hira.uicha
hira.uicha zadał pytanie w grze Margonem
Hakuna Matata Quest 8 Zabij Kulawego Tygrysa. Quest zaczynami u Froggy'ego. Znajduje się on w jaskini w Skali Narady. Mamy znaleźć jakąś broń do zabicia tego tygrysa. To lecimy do Strzelca Baolo, który znajduje się w Farawaj (61,49), ale okazuje się że to wróg Froggy'ego. Lecimy odstawić Froggy'ego do jaskini (wchodzimy tylko do jaskini i nie rozmawiamy z nim tylko od razy wychodzimy). Teraz lecimy do strzelca sam na sam. Mówimy mu, że chcemy pożyczyć muszkiet, bo w okolicy pojawił się Tygrys Ludojad - Baolo mówi, że w zamian za skórę da nam muszkiet. Ok - mamy go (muszkiet trzeba założyć). Teraz lecimy do Froggy'ego znów. Rozmawiamy z nim i potrzebujemy ognia, ale pierw trza poszukać gałęzi. To lecimy na kordy 17.4 i bierzemy gałązkę (ja musiałem iść tam), lecz może Wam trafić się gałązka ta przy której idziemy w stronę piramidy. ,,Teraz musicie zdobyć ogień. Poszukajcie odpowiedniej gałęzi'' Jest to ta sama gałązka koło Tadeo (lub ta w drodze do piramidy) i musimy zdobyć odpowiedni przedmiot. Mi na razie wypadają same pajączki i trzeba latać od jednej do drugiej gałązki. Jeśli pisze "Nie ma tu nic ciekawego" trzeba chwilę poczekać. Dostaniemy gałązkę z opisem, że ta będzie długo płonąć. Idziemy do ogniska na 54,50 i dostaniemy Czerwony Kwiecie. Musimy to założyć, bo inaczej Tygrys będzie nas zabijał. Po tym gdy założymy i do niego podejdziemy i porozmawiamy trafimy do Legowisko Kulawego Tygrysa. Zakładamy muszkiet i zabijamy go pierwszą opcją. Dostaniemy skórę i łeb. I idziemy teraz porozmawiać z Baolo. Dajemy mu muszkiet i głowę tygrysa, skóry zatem nie. Wracamy do jaskini i dostajemy nagrodę. Otrzymano 3.2k doświadczenia
hira.uicha
hira.uicha zadał pytanie w grze Margonem
Hakuna Matata Quest 7 Zadanie 7 WAŻNE! Musimy mówić im że jesteśmy czystej krwi inaczej zabiją nas. Odszukaj wszystkich przyjaciół Froggy'egoi zapoznaj się z nimi. Udajemy się do Skały Narady i tam do jaskini. Na początku rozmawiamy z matką, szarym bratem i tatą, następnie udajemy się do przywódcy stada. Teraz do starego niedźwiedzia, lamparta, ponawiamy rozmowę z lampartem. Teraz idziemy poznać wrogów Forggiego, udajmey się do Farawaj do wściekłego szakla, następnie do małp Dump-Frump, na koniec do kulawego tygrysa. I wracamy po muszelkę do Froggiego.
hira.uicha
hira.uicha zadał pytanie w grze Margonem
Hakuna Matata Quest 5 Zadanie 5 Zagadka Opuszczonej Świątyni. Quest zaczynamy u Węża Khaa (43,24), musimy z nim wygrać w grę. Dostajemy od niego figurkę, udajemy się z nią do Strażnika Madzidy (58,28. Czekamy na naradę starszyzny. Po odczekaniu gdy mamy 2 opcję wybieramy tą w której jest napisane że boimy się własnego cienia, jeżeli wybierzemy tą pierwszą będziemy musieli czekać. Po odpowiedzeniu na kilka pytań wybieramy się do Kapłanki Edits z Torneg (90,8), ona przygotuję dla nas talizman w zamian za rumianek, kły oraz 5000 sztuk złota. Po 15 minutach otrzymujemy talizman, z którym idziemy do strażnika. Zleca nam on wybicie 500 robaków z mapki, na którą nas przenosi. Po usunięciu określonej ilości robaków zostawiamy figurkę w miejscu do tego przeznaczonego (66,29). Wracamy do strażnika i chwilę czekamy. Po jakimś czasie wznawiamy dialog i wysyła nas na poszukiwania 5 kamieni, które kolejno należy szukać w : Szamańska Osada (45,51) -Święty Zagajnik (31,12) -Obóz Wojaków (38,35) -Cygańska Wioska 14,0-Wioska Łowców (41,22).Z kompletem kamieni udajemy się do strażnika, który przenosi nas do Opuszczonej Świątyni . Pierwszy kamień umieszczamy w dziurze na kordach (90,2) , drugi kordy (67,7) trzeci (71,46) , czwarty (7,42) i ostatni zostawiamy na kordach (2,4) .Wracamy do strażnika.
hira.uicha
hira.uicha zadał pytanie w grze Margonem
Hakuna Matata Quest 4 Zadanie 4 Tubylcy mają oczekiwania. WAŻNE W TYM QUEŚCIE ZAMIAST PAPUZIEGO WAMSU MOGĄ BYĆ WYMAGANE RĘKAWICE W TYM CELU UDAJEMY SIĘ DO ANARETA Z EDER Questa zaczynamy u Takibada (35,70), zabiera on nas do ciemności, tam rozmawiamy z ktosiem. Musimy przepędzić myśliwych, więc udajemy się do profesora prosząc go o pomoc, on proponuje nam zabrać broń. Udajemy się do Tera (34,84) i odpowiadamy na jego pytania. Niestety ale on przepędza nas z tam tego miejsca. Udajemy się do Jane i prosimy ją o pomoc, proponuje nam udać się do alchemika który pomoże nam przyrządzić środek na przeczyszczenie. A tym alchemikiem jest Alchemik Kalipos z K-H, musimy mu dostarczyć kilka składników do owego środka, Wino (kupimy np. u Syntii w Torneg), Krew Demona (kupimy u Mrocznego Zgrzyta z Eder) i Bladawiec Obłąkaniec (znajdziemy ją na różnych mapach np. Dolina Yss). Składniki zanosimy Kaliposowi i czekamy 45 minut, w między czasie można poszukać zapłaty, a nią jest Skrzydlaty Hełm (Gildia Kupców K-H). Po odczekaniu i opłaceniu alchemika zabieramy flaszeczkę zatrutego winka i pędzimy do Tera. Dajemy mu ją i zabieramy jego kuszę. Musimy ją teraz jak najszybciej zniszczyć, w tym celu idziemy do skały (0,83). Wracamy z zepsutą kuszą do Tera a on nas zabija. Gdy się zrespimy wracamy i idziemy tym razem do Tracka (30,91). Odczekujemy 20 minut. Po naradzie myśliwych musimy zdobyć dla nich kilka rzeczy, Papuzi wams (Thuzal - Dorwin 8,50), zanosimy go Trackowi, teraz idziemy zdobyć pazury które lootają z wilków, (polecam zdobyć je przy podróży do Thuzal ). Dajemy mu je i idziemy do Huna który stoi tuż obok Tracka, teraz do tubylców, idziemy do ciemności rozmawiamy z oczętami i otrzymujemy nagrodę.
hira.uicha
hira.uicha zadał pytanie w grze Margonem
Hakuna Matata Quest 3 Próbki dla Profesora. Quest rozpoczynamy u Profesora nie opodal wejścia na mapę. Musimy zebrać na początek gałąź hurmy, udajemy się na kordy (18,56), wracamy do Profesora teraz idziemy po gałązkę figowca (15,60), próbujemy do skutku, wracamy z okazem do Profesora , teraz lecimy po gałązkę kakaowca (29,79), wracamy z gałązką do Profesora i odczekujemy 20 minut aż wyczyści słoik. Otrzymujemy słoik i idziemy łapać owady! Podchodzimy do dowolnej chmary owadów, teraz lecimy do Jane po siatkę na owady, otrzymujemy Halkę Jane i łapiemy do skutku te owady, respią się wszędzie więc trzeba pochodzić. Zanosimy owady profesorkowi . I łapiemy teraz 4 kolejne owady/zwierzątka. Pierwszym jest pajączek który respi się na domku nie opodal wraku statku. Jadowitym stworkiem jest skorpion który się respi na plaży w Frawaju. Następnym jest wij/skolopendra(6,39), i na koniec rzekotka która jest na drzewie obok profesorka . Wracamy z okazami i odbieramy naszą nagrodę
hira.uicha
hira.uicha zadał pytanie w grze Margonem
Hakuna Matata Quest 2 Organizacja obozu. Quest zaczynamy ponownie u Profesora Eugeniusza ale tym razem po rozbiciu się statku na krańcu świata. Wysyła on nas do Kapitana , Kapitan nakazuję nam odszukać wody pitnej dla załogi. Podchodzimy do beczek na wodzie i próbujemy aż nam się uda, (jak traficie proch idziecie do innej beczki na wodzie). Wracamy do Kapitana i teraz wyruszamy za odnalezieniem ekwipunku, idziemy do skrzynki na kordach (12,22), wyciągamy z niej nóż, powtarzamy czynność i wyciągamy zapałki i garnek. Teraz biegniemy do Kapitana , teraz do kufra (13,30), szukamy i znajdujemy słoik oraz torebkę, z torebką idziemy na koordynaty (12,13) dajmy ją Dziennikarce Jane , teraz podchodzimy po kolejną torbę (13,22), z dużą torbą wracamy do Profesora Eugeniusza , wracamy do Kapitana i lecimy eksplorować statek na kordach (2,37), gadamy z wrakiem i otrzymujemy nagrody.
hira.uicha
hira.uicha zadał pytanie w grze Margonem
Hakuna Matata Questy 1 Zadanie 1 Pomóż profesorowi Eugeniuszowi w odzyskaniu jego drogocennych map. Quest zaczynamy u Profesora Eugeniusza z Tuzmer (73,52), musimy sprawdzić przełęcz pomiędzy Thuzal a Werbin w poszukiwaniu rozbójników. Udajemy się do Przełęczy łotrzyków i rozmawiamy z wozem (23,52) i klikamy drugą opcję do skutku. Po drugą cześć mapy wybieramy się do Wioski Pszczelarzy do Grzesia (24,28). Po ostatni kawałek mapy udajemy się do Nimfy ze Skalistej Wyżyny (Skalista Wyżyna 87,60), odczekujemy 5 minut i wracamy z kawałkami map do Eugeniusza . On odbiera od nas kawałki mapy, teraz wyruszamy do Kapitan Andrea Katler z Portu Tuzmer (67,37). Teraz musimy porozmawiać z robotnikami z Portu Tuzmer którzy mieli Andrei pomóc w przygotowaniach, lecimy do Robotnika Zimpo (15,40), potem z zapasami do kapitana i truchcikiem biegniemy do Zarządcy Gopisa (38,45), wracamy do Kapitan Andrei i przekazujemy informację. Czekamy godzinę na decyzję Gopisa . Po odczekaniu godziny wracamy do Andrei , tym razem musimy się udać na poszukiwania osoby która stanie za sterem statku. Udajemy się do Tawerny pod Bosmańskim Biczem p.1 i rozmawiamy z Pijanym Robertsem (13,8), po dogadaniu się wracamy do Andrei i czekamy. Po 15 minutach wracamy do Andrei która nas zabiera na statek, wracamy do Roberta i czekamy znów 15 minut. Po 15 minutach rozmawiamy z Robertsem, rozbijamy się i pojawiamy się na krańcu świata.
hira.uicha
hira.uicha zadał pytanie w grze Margonem
Hakuna Matata MINI FAQ 1. Jak dostać się na mapkę eventową? Należy wykonać 2 pierwsze zadań które są opisane poniżej, po skończeniu ich możemy się przenosić na mapkę za pomocą kokosów w Werbin (29,39) 2. Jak wydostać się z mapki eventowej? Należy porozmawiać z wrakiem statku w Farawaju (2,92). 3. Od którego lvl można robić questy? Wymagany jest tylko 20 lvl. 4. Do kiedy potrwa event? Do 07.09.2014.r zostanie wyłączony następnego dnia rano. 5. Jest już loteria? Jeszcze nie 6. Co zrobić żeby dostać się do sklepów? Należy wykonać quest ''Tubylcy mają oczekiwania''.