byle jaki element tylko z jak największym lvl PS. z ciekawości kiedyś zmieniłem kamień w wepie by sprawdzić czy z innym elementem bd bił więcej jednak różnica nie była za duża
tybur
tybur napisał na forum gry Last Chaos
kamienie na HP!!!!!! niestety nie możesz umieścić w jednym parcie tego samego rodzaju kamienia (wyjątkiem jest to ,że jak umieścisz koral chaosu w parcie to możesz umieścić jeszcze zwykłego korala)
tybur
tybur napisał na forum gry Last Chaos
LastChaoS Pytanie Wiecej Postaci? cóż nic nie wiadomo na ten temat ale możliwe ,że kiedyś mogą dodać wersje "emo" (nie pytać dlaczego ale moim zdaniem to określenie pasuje) jak dodali nocnego elfa (zmienioną wersie szelmy) czy arcymaga (zmienioną wersje czarodziejki)
tybur
tybur napisał na forum gry Last Chaos
czy to fajna gra? z początku gra jest naprawdę spoko potem się może znudzić (bo to gra dla cierpliwych) i na wysokich lvl ta gra jest bardziej 3/10 w grze trzymają mnie tak naprawdę inni gracze (nie wszyscy)
tybur
tybur napisał na forum gry Last Chaos
Farmienie PU Gdzie co i jak ? zacznijmy od początku farmienie jest to zbieranie pu (punkty do wykupywania skilli) po pierwsze jest ci potrzebna gildia z minimum 6 lvl prosisz szefa gildii o bloka (50 % exp z zabijania trafia do gildii) Po drogie nie kupuj skilli atakujących bo do 31 lvl są słabe (nie wszystkie zależy od postaci) skup się na buffkach i pasywnych umiejętnościach -o bloka możesz poprosić nawet na 1 lvl bo lvl wbijają sią bardzo szybko (na początku rzecz jasna) -na zadankach wbijasz lvl 11 lub 12 (nie jestem pewny do konca) będziesz miał zadanie powtarzalne u myśliwego na zabijanie małpoludów (robisz je ile wlezie chyba do 15 lvl) -potem idziesz do procydon (świątynia w dratan) i dobijasz 20 lvl -od 20 lvl zaczynają ci się zadania związane z drzewoludamii (wszyscy mówią ,że najlepiej bić tam do 42 lvl ale mało kto tyle tam wytrzymuje więc wykupujesz skille i potem dobij tak z 2-3 k pu i bij w procydon oczywiście pod względem pu drzewka są leprze ale w procydon wypada więcej śmieci na sell) -z minimum 34 lvl idziesz do margadun (świątynia w merak) i bijesz tam do 50 lvl (jeśli jesteś uczniem to z tym lvl dostaniesz sprzęt + 10 a po za tym tam dropi dużo śmieci i sprzedając je u npc można zarobić trochę golda) -z eg +10 idziesz do alvitar (2 światynia w dratan) bijesz tam do puki nie będziesz miał zadań w tej świątyni -Zadania te dają bardzo dużo % ale też sporo pu (powtarzalne możesz robić w monster combo ustawiasz sobie 10 sal z tymi stworkami co masz ubić 50 szt tylko niestety krucho z zarobkiem) i robisz te zadania do 75 lvl -jeśli wszystko pójdzie dobrze to z 75 lvl powinieneś mieć wykupione skille i ponad 15 k pu PS. Początkującym polecam pobawienie się każdą postacią i podklasą postaci tak do 50 lvl ,wybrać tą która najbardziej odpowiada i dopiero w tedy na poważnie brać się za farmę