Jaka klasa jest najlepsza w Tf2 ? najlepsza klasa to ta, którą się nauczysz grać... *skaut - szybki, zwrotny, liczy się za 2 przy zajmowaniu punktów i pchaniu wózka *żołnierz - wolniejszy, uderza rakietami o określonym zasięgu rażenia *pyro - krótkodystansowy, nieskuteczny pod wodą, dobry dmg z bliska *demoman - wybuchy, minowanie, ogólnie do obrony, choć atakować też można bardzo konkretnie *gruby - najlepszy w parze z medykiem (obrona i atak), dobry dmg (szybkostrzelny, średniego zasięgu), solo - trochę zbyt wolny *engi - ALBO atakujący (małe działka, teleport), ALBO obrońca (wieżyczka obronna, dyspenzer, tp dla szybkiego powrotu na front), trzeba się umieć dobrze ustawić *medyk - wsparcie, leczenie, UberCharge *szpieg - atak z ukrycia, ogólnie trudny do grania, zwłaszcza, gdy w przeciwnym teamie gra pyro *snajper - ostrzał z daleka, musisz dobrze strzelać i znajdywać dobre miejscówki
Tańce/Cieszynki! Albo kupujesz/dropisz ze skrzynki drwinę (będącą jakimś tańcem), albo "podpinasz się" do już imprezującego towarzystwa - tj. ktoś ma już taką drwinę, używa jej i każdy w pobliżu może dołączyć przez zbliżenie się i użycie klawisza drwiny (domyślnie G).
jaka klasa jest najlepsza? najlepsza klasa to ta, którą się nauczysz grać... *skaut - szybki, zwrotny, liczy się za 2 przy zajmowaniu punktów *żołnierz - wolniejszy, uderza rakietami o pewnym zasięgu rażenia *pyro - krótkodystansowy, nieskuteczny pod wodą, dobry dmg z bliska *demoman - wybuchy, minowanie, ogólnie do obrony *gruby - najlepszy w parze z medykiem (obrona i atak), dobry dmg (szybkostrzelny, średniego zasięgu) *engi - ALBO atakujący (małe działka, teleport), ALBO obrońca (wieżyczka obronna, dyspenzer, tp dla szybkiego powrotu na front) *medyk - wsparcie, leczenie, UberCharge *szpieg - atak z ukrycia, ogólnie trudny do grania, zwłaszcza, gdy przeciwny team ma pyro *snajper - ostrzał z daleka, musisz dobrze strzelać i znajdywać dobre miejscówki