Jakiego midera kupić? Mój main i jedna z najlepszych postaci według mnie to Swain, ma on wiele zalet i jest prosty do ogarniecia ma mocny poke wiec jest mocny, podchodzisz do kolesia dajesz na niego E potem Q jezeli mozesz to jeszcze W i koles nie ma polowy HP, na Ultimate ma duze dmg i duzo sie leczy, W ma klatke wiec ma szanse na ucieczke, dzieki pasywnej umiejetnosci na poczatkowe itemy nie musimy brac poty many tylko 2 poty hp, poniewaz pasywka daje mu duzo many za kazdego zabitego minionka.
Master Yi vs Yasuo Wygrasz, lecz musisz czekac do 6 lvl itemy na mastera : - Ostrze nieskończoności - Ostrze zniszczonego króla - Widmowy tancerz - Kosa stattika - Krwiopijca - coś pod defa, polecam Omen Randuina Butów nie wziąłem pod uwagę, gdyż jest to PVP, a master ma na R większy speed i to chyba wystarczy na 1v1
Orianna~plusy i minusy Orianna : Plusy: - duży zasięg umiejętności - spore obrażenia z umiejętności (+passive promujący agresywny i ryzykowny styl gry) - dobre CC (slow, pullback) - tarcza absorbująca obrażenia - ciekawy mechanizm gry (ogniskiem obrażeń nie jest champion tylko kula, którą sterujesz) Minusy: - mechanizm gry tą postacią zmusza do specyficznego stylu rozgrywki, którego nie można porównać z żadną inna postacią przez co wymaga osobnej nauki - typowe minusy casterów (papier, zależna od many itd) Styl gry: Ogólnie Orianna jest uważana za bardzo dobrego championa przez większość High ELO graczy. W dobrych rękach możesz zdziałać cuda. Styl gry opiera się głównie na odpowiedniej kontroli kuli tak, aby jak najbardziej uprzykrzyć przeciwnikowi życie. Trzeba wyzbyć się typowego myślenia, że champion jest źródłem zadającym obrażenia (Orianna jest w stanie na dobrą sprawę tylko autoatakować, reszta obrażeń pochodzi w całości z kontrolowanej przez nią kuli). Przez całą rozgrywkę rola Orianna ogranicza się głównie do zadawania obrażeń w połączeniu z lekkim supportem (tarcza + slow/speed buff). Ziggs : Plusy: - spory zasięg umiejętności przekładający się również na dobrą kontrolę linii (bardzo duży zasięg ultimate'a) - dobre CC (pushback, slow) - krótki cooldown na Q skill - dobry farmer i pusher Minusy: - wszystkie umiejętności to skillshoty - wymaga znacznego opanowania (skillshotów) do efektywnej gry - ultimate ma spory zasięg, ale wymaga czasu (na przelot bomby) przez co trudno nim trafić w oddalonego przeciwnika Styl gry: Ziggs bardzo dobrze nadaje się na środkową linię ze względu na spory zasięg skilla Q, który w połączeniu z jego krótkim cooldownem zapewnia Ziggsowi znakomite możliwości harassu przy równoczesnym utrzymywaniu bezpiecznej odległości pomiędzy nim, a adwersarzem. W sytuacjach kryzysowych (ganki) Ziggs jest w stanie "odepchnąć" się na własnej minie (nie otrzymując obrażeń), która potrafi równocześnie odepchnąć przeciwnika (i zadać mu obrażenia). W większości przypadków wystarcza to do wydostania się z sytuacji "pewnej śmierci". Jeżeli przeciwnik jest uparty, Ziggs może rozrzucić na pobliskim obszarze małe pole minowe, które spowolni wszystkich znajdujących się w nim przeciwników jednocześnie zadając im obrażenia. Od 6lvlu Ziggs potrafi rzucać bombą (ultimate) na bardzo daleką odległość. Zasięg jest tak duży, że wystarczy do rzucenia bomby na dolną (lub górną) linię będąc na środkowej. Chyba nie trzeba tłumaczyć co daje taka możliwość sojusznikom Ziggs'a znajdującym się na tych liniach. Myślę, że wyczerpałem temat. :D