Sjadgef
Sjadgef napisał na forum gry Dota 2
Pheniks gra Phoenix to wrzechstronna postać, która poradzi sobie na prawie każdej linii. Jednak najlepszymi rolami phoenixa są solo offlane lub support, sytuacyjnie phoenix może iść na mida, ale w większości przypadków nie jest to najlepsza postać na mid. Maksuje się drugą umiejętność, która spowalnia szybkość ruchu i ataku. Kolejność umiejętności: (offlane) Na 1 poziomie trzeba wziąść Q, które służy jako ucieczka w razie niebezpieczenstwa, 2 i 3 poziom to W, które będzie maksowane, 4 poziom - E, 5 poziom - W, 6 poziom - ulti (R), 7 poziom - W. Od tego momentu 3 punkty z rzędu w E i po tym 1 punkt w Q. Teraz na 11 poziomie drugi poziom ulti. I potem zostają 2 punkty w Q, po tym już statystyki do 16 poziomu (na 16 poziomie ostatni punkt w ulti) i teraz zostają same statystyki. Jako support to samo, tylko pierwszy punkt w drugą umiejetność (W). Przedmioty: Tango, Ring of Protection, Healing Salve Tranquill Boots, (Jako solo offlane przed urną kup Hand of Midas), Urn of Shadows I dalej sytuacyjnie: Shiva's Guard, BKB, Scythe of Vyse i inne przedmioty. Nigdy nie kupuj Aghanim's Scepter na nim.
Sjadgef
Sjadgef napisał na forum gry Dota 2
Bohaterowie dla początkującego gracza. Wraith King - tylko jedna umiejętność aktywna i ulti, - odrodzenie, które wybacza słabym graczom, gdy popełnią błąd, do tego postać jest ciężka do zabicia. Viper, Huskar - początkujący gracze nie wiedzą jak sobie z nimi radzić na midzie (1v1), bedą w stanie łatwo zdominować linię przeciwko większości bohaterów Riki - permamentna niewidzialność - nowi gracze nie wiedzą o istnieniu przedmiotów odkrywających niewidzialnych bohaterów. Reszta to Drow Ranger, Bristleback
Sjadgef
Sjadgef zadał pytanie w grze Dota 2
Ability Draft - połączenie umiejętności Outworld Devourer'a z umiejętnościami Medusy. Jak wiadomo 3 umiejętność Outworlda "Essence Aura" daje szansę (40%) na odzyskanie określonego procentu (według poziomu umiejętności) całej many bohatera. Wiadomo też, że trzecia umiejętność Medusy "Mana Shield" jest przełączalna (brak cooldownu, podobnie jak Rot Pudge'a). Dodatkowo umiejętność ta tworzy tarczę, która absorbuje 60% obrażeń przyjmowanych w zamian za jej manę. Więc teoretycznie moglibyśmy stworzyć bohatera, który nie dość, że jest nie do zabicia, to jeszcze ma niekończącą się manę na resztę umiejętności. Czy to działa?