TheMagicError
TheMagicError napisał na forum gry DarkOrbit
Do czego jest poważanie ? Punkty poważania Jak sama nazwa wskazuje odzwierciedlają niejako szacunek jakim gracz może cieszyć się wśród innych graczy. Wyższe poważanie daje nam też wyższe ceny za surowce a tym samym więcej kredytów za ich sprzedaż. Ponadto poważanie ma wpływ na range gracza a także na ranking klanów i Top User - i dlatego im większe tym lepiej. Wartości obliczane są następująco: Punkty doświadczenia /1 000 + Poważanie /100 = punkty Jak zdobywać punkty poważania? Punkty poważania uzyskujemy za:- zestrzelone NPC - zestrzelenie wrogich statków - wykonanie misji - Galaxy Gates Czy i za co można stracić punkty poważania? Tracimy punkty poważania w trzech przypadkach: Kradnąc skrzynki cargo innym graczom z tej samej firmy: począwszy od -10 poważania, za każdą następną dwa razy więcej: 1 kradzież -10 pkt poważania 2 kradzież -20 pkt poważania 3 kradzież -40 pkt poważania 4 kradzież -80 pkt poważania itd. Skrzynki, za które traci się poważanie oznaczone są kolorem szaroniebieskim. [​IMG] [​IMG] Istnieje opcja wyłączenia widoku cudzych skrzynek; należy w ustawieniach w interfejsie odznaczyć opcję Pokazuj zajęte skrzynki Cargo - wtedy nie będą one widoczne co ustrzeże przed zebraniem zajętej skrzynki cargo a tym samym odjęciem punktów poważania. Drugim skutkiem minusowego poważania jest zniszczenie zaprzyjaźnionych statków czyli graczy własnej firmy. Począwszy od -100 poważania za pierwsze zestrzelenie, za każde kolejne dwa razy więcej: Ilość Poważanie na minus Suma 1 I 0 100 2 I 0 300 3 I 0 700 4 I 0 1 500 5 I 600 3 100 6 I 200 6 300 7 I 400 12 700 8 I 800 25 500 9 I 600 51 100 10 I 200 102 300 11 I 2 400 204 700 12 I 4 800 409 500 13 I 600 819 100 14 I 200 1 638 300 15 I 638 400 3 276 700 16 I 276 800 6 553 500 17 I 553 600 13 107 100 18 I 3 107 200 26 214 300 19 I 6 214 400 52 428 700 20 I 2 428 800 104 857 500 21 I 04 857 600 209 715 100 22 I 09 715 200 419 430 300 23 I 19 430 400 838 860 700 24 I 38 860 800 1 677 721 500 25 I 677 721 600 3 355 443 100 26 I 355 443 200 6 710 886 300 27 I 710 886 400 13 421 772 700 28 I 3 421 772 800 26 843 545 500 29 I 6 843 545 600 53 687 091 100 30 I 3 687 091 200 107 374 182 300 Lewa kolumna oznacza ilość statków zestrzelonych, ilość poważania jaką tracimy za zestrzelenie tego statku jest w środkowej kolumnie, a to przekłada się na łączną ilość straconego poważania zamieszczoną w prawej kolumnie. Czyli zaledwie po zestrzeleniu 15-ego statku, odejmuje nam za ten statek 1 638 400 poważania i łącznie jesteśmy stratni o ponad 3 miliony poważania, natomiast za 20-ty statek odejmuje nam 52 428 800 co daje ponad 100 milionów poważania na minus. Kara będzie spadać o jeden stopień po upływie 24 godzin od zestrzelenia zaprzyjaźnionego statku bądź kradzieży skrzynki cargo. Wyjątkiem, za który nie otrzymamy punktów ujemnych są: - zestrzelenie statku, który pierwszy zaczął do nas strzelać - zestrzelenie złodzieja zaraz po kradzieży naszej skrzynki cargo - zestrzelenie statku z klanu, z którym jest się w stanie wojny (tag klanu w kolorze czerwonym)- zestrzelenie statku z rangą banity (celownik przy nicku) Kolejną możliwością utraty poważania jest ubijanie PETów własnej firmy. Poważanie na minus jest liczone dokładnie tak samo jak w przypadku statków ale z jedną róznicą. Ubijając własnego peta nie dostaniemy na minus ale zostanie zaliczony jako ubicie zaprzyjaźnionego więc za ubicie nastepnego PETa/statku z własnej firmy dostaniemy -200 a nie -100. Przykład: Ubijamy 3 razy swojego peta - nie dostajemy nic na minus, potem 1 zaprzyjaźniony statek za który dostajemy -800, znów 3 razy własnego peta (nic na minus) i na koniec PETa z własnej firmy - dostajemy -12800. Ostatnim czynnikiem przez który stracimy 50% dotychczas zdobytych punktów poważania to zmiana firmy. Ranga banity - gracze, którzy osiągną co najmniej -500 poważania automatycznie oznaczeni zostają statusem banity. Jakie skutki ma minusowe poważanie? Bardzo dotkliwym efektem ujemnego poważania jest osłabienie siły strzału z laserów w czasie walki z innymi graczami (nie są uwzględniane w przypadku ataku na alieny). W zależności od wartości minusowego poważania przedstawia się ono następująco: <-200 pkt. poważania = 10% niższe szkody -> ( 90% podstawowych uszkodzeń ) <-500 pkt. poważania = 20% niższe szkody -> ( 80% podstawowych uszkodzeń ) <-1000 pkt. poważ. = 40% niższe szkody -> ( 60% podstawowych uszkodzeń ) <-2000 pkt. poważ. = 70% niższe szkody -> ( 30% podstawowych uszkodzeń ) <-10000 pkt. poważ. = 90% niższe szkody -> ( 10% podstawowych uszkodzeń ) Oprócz tego ujemne poważanie zaniża rangę, co dla innych może być powodem odrzucenia w środowisku klanowym a nawet przyczyną ataków przez graczy własnej firmy. Za zestrzelenie zaprzyjaźnionego statku z rangą banity nie są naliczane minusowe punkty poważania. Jeśli posiadasz minusowe poważanie i chcesz się go pozbyć, możesz w tym celu wziąć specjalną misję: "Wyróżnienie" (dawniej "Propozycja nie do odrzucenia"). Misja ta jest widoczna i dostępna tylko dla osób z ujemnym poważaniem. Aby ją uaktywnić nie można mieć włączonych równocześnie innych misji. Za każdego zestrzelonego przeciwnika dostajesz znacznie więcej poważania niż normalnie, jednak nie uzyskujesz nic poza nim. Ilość poważania, jaką zyskujesz jest proporcjonalna do całkowitej ilości twojego poważania na minusie.
TheMagicError
TheMagicError zadał pytanie w grze Minecraft
Serwer! Zapraszam na serwer. Za przejście parcoura dostajemy V.I.P'a. Wyspy skyblock, pvp i wiele innych atrakcji! Zapraszamy! ip: s60.mineserv.eu:22025 Uwaga jest tylko 10 miejsc!
TheMagicError
TheMagicError zadał pytanie w grze DarkOrbit
licytacja o której mam wbić na serwer skandynawski żeby zdobyć golca za niską cenę? Lub ile mam dać około za irisa i lf3 czasami piszą że lenova to tylko za 1mln kredek. a ja zdobyłem go w weekend w południe za 100k kr. pomocy!