dawis212
dawis212 napisał na forum gry
Czy za tą grę się płaci od 5 lvl? od 20 lvl ja polecam placic po graniu na jakis privach zeby sprawdzic czy gra ci sie nie znudzi szybko zeby nie zalowac pozniej ze straciles kase na gre w ktora nie grasz xD (sry ze nie pisze polskich znakow ale mam angielskiego windowsa xp)
dawis212
dawis212 napisał na forum gry
czy jak kupie world of warkraft ? placisz raz na miesiac ale ja polecam robic tak jak juz kupisz to na miesiac farmisz golda w grze do kupienia wow token na nastepne 30 dni i jak ci sie skonczy to co kupiles to kupisz za tego golda nastepny miesiac grania i tak caly czas robic xD
dawis212
dawis212 napisał na forum gry
Czas pobierania gry WOW i inne pytania techniczne na początek. pobiera sie chyba 5 minut. to dziala tak ze klient pobiera te 1 najwazniejsze pliki do wlaczenia gry i te 1 mapy a podczas gry pobiera ci reszte gry xD
dawis212
dawis212 napisał na forum gry
W jakich talentach warrior może mieć 2 2h? Fury ale lepiej 2 1h bo na 2 1h pasywka daje chyba 20% wiecej dmg ze wszystkiego
dawis212
dawis212 napisał na forum gry
Wow czy metin 2 wiadomo ze wow metin to tylko chodzenie i trzymanie spacji na koniu
dawis212
dawis212 napisał na forum gry
Sunwell i inne privy ashran jest za bardzo zbugowany polecam WoD Empire ale duzo ruskich tam jest ;/
dawis212
dawis212 napisał na forum gry
Jaka klasa w World of Warcraft może mieć peta? Jak chodzi o Battle Pet to kazda a ten co ma za darmo i pomaga z mobami hunter i warlock death knight tez ma ale takiego na chwile
dawis212
dawis212 zadał pytanie w grze AION
czerwona ziemia bug z gra pierwszy raz pobralem aiona po stworzeniu postaci w grze ziemia obok mnie jest czerwona a dalej odemnie jest normalna to jest przez to ze mam dopiero pobrany 1 pakiet? ale napewno nie przez karte graficzna bo na youtube widzialem jak ktos gral na niej i grafika byla normalna (intel x3100)