aradox7
aradox7 napisał na forum gry Metin 2
MT2 czy jakiś priv mt2 pewne ze nikt Ci serwa nie zamknie, ze ludzie przestana wgl. grac, ze serwer bedzie porzucony, tak z ciekaowsci zalogowalem sie na stare konto na pandorze z prawie perfekt eq wojennym i teraz padalem jak pies bo czterech na pieciu graczy uzywalo moda ... wiec polecam bardziej mt2 chyba ze to zabawa na chwile to poszukaj serwera gdzie jest jako taki gm i serwer jest w miare nowy, wtedy raczej chwile bedziesz sie dobrze bawil
aradox7
aradox7 zadał pytanie w grze Metin 2
Zdobywanie pkt z zadan Wytlumaczy mi ktos jak zdobywac pkt. z zadan tutaj? No bo gram se w mt2 ale nw jak robic tu zadania za pkt. tzw. nie wiem gdzie na stronie musze wejsc by zaczac je robic ani nie wiem co musze do tego miec, ktos mi wytlumaczy w miare zrozumiale :P?