GameKit Zbieraj punkty Wymieniaj punkty Other
Logowanie Rejestracja
Zadania jednorazowe
Zadania wielokrotne

Kup punkty

Punkty z InPost

Invite friends

Kup punkty
Odbieraj nagrody +3000 pkt za polecanie Twoje zamówienie
Regulamin Punkty i nagrody Pomoc
Mój profil
  • Dogry
  • key2001
  • Profil
key2001 11

key2001

Ostatnio online

28.07.2017, 11:02
2Znajomych
 
  • Profil
  • Znajomi
  • Ulubione gry
  • Odznaki
  • Wypowiedzi
  • Screenshoty & Wideo
key2001
key2001 zadał pytanie w grze Margonem
18.04.2015, 14:39
za ile sprzedać hero z kotołaka ??? za ile sprzedać hero z kotołaka ???
key2001
key2001 zadał pytanie w grze Margonem
18.04.2015, 14:37
lepsze są umki pod zimno pod ogień czy pod błysk na maga? lepsze są umki pod zimno pod ogień czy pod błysk na maga?
key2001
key2001 zadał pytanie w grze Margonem
13.04.2015, 15:20
czy ubije władce rzek na 42 lvlu ?? jestem magiem
key2001
key2001 zadał pytanie w grze Margonem
13.04.2015, 15:17
czy umki na maga pod zimno są dobre?? czy umki na maga pod zimno są dobre??
key2001
key2001 zadał pytanie w grze Margonem
13.04.2015, 15:14
za ile sprzedać uni kusze na łowce z tolloka? za ile sprzedać uni kusze na łowce z tolloka?
key2001
key2001 zadał pytanie w grze Margonem
13.04.2015, 15:14
za ile sprzedać uni kusze na tropka z tolloka? za ile sprzedać uni kusze na tropka z tolloka?
key2001
key2001 zadał pytanie w grze Margonem
13.04.2015, 15:13
za ile sprzedać lege z władcy rzek ? za ile sprzedać lege z władcy rzek ?
key2001
key2001 zadał pytanie w grze Margonem
03.04.2015, 16:14
za ile sprzedać kostur otchłani patryka?? za ile sprzedać kostur otchłani patryka??
key2001
key2001 zadał pytanie w grze Margonem
03.04.2015, 16:13
za ile sprzedać zbroczną szate zemsty?? za ile sprzedać zbroczną szate zemsty??
key2001
key2001 zadał pytanie w grze Margonem
02.09.2014, 15:10
czy można przesyłać smocze łzy
key2001
key2001 zadał pytanie w grze Margonem
02.09.2014, 14:52
czy opłaca robic sie tego eventa?
key2001
key2001 zadał pytanie w grze Margonem
02.09.2014, 14:48
co myślicie o tym evencie
key2001
key2001 zadał pytanie w grze Margonem
02.09.2014, 14:45
na czym mozna szybko zarobić kase
key2001
key2001 zadał pytanie w grze Margonem
02.09.2014, 14:41
na co chodzić na jakie stworki ,elity,e2 i herosów chodzić 41 magiem?
key2001
key2001 zadał pytanie w grze Margonem
02.09.2014, 14:38
jakie eq na maga jakie eq na maga na 41 lvl
key2001
key2001 zadał pytanie w grze Margonem
02.09.2014, 14:22
czy mag to dobra postać uważacie że mag to dobra postać ??
Załaduj więcej

Pkt użytkownika

1051

Odznaki (16)

  • AION
  • Rage War
  • Margonem
  • Wargame 1942
  • Rail Nation
  • +11

Ulubione gry

  • Wargame 1942

    Wargame 1942

    Gry strategiczne ...
  • Rail Nation

    Rail Nation

    Gry strategiczne ...

Znajomi (2)

  • colors
  • abcde123

Forum

Witorekkkk

Klątwa poławiaczy pereł.

02.04.2015, 10:08
key2001

key2001 napisał

masz tu cały opis tego questa Wymaga ukończenia questa "Mityczny Artefakt" Quest zaczynamy u Mariolki(8,10) w Syrenim śpiewie - Jaskinii umieszczonej na mapie eventowej. Wspomina nam ona o tym, że z Muszelek, które znajdują się tuż obok niej zaginęły perły - czyli jeszcze nienarodzone syrenki. Udaj się na poszukiwania Słoną Rzeką, do której wejście znajduje się w Syrenim śpiewie(18,3). Będąc właśnie we wspomnianej lokacji, podpływamy na kordy 46,3 i nurkujemy do Portu Tuzmer. Idziemy pare kroków w prawo i lądujemy w Wiosce Rybackiej, gdzie podchodzimy do Lomaldiego(45,34). Po rozmowie z nim, ten odsyła nas do swojej żony, która znajduje się w chacie obok. Rozmawiamy z wcześniej wspomnianą Mamedisą o stworach, zamieszkujących głębiny. Mówi ona, że dopiero wieczorem opowie nam to, co chcemy usłyszeć, natomiast teraz musimy pomóc mieszkańcom wioski. Drobne robótki możemy zacząć u naszej rozmówczyni, która to chce, byśmy dostarczyli jej śniadnanie Tevanowi w Port Tuzmer (7,61). Wracamy do Wioski Rybackiej i następnym mieszkańcem w potrzebie będzie Król Rybak(52,39) - prosi nas, bysmy zanieśli dostawę świezych ryb do Jallosa(16,50) w Tuzmer. Ponownie wracamy do Wioski i tym razem udajemy sie do Tane(72,36), która prosi o udanie się do Wiedźmy Hoskarii(75,7), która to miała przyrządzić maść na bolące ręce. Hosaria informuje nas, że brakuje jej jednego składnika, dlatego po rozmowie udajemy się do wioski pszczelarzy do Tobyego(61,26) po miód wielokwiatowy. Wracamy do wiedźmy i czekamy chwilę(ok 10-15 minut), aż przyrządzi porządany specyfik. Gdy już po pozyskamy, wracamy do Tane i szukamy kolejnego mieszkańca w potrzebie, będzie nim Hawaiki(58,18), który potrzebuje drewna do wędzenia. Udajemy się zatem w poszukiwaniu starych drzew. Po paru minutach możemy ponownie zebrać drewno z tego samego drzewa. 1.Suche Drzewo(21,41) 2.Suche drzewo(42,13) 3.Suche Drzewo(94,53) 4.Suche Drzewo(81,7) 5.Suche drzewo(87,26) Zbieramy do czasu, aż przy drzewku wyświeli się komunikat "Chyba już wystarczy tego drewna.", gdy to zobaczymy, wracamy do Hawaikiego. Jeśli któraś osoba z powyższych nie potrzebuje pomocy, wtedy możemy porozmawiać również z Lomaldim(45,34), który musi naprawić swoje sieci. Zatem lecimy do Tuzmer - Keftia(19,44) i wracamy do zleceniodawcy ze sznurkiem. Bardzo pomogliśmy mieszkańcom wioski, idziemy więc do Memedisy w domu, która to zabiera nas na ognisko wraz z resztą mieszkańców. Jesteśmy na mapie "Wioska rybacka nocą". Udajemy się ponownie do Memedisy, stojącej tuż obok nas. W końcu wracamy do sedna zadania - czyli pytamy o stworzenia zamieszkujące morskie głębiny. Dowiadujemy się o Trytonach i morskiej wiedźmie, z którymi będziemy musieli się zmierzyć. Kończymy dialog i ponownie rozmawiamy z Memedisą, by wrócić do zwykłej krainy. Udajemy się do Słonej rzeki na kordy 4,12 i nurkujemy w Przesmyku. Będąc tam podpływamy do Przeszkody(7,14). Niestety przejście jest zawalone, dlatego pomocy szukamy u Ogniomistrza Drasta(81,64) w Porcie Tuzmer. Drast obiecuje nam pomóc, w zamian za zaopatrzenie straży Tuzmer w żywność, lub ewentualnie za opłatą 100k złota. Ja wybrałem drugą opcję. Otrzymujemy kwit, z którym idziemy do Strażnika Prochowni(7,15), znajdującego się w lokacji Prochownia, tuż obok drasta. Wręczamy kwit i udajemy się do skrzyni z prochem i dynamitem(7,9). Z założonym zapalnikiem i ładunkami wybuchowymi wracamy do przesmyku i detonujemy wrak statku. Przed wejściem czekamy około 5 minut, inaczej wybuch nas zabije. Trafiamy do wodnego labiryntu, gdzie zaczepia nas Lorelai. Poprzez Nurty usiłujemy się dostać do centralnej części mapy, gdzie czekają na nas Trytoni, wraz z morską wiedźmą. Rozmawiamy ze wspomnianą Wiedźmą, która informuje nas, że legenda którą usłyszeliśmy mija się z prawdą i, że wcale nie taki diabeł straszny, jak go malują. Okazuje się, że Wiedźma tak naprawdę nie była Syreną, reszte przeczytacie w dialogach. Mówi nam również, że zachowało się ziarno prawdy w tej legendzie, a konkretnie chodzi o zmarłych poławiaczach pereł. Po usłyszeniu historii przenosimy się do Trytona Taumasa, na którego pytanie musimy odpowiedzieć, by dostać się do Zmarłych połowiaczy. Pytania: Szumiąca, spieniona na brzeg się wylewa. Nad nią krąży w górze białoskrzydła mewa. Odpowiedź: fala W środku perłowa, głos morza chowa. Przyłóż do ucha, morza posłuchasz. Odpowiedź: muszla Zostaliśmy przeniesieni do Smutnego Echa, gdzie rozmawiamy z Duchami poławiaczy. By ich uwolnić, musimy zebrac perły. Opuszczamy zatem echo i udajemy się do Słonej rzeki. Podchodzimy do któregokolwiek perłopława. Niestety, nie uda nam się otworzyć muszli gołymi rękami! Idziemy do poławiacza w porcie tuzmer, który w podziękowani za śniadanie daje nam nóż poławiacza pereł, który należy założyć. Teraz idziemy sobie do Słonej Rzeki i otwieramy perłopławy. Po uzbieraniu 10 sztuk wracamy do Smutnego Echa. Teraz podchodzimy do każdej biednej duszyczki, i obdarowywujemy je perełką. Przy okazji z wielkich muszelek zabieramy perły, które należą do syren. Po pozbyciu się wszystkich dusz i zdobyciu 6 syrenich pereł udajemy się do Lorelai, bedącej na początku labiryntu. Dowiadujemy się, że syrena jest osłabiona i potrzebuje eliksir zdrowia! Zakupimy go u makatary w Ithan. Po przekazaniu syrenie eliksiru, wracamy do Syreny Mariolki w Syrenim śpiewie i odbieramy nagrodę, po czym lecimy do poławiacza pereł w Porcie Tuzmer i oddajemy nóż.
karol368

Który lvl ma najniższa e2?

01.04.2015, 08:58
key2001

key2001 napisał

władca rzek 37 ale sam go nie ubijesz z tym levelem
Czytaj więcej
Wszelkie prawa zastrzeżone przez Gamekit.
Regulamin Punkty Dane osobowe Pomoc O nas

Rozdaliśmy nagrody o łącznej wartości: $

Pliki cookie pozwalają nam udostępniać nasze usługi. Korzystając z tych usług, zgadzasz się na użycie plików cookie.

OK