PleyadeMarg
PleyadeMarg napisała na forum gry Margonem
Sprzedaż konta - dozwolone czy nie? Sprzedaż konta jest nielegalna niezależnie od levela. Nielegalne i traktowane jak handel jest też wymienianie kont. Można za to NIEODPŁATNIE przekazać komuś konto do 99 levela włącznie. Na profilu na stałe powinna się znaleźć informacja, że konto zmieniło właściciela.
PleyadeMarg
PleyadeMarg napisała na forum gry Margonem
Kto ma największy lvl w grze ? Obecnie trochę sięzmieniło. Najwyższy level na świecie zwykłym ma nadal Nabin z Kattaha - 358 lvl , a tuż za nim jest Czachogniot z Telawel - 357, za to na świecie prywatnym nastąpiła zmiana. najwyższy level ma Kreuzung z Virtus - 461, a Listonosz z Narhwals jest drugi z 443 levelem.
PleyadeMarg
PleyadeMarg napisała na forum gry Margonem
Jak nauczyć się umek na tropicielu? JAko tropiciel możesz nauczyć się umiejętności z drogi żywiołów u Jarena w Barakach w Ithan, Drogi Światłości u Sir Williama w Przybytku Zakonu Białej Róży - na piętrze Rayusza w Karka-han. Drogi siły u Aberyta, którego znajdziesz w domu w Przedmieściach Karka-han. Drogi sprytu u Szagrata w Torneg. W pierwszej kolejności powinieneś nauczyć się żywiołu jaki masz zaklęty w twoim łuku (Jaren). Przyda się kilka umiejętności dotyczących many (Sir William) oraz coś dla szbkości i uniku (Szagrat). Drogę siły na mniejszych levelach nie jest tak bardzo potrzebna.
PleyadeMarg
PleyadeMarg napisała na forum gry Margonem
Nowe miasto Stare margonemskie legendy wspominają o mieście na zachód (północny-zachód?) od Werbin. Zwie się ono Terek Hrabeth. Być może kiedyś, w odległej przyszłości dzielni śmiałkowie eksplorujący tamte tereny odkryją dawno zagubioną drogę wiodącą w jego kierunku.
PleyadeMarg
PleyadeMarg napisała na forum gry Margonem
swiat prywatny :D Na forum Margonem w zakładce Eventy, imprezy, towarzyskie są tematy z rekrutacją na różne światy. Wystarczy spełnić wymagania i napisać podanie, a może dostaniesz się na któryś z tych światów.
PleyadeMarg
PleyadeMarg napisała na forum gry Margonem
Czy jest Teleport do Thuzal? Żeby móc używać tp do/z Thuzal misisz zrobić serię 3 questów. Wszystkie są od 70 lvl. Pierwszy z nich zaczyna się w Nithal u u pani Gildonii, na kordach 49,48, kolejny u u Karusi przed karczmą na Mokradłach i ostatni u Gared, koło której teleportowaliśmy się po skończeniu poprzedniego zadania (Przedmieścia Karka-han).
PleyadeMarg
PleyadeMarg napisała na forum gry Margonem
wężowy klucz do skrzyni Klucz przyda się do otworzenia skrzyni, na mapie z larwami kordy (72,4). Jest to mapka, z której po zrobieniu questu przechodzi się do tytanów eventowych. Zeby się tam dostać musisz zrobić 2 questy dające dostęp do mapki eventowej. Pierwszy z nich zaczna się w Tuzmer u Profesora Eugeniusza, drugi jest następstwem tego, po rozbiciu się statku, oaz dwa questy w Farawaju. Od Profesora i Takibada. Wtedy zaczynasz koleny quest u Węża Khaa, dostajesz się na mapkę z larwami i możesz odebrać nagrodę ze skrzyni. Jest trochę roboty przy tym, ale bez przesady.
PleyadeMarg
PleyadeMarg napisała na forum gry Margonem
Odebranie nagordy Jeśli podasz numer na portalu dogry (gdzie św konfiguracji twojego konta) w celu zamiany punktów na nagrodę nie będziesz miał problemów z SMSami za kasę. Jeśli jednak wpiszesz swój numer w jednym z programów za które otrzymuje się puky możesz wkopać się w tego typu atrakcje. Lepiej więc uważaj na ankiety lub promocje gdzie żądają od ciebie podania numeru telefonu.
PleyadeMarg
PleyadeMarg napisała na forum gry Margonem
Legenda o diamentowym smoku Opis z forum Margonem. Legenda o diamentowym smoku (70 lvl) – początek u Starca Hokliklota - przeszukaj jaskinie i odnajdź cztery kawałki mapy - lecimy do Torneg (mapka jest w jedynej tu jaskini) - w Dolinie Rozbójników w Siedlisku Nietoperzy znajdziemy drugą część - trzeci kawałek w Zachodnich Rozdrożach (Pieczara Wiatru) - ostatnia część jest na najniższym poziomie jaskini w Wichrowych Szczytach (tu mapka się nie respi na ziemi, ale jest na skalnej półce – wspinamy się na palce) - zebrałeś cztery części mapy, odnajdź osobę, która będzie w stanie je połączyć – udajemy się do Tuzmer do właściciela sklepiku „Najdokładniejsze mapy Margonem!” (mapę bez lęku możemy oddać) - odszukaj alchemika, który uwarzy klej – również w Tuzmer (sklepik „Mikstury i dekoty”) - odnajdź składniki potrzebne do wytworzenia kleju do pergaminu: "Musiałbyś mi przynieść: jajo czerwia (wypada z czerwia królewskiego), wędzoną rybę (sprzedawca Semren, Podgrodzie Nithal), wodę z rzeki, najlepiej takiej, która ma rwący nurt" (również w Podgrodziu – z wodopoju w drodze do Młyna) – wracamy do alchemika Seridiusza i czekamy na uwarzenie kleju – z klejem wracamy do Erkora – za 20k dostajemy mapkę całą (klejenie troszkę trwa) - "Masz już upragnioną mapę, ale nie znasz terenu, który przedstawia. Inskrypcje na niej są w dziwnie szeleszczącym języku" - odwiedzamy Walasara w Mythar - pokaż mapę Presztrekowi, bo Walasar nie potrafi lub nie chce ci pomóc - opowiedz Krassowi o wynalazku, jaki widziałeś - zdobądź dla szklarza 2 cyrkony (np. harpie, mumie) i sztabkę miękkiego metalu, by wykonać okulary (dostaniemy ją za 5 złota od Pijanego Górnika z Werbin) - poczekaj, aż Krass wykona okulary - zanieś gotowe okulary z cyrkonów Presztrekowi - rozwiąż zagadkę zawartą w inskrypcjach: "Tam gdzie ziemi serce bije, tam się smoczy skarb odkryje" – udajemy się do jednego z 4 żywiołów - "Żywioł Ziemi nie pomógł rozwiązać zagadki. Co teraz?" (ale wspomina o mieście krasnoludów Ograbar-dun – no to udajemy się tam ochoczo) – Starzec Merakli wysyła nas do Presztreka, zdaje się, że nie powiedział całej prawdy - idź do Saprasa (też w Mythar) - strażnika tajemnic - Sapras poddaje cię próbie - odnajdź hamadriadę i dowiedz się, jak uratować drzewa – Głuchy Las (prawy górny róg mapki - rozmowa z Hamadriadą wymaga posiadania około 150 PH) - Elisheva wysyła cię na poszukiwania zaklętego strumienia (Żywioł Wody w Dolinie Yss) - zdobądź odpowiednie szklane naczynie na wodę z zaklętego strumienia (potrzebujemy pustej karafki z Nithal – do kupienia u Hektora z Gildi Kupców) - wróć z zaklętą wodą do Saprasa - wlej wodę do studni w Mythar (to co wyciągnęliście z karafki by wlać wodę do studni należy koniecznie zabrać!) - wróć do Saprasa, który zaprowadzi cię do Serca Ziemi – odpowiadamy na zagadkę Sfinksa (dosyć łatwa) – szukamy strumienia (przy lewej krawędzi mapki) a w nim uważnie wypatrujemy unikatowego, bo diamentowego, jaja smoka (na mapce jest też kufer i skrzynia, do wyciągnięcia: mięsko, talerz, jaPKo, kufel, kapelusz, woreczek z zielem lub fajka <dla cierpliwych wszystko>) - odnalazłeś jajo diamentowego smoka, wróć do Saprasa (druga zagadka - trudniejsza ale też dacie radę) - odnajdź starca, który opowie ci o smokach (Druid Myszor z Werbin – zabierze korek) - wróć do Sfinksa (dzięki Saprasowi) i opowiedz mu zakończenie historii - wyjmij swoją nagrodę z arki w Komnacie Tajemnic - i przenosi nas do Mythar - dostaniemy około 516k expa i Jedyny Pierścień[pozwoli on nam zrobić zakupy u hobbita Hildegrima (piwnica domku Piwocji w Tuzmer - itemy na 70 lvl i konsumpcyjne – wszystko wiąże po kupieniu) - ewentualnie zakładamy go uzyskując niewidzialność na 3600 sekund <około dwudziestu użyć>] oraz mamy szansę dostać legendarny, neutralny Palantir o wartości 1 mln (o ile nie zapomnieliście zabrać pewnej rzeczy ze studni)