apoleq
apoleq napisał(a) na forum gry Anno Online
Jak zdobyć poza tym co napisał chefie polecam też po odblokowaniu handlu (250 kupców) zacząć kupować przyprawy, ich sprzedaż na targowisku przynosi miły zysk co podniesie ogólny przychód.
apoleq
apoleq napisał(a) na forum gry Anno Online
Co daje przynależność do gildii? Na dniach wchodzi aktualizacja gry która zmieni aktualny (teoretyczny) brak korzyści z przynależności do gildii. Wprowadzi ona zadania grupowe które będą wpływały na ranking gildii i ich wizerunek na serwerze. Napisałem teoretyczny brak korzyści gdyż mimo aktualnie braku systemów wewnątrzgildijnych, przynależność moze wiązać się z korzyściami materialnymi. W gildii do której należę gracze często podarowują sobie duże ilości złota, sprzedają tanio surowce itp. Do tego jest chat na którym panuje miła atmosfera
Jagged alliance a Jagged Alliance online gra jest podobna, niestety fabuła się nie równa do tych z JA2 czy JA2,5, nie podoba mi się w JA:Online balans broni. Jeden karabin potrafi zadawać dmg kilka-kilkanaście razy większe obrażenia. Plansze są bardzo małe, z czasem pojawia się problem z pieniędzmi. Gra na początku jest fajna, dzaiła chyba magia starego JA2 do którego jest podobna, z czasem jednak dostrzegłem ze gra jest słaba.
apoleq
apoleq napisał(a) na forum gry Dirty Bomb
ile klas postaci?? jakie? Na dziś dzień najemników jest bodajże 15, klas jest kilka ale zwykle mają po kilka warjacji np, 3 medyków np. medyk ze stacją leczniczą, defibrylacją i strzelbą, z paczkami leczącymi, defibrylacją i pistoletem maszynowym, z pistoletem wskrzeszającym służącym też jak snajperka bez celownika optycznego. To samo jest z airstrikami, są bodajże dwa, jest gośc z mieczem i niewidzialnością i wielu innych, postacie są bardzo ciekawe
apoleq
apoleq napisał(a) na forum gry Dirty Bomb
Jaka jest wasza opinia? gra jest przyjemna, płatne opcje nie wybijają płacących do nieosiągalnego poziomu, system kupowania kart za darmową walutę jest wyważony. Co do rozgrywki jest mocno casualowa podobna do Team Fortress2. Ciekawe klasy, można wybrać kilka ulubionych klas i grać tylko tym czym lubisz. Polecam
apoleq
apoleq napisał(a) na forum gry Anno Online
Monumenty - budowa biblioteki dokładnie tak jak napisał Reji, 10 naukowców i 20 załogi, dla podpowiedzi dodam że jakby ktoś miał problem ze znalezieniem ludzi można kliknąć na chatę rybaka wtedy mapa robi się trochę ciemniejsza i niebieska otoczka wokół ludzi staję się lepiej widoczna.
apoleq
apoleq napisał(a) na forum gry Anno Online
Ogólne zapoznanie Podstawą gry jest rozbudowa wyspy i jej kolonii, zapewnianie niezbędnych potrzeb jej mieszkańców, rozwój i osiąganie kolejnych celów wyznaczonych przez grę. System PVE polegający na bitwach morskich i walkach z pirackimi kapitanami. Gra nie wymaga wiele czasu, można jej poświecić kilkanaście minut czasu dziennie, ale dla chcącego to można i przesiedzieć z nią pół dnia i bawić się w bitwy
apoleq
apoleq napisał(a) na forum gry Anno Online
Jak szybko zarobić? Po ogarnięciu kupców warto sprowadzać przyprawy, ich sprzedaż na targu jest wyższa niż koszt kupna. Możesz też sprzedawać nadmiary produkcyjne. Oczywiście tak jak piszą inni przy rozbudowie będą też rosły zyski ze sprzedaży towarów.
apoleq
apoleq napisał(a) na forum gry Anno Online
Jak dobierać Nie ma co brać po jednym statku, to zazwyczaj jest błąd. Lepiej dobrać statki tak by przy pierwszej walce przejąc statek wroga, wyboru dokonać zgodnie z kółkiem przewagi statków np. W pierwszej walce jest bryg, to weź 2 galery i karawele, w taki sposób po walce masz 2 galery, karawele i zdobyczny bryg. W trudniejszych walkach bardzo istotne jest uzbieranie pirackich statków by one zbierały obrażenia zamiast twoich.