Forum

7
monsterthc

Sprawdzanie ss

Czegoś tu nie rozumiem... dodałem ss do zadania1 i zadanie zaliczone (na zdjeciu postać z levelem 45 z tego co pamietam). do zadania2 gdzie trzeba wbić level 40 niby, dodałem podobnego ss z levelem ju...
27.10.2015, 09:22
monsterthc

Metoda na poziomy...

nie no wiesz... niektórzy widze cisną chyba nieźle ;p tzn patrząc po dodanych screenach w galerii tutaj i na ranking w grze, gdzie mam okolo 600 miejsce bodajże... ja nie jestem fanem takich gier bar...
25.10.2015, 15:23
5
monsterthc

Metoda na poziomy...

Witam. Na początku wszystko pięknie szło aż w końcu zawiesiłem sie (bez skojarzeń) na poziomie 50 który wbiłem może w godzine albo ciut dłużej,a już trzeci dzień gram i prawie nic nie idzie ;p więc py...
25.10.2015, 13:15
5
monsterthc

Zaliczyło komuś zadania?

Mam pytanie. Bo skoro nie ma moderatorów to czy zaliczylo juz komus zadania? ja mam kolo levelu 42 przez pol godz gry a znam tylko 1 zadanie "wbić poziom 2", i czekam na sprawdzenie ss oczywiscie z po...
23.10.2015, 21:59
monsterthc

Gdzie jest nick w tej grze XD?

mi normalnie po rejestracji wyskoczylo okienko podac nick jak zawsze. A nick wpisujesz chyba dopiero w grze jak wybierasz postac. Tam masz taka kostke i przypisana nazwe postaci losowo:)
23.10.2015, 21:56
monsterthc

Jak szybko wbija się poziomy?

Nie wiem czy to robi roznice... ale polecam tego koleszke z duzym... mieczem ;p patrzac po tym jak wszyscy wbijaja poziomy to mi chyba szybko idzie. ja gram moze nawet nie 15min a juz mam 30 ;p a gra ...
23.10.2015, 21:37
monsterthc

MAM PROBLEM :v

mam ten sam problem ;p podałem w dogry nazwe konta za szybko, włączam gre a tam nazwa postaci i postać do utworzenia z tym,że to co wpisałem w nazwie konta już zajęte dla postaci...:/ napisałem do mod...
23.10.2015, 11:13
monsterthc

problem z misją

A które to zadanie? widze po wcześniejszych postach w tej grze,że nie tylko Ty masz problem, a właśnie zamierzam w to zagrać tylko nie bardzo widzi mi sie wydawanie kasy na tą gre :/
23.10.2015, 10:55
monsterthc

Problem z Rejestracją. Nie wykrywa rejestracji

też pisałem do moderatorów i zero odpowiedzi... a gierka już czeka pobrana narazie jeden dzień, ale nie gram bo znowu mi coś zarzucą, że może konto nie nowe albo coś... tyle że raczej nie liczyłbym na...
22.10.2015, 17:30