Lochy Dostępność kluczy do lochów: Loch 1 - od 10 poziomu na misji, Loch 2 - od 20 poziomu na misji, Loch 3 - od 30 poziomu na misji, Loch 4 - od 40 poziomu na misji, Loch 5 - od 50 poziomu na misji, Loch 6 - od 70 poziomu w gabinecie magii, od 80 poziomu także na misji, Loch 7 - od 80 poziomu na misji, Loch 8 - od 95 poziomu na misji, Loch 9 - od 110 poziomu na misji i w zbrojowni, Loch 10 otwiera się sam po ukończeniu wszystkich dziewięciu lochów, Loch 11 otwiera się sam po ukończeniu 10. lochu, Loch 12 otwiera się sam po ukończeniu 11. lochu, Loch 13 otwiera się sam po ukończeniu 12. lochu,
Wiedźma Tu macie wymagania żeby odblokować Wiedźme 1. Aby móc wejść do pomieszczenia, w którym znajduje się Wiedźma nasze konto musi mieć poziom 66 lub wyższy. 2. Przejście z Gabinetu Magii do pomieszczenia Wiedźmy odbywa się za pomocą wyjęcia książki z regału znajdującego się za Fidgetem: 3. Każdego dnia Wiedźma ma inne życzenie co do przedmiotów jakie należy wrzucić do kociołka. Mogą to być pasy, bronie, napierśniki, czy nawet naszyjniki i pierścionki. 4. Po wrzuceniu przedmiotu otrzymujemy za niego złoto, o ile nie był on wcześniej spłukiwany w toalecie (Toaleta Bogów). 5. Po wrzuceniu przedmiotu zwiększony zostanie postęp darowizny. Zazwyczaj jeden przedmiot nie podnosi zbytnio wyniku, ponieważ jeden kocioł dotyczy wszystkich osób na serwerze. Artefakt oraz zwykły przedmiot dają taki sam bonus. 6. Po napełnieniu postępu darowizny, a tym samym kociołka odpowiednimi przedmiotami Wiedźma rozpocznie rytuał trwający 24 godziny. Po upływie tego czasu w gabinecie magii będzie dostępny do zakupu zwój znajdujący się na drewnianej desce, którym będzie można ulepszyć przedmiot. 7. Cena zwoju jest na chwilę obecną nieznana. 8. Aby ulepszyć przedmiot należy zakupić zwój, a następnie użyć go na części ekwipunku, w której chcemy posiadać bonus. Przedmiot można ulepszyć tylko i wyłącznie raz, Bonusy, jakie będzie posiadała nasza postać nie dotyczą pomocników w wieży, 9. Zwoje: Gdy wiedźma zakończy swój magiczny rytuał (który trwa 24 godziny) na desce nad kociołkiem pojawi się zwój który zaczarowała a sam kociołek będzie znowu pusty i od nowa musi być napełniony aby dostać kolejny zwój: Zwój zaś dostępny będzie przez cały u wiedźmy nad kociołkiem. Aby rzucić urok zwoju na nasz item wystarczy posiadać daną ilość złota i zwyczajnie kliknąć na zwój. Zwojów jest dziewięć, każdy jest inny i każdy ma inny bonus.: 1) Przedmiot: Broń Nazwa zwoju: Miecz Zemsty "Zaczaruj swoją broń, aby zwiększyć obrażenia krytycznych ciosów." Działanie: +5% do obrażeń ciosu krytycznego. 2) Przedmiot: Napierśnik Nazwa zwoju: Broda Mario "Zaczaruj swój napierśnik, aby podczas przygód częściej znajdować grzyby." Działanie: +50% szansy na znalezienie grzybka podczas zadania 3) Przedmiot: Buty Nazwa zwoju: 36960-stopowe buty "Zaczaruj swoje obuwie, aby skrócić czas swych przygód." Działanie: Skraca czas każdej wyprawy o 30 sekund (nie zmniejsza ilości awanturniczości potrzebnej do wykonania misji) 4) Przedmiot: Rękawice Nazwa zwoju: Cień Kowboja "Zaczaruj swoje rękawice, aby częściej wyciągać broń jako pierwszy. Rozpoczyna zawsze osoba z wyższym współczynnikiem reakcji." Działanie: Współczynnik reakcji +1 (osoba z wyższym współczynnikiem rozpoczyna walkę) 5) Przedmiot: Nakrycie głowy Nazwa zwoju: Aura Podróżnika "Zaczaruj swoje nakrycie głowy, aby otrzymywać dodatkowe punkty doświadczenia podczas swych przygód." Działanie: Dodaje 10% premii doświadczenia do każdej wyprawy. 6) Przedmiot: Pas Nazwa zwoju: Spragniony Wędrowiec "Zaczaruj swój pas, aby zmieścić od czasu do czasu dodatkowe piwko." Działanie: Zamiast 10 możemy wypić 11 piw w karczmie. 7) Przedmiot: Amulety Nazwa zwoju: Nieposkromiona Zachłanność "Zaczaruj swój amulet, aby częściej znajdować przedmioty podczas swych przygód." Działanie: Zwiększa szansę na znalezienie przedmiotu podczas wyprawy o 10% 8) Przedmiot:Pierścienie Nazwa zwoju: Modlitwa Hieny Cmentarnej "Zaczaruj swój pierścień, aby znajdować więcej złota podczas swych przygód." Działanie: Dodaje 10% premii złota po każdej wyprawie. 9) Przedmiot: Talizmany Nazwa zwoju: Rytuał Krezusa "Zaczaruj swój talizman, aby zwiększyć szansę na łupy w najazdach innych graczy." Działanie: Premia w złocie podczas wygranej na arenie większa do 20%