Zakazane mody na EU Hell yeah, WG EU w końcu wzięło się za zakazane mody… Jednakże zrobiło to tak beznadziejnie i bez jaj, że można się tylko chwycić za głowę i powiedziać „dafuk”. Oficjalną wypowiedź w kwestii zakazanych modów można streścić jednym zdaniem – „dozwolone są wszelkie modyfikacje nie dające nam przewagi nad przeciwnikiem”. Aha, hm, aha. No ok. Naczelny FTR pogrzebał jednak w oficjalnych zasadach gry i posiłkując się wspomnianą wyżej wypowiedzią oficjeli z forum można stwierdzić, iż zakazane są: - przeźroczyste tekstury obiektów w grze, które są penetrowane przez uzbrojenie pojazdów - zastępowanie modeli pojazdów modelami kolizyjnymi - oznaczanie obiektów, które mogą wydawać się niebezpieczne, jako bezpieczne – białe tekstury na zniszczonych czołgach - zmiany w auto-aimie – automatyczne śledzenie celu, czy też celowanie w weakspoty - oznaczanie lokalizacji innych graczy, którzy nie są widzialni z powodu zasad obowiązujących w grze (np. wyświetlanie tracerów na minimapie) - aktywne oznaczanie obiektów ulegających zniszczeniu na minimapie (powalone drzewa, rozbite płoty/budynki) - free-camera (podczas gry na serwerze) – uwolniona kamera poruszająca się bez ograniczeń w 3D, pozwalająca ominąć ograniczenia w grze oraz widok satelitarny dla pojazdów nie będących artylerią - używanie makr, np. dla automatycznego odpalenia ręcznej gaśnicy w trakcie pożaru, oprócz zautomatyzowanego strzału po załadowaniu pocisku - oznaczanie miejsc w które celują pozostali gracze (np. celowniki laserowe) - częściowa lub pełna zautomatyzowana walka pojazdów w grze, ich obsługa oraz strzelanie (czyli po prostu boty) Dokładnych nazw modów jednak nie podano…