pytanie od świeżaka Zdrowie- Jeśli masz powyżej 80% inni mogą cię zaatakować. Przy normalnych atakach spada do zera i lądujesz w szpitalu, a przy walkach w Fightclubie (chyba od 15 poziomu) zdrowie spada zazwyczaj o 20%. Energia jest potrzebna na siłce jeśli chcesz trochę podnieść staty. Szybciej się uzupełnia jak wszamasz coś na stołówce.. Musisz mieć przynajmniej 60% energii, aby kogoś zaatakować. Reakcja- im masz większą, tym większa szansa na powodzenie w dilerce i przestępstwach. Spada gdy pakujesz na siłce i po nieudanym przestępstwie. Nerwy- do każdego przestępstwa jest przypisana potrzebna ilość nerwów, a im większe przestępstwo tym dostajesz więcej kasy i więcej punktów doświadczenia. Jeśli chodzi o zwiększanie to najlepiej opłaca się poczekać (każda z tych rzeczy uzupełnia się w innym tempie), ale możesz też zwiększyć to za punkty.