POMOCY !!!! <----- Nie mam stuprocentowej pewności czy to pomoże, miałem ten sam problem i rozwiązał się po relogu (nie "wyjdź ze steam", ani "przejdź w tryb offline" tylko wyloguj"). Jak nie zadziała to odczekaj pewien czas, może Valve ma problemy z serwerami przedmiotów.
WildPL
WildPL napisał na forum gry Team Fortress 2
Skórki jak z CSa plusy i minusy Cóż jak dla mnie dodawanie ich było błędem, gdyż teraz community będzie się skupiać jeszcze mniej na samej grze, a bardziej na czapkach i skinach. Na dodatek, nie ma szansy na drop skina od tak, tylko trzeba kupić pass za 5,50€. Najgorsze będą osoby przechwalające się skinami, a grającymi jak totalne nooby. Jedyne co dobre to efekty Unsuali na broni, tego trochu brakowało.
hmmm... nie rozumiem przyznawania pkt za "moderowane zadania" aczkolwiek strzelam, że moderatorzy je po prosty sprawdzają.
Módlmy się o nowy poradnik do exp i pkt.
WildPL
WildPL zadał pytanie w grze Team Fortress 2
Moja "teoria" dotycząca klas i ich zdrowia. Moja teoria opiera się na tym, iż każda z klas posiada zdrowie, a ono zaś odpowiada ich inteligencji, więc: Gruby: 300hp (280 z Duszą wojownika) Sowieta nie zastanawiający się co robi. Wydaje się nie wiedzieć ile to 2+2. Żołnierz: 200hp.W tym przypadku jest on po prostu szalony, myśli tylko o pokonywaniu przeciwników. Po założeniu wsparcia batalionu (+20hp) całkiem mu odbija i myśli, że jest niezniszczalny. Demoman: 175hp. Tu sprawa jest zawiła. Jako alkoholik nie jest on najbystrzejszą osobą, ale z pewnością nie jest szalony jak Żołnierz. Gdy w jego dłoni znajdzie się Wyszczerbiec zachowuje się trochę lepiej z uwagi na brak dostępu do trunku, ale z każdą ściętą głową odbija mu coraz bardziej. Pyro: 175hp. Jako osoba która nie postrzega świata takim, jaki jest pyro ma nie po kolei w głowie. Ale nie jest też uzależniony ani szalony i gdyby nie duchota w jego masce byłby normalny. Są podejrzenia, że jest to Abraham Lincoln, a butla na jego plecach to machina do przedłużania życia. Medyk: 150hp. Jako jeden z najinteligentniejszych członków drużyny ma mało zdrowia. Fakt, iż nie ma tyle zdrowia co Inżynier jest spowodowany jego szaleństwem. Taki "szalony doktorek". Inżynier: 125hp. Zdecydowanie najinteligentniejszy członek drużyny. Potrafi tworzyć wspaniałe konstrukcje. Kiedy zakłada Jednorękiego Bandytę (czyt. zdejmuje rękawicę) trochę odbija mu z powodu minidziałka. ("kocham ten mały karabinek") Scout: 125hp. Serce mojej teorii. Dawniej był on mistrzem taktyki i rozgrywek w swoim zespole baseballowym, niestety napoje wyskokowe i kofeina spowodowały u niego nadpobudliwość i na stałe zapomniał o swoich sukcesach. Jego hp to odzwierciedlenie jego zdolności taktycznych w wykorzystywaniu swojego sprytu na polu bitwy. To tyle, dajcie znać co myślicie.