Zacznę od tego że serwis nie działa poprawnie, aktualnie nie mogę wymienić punktów na walutę w żadnej grze, ponieważ transakcje są odrzucane z nieznanego powodu. Po napisaniu do supportu dostałem ten sam głupi mail że na punkty trzeba czekać itp, więc odpowiedziałem, że to nie jest odpowiedź na moje pytanie. Następnego dnia dostaje odpowiedź że pewnie posiadam 2 konta i mogą mi to udowodnić. Poprosiłem o udowodnienie, to mi punkty zwrócili żeby spróbować ponownie. Próbowałem tak pare razy i pisałem do supportu a dzisiaj dostaję wklejoną odpowiedź z przed paru dni że posiadam 2 konta i mogą mi to udowodnić.Pod rozmowami podpisywał się Andrzej Gajewski Customer Care Department. Czy tam pracują boty ? Przez ostatnie dni pojawił się także problem z odrzucaniem screenów z zadań. Screeny, Które na 100% dobrze wyglądają zawierają to co powinny są wielokrotnie odrzucane, dlaczego ? Dlatego żeby nie nabijać sobie za szybko punktów, bo oni nie wymienią ich na waluty w grach. Byłem w stanie 15razy wysyłać im ten sam screen tylko z inną nazwą i za 15razem zaliczali. Serwis nie działa poprawnie, ludzie tam pracujący widać mają za dobrze i nie doceniają tego że mają prace. Ogólnie jest burdel i nie ma co punktów zbierać
  • Slash64

    Slash64 Jurix w jaki sposób mogę ponosić winę jak nie posiadam dwóch kont ? rozumiesz ?

    14.07.2015, 13:22
  • Jurix

    Jurix Witam, przyczyną odrzucenia doładowania jest posiadanie przez Ciebie kilku kont, czyli złamanie regulaminu serwisu. Zgodnie z nim administracja musi odrzucić wymianę. Winę ponosisz tylko i wyłącznie Ty. Serwis działa poprawnie, wystarczy wykonywać poprawnie zadania i stosować się do prostego regulaminu.

    13.07.2015, 10:57
  • bartek09000

    bartek09000 Jak widać mają wszystko w dupie ...

    13.07.2015, 10:25
  • Slash64

    Slash64 teraz strasza mnie blokada konta :)

    13.07.2015, 09:46
Slash64
Slash64 napisał na forum gry World of Tanks
Problem z wymianą punktów Dnia Czwartek, 9 Lipca 2015 13:03 Dogry.pl <kontakt@dogry.pl> napisał(a) Cześć, Dziękujemy za przesłanie zgłoszenia. Dnia Poniedziałek, 6 Lipca 2015 13:03 Dogry.pl <kontakt@dogry.pl> napisał(a) Cześć, Dziękujemy za przesłanie zgłoszenia. Nasz system wykrył, że posiadasz więcej niż jedno konto w serwisie. Mamy o tych kontach dokładne informacje i jesteśmy w stanie powiedzieć z 90% prawdopodobieństwem, że to konto należy do Ciebie. Prosimy Cię o przesłanie listy wszystkich kont, wtedy będzie możliwość odbioru doładowania. Mamy do Ciebie jeszcze jedno pytanie. Dlaczego zakładasz wiele kont? Dobrze wiesz, że zgodnie z naszym regulaminem jest to surowo zabronione. Pozdrawiam Andrzej Gajewski Customer Care Department Nasz system wykrył, że posiadasz więcej niż jedno konto w serwisie. Mamy o tych kontach dokładne informacje i jesteśmy w stanie powiedzieć z 90% prawdopodobieństwem, że to konto należy do Ciebie. Prosimy Cię o przesłanie listy wszystkich kont, wtedy będzie możliwość odbioru doładowania. Mamy do Ciebie jeszcze jedno pytanie. Dlaczego zakładasz wiele kont? Dobrze wiesz, że zgodnie z naszym regulaminem jest to surowo zabronione. Pozdrawiam Andrzej Gajewski Customer Care Department
Slash64
Slash64 dodał zdjęcie
Zwycięstwo
Redshire
Cromwell
Doświadczenia:4 074 ( x2) Kredytów 49 080
Osiągnięcia w walce Duży kaliber, Odznaka mistrzowska: "As pancerny"

Dośw. załogi: 4 074
Naprawa: -4 602
Amunicja: -53 800
Kredyty: -9 322 WN8: 8 723 (100)