Jak moge zdecydowac jaka postacia grac? Jakie kazda ma plusy i minusy? każda postać ma + i - ale do tego dochadzą jeszcze podklasy które mogą się od siebie zdecydowanie różnić a poza tym teraz gdy są elementy i słonie to mało się używa skilli atakujących. Teraz każda postać może być koksem jak wpakujesz w nią odpowiedni sprzęt. No dobrze ale wracamy do tematu. (w tej chwili powiem o moich własnych odczuciach grania daną postacią z ponad 100 lvl) Tytan: postać typowo siłowa więc jest dobra w kwestiach fizycznych ale ma problem z magia (a w grze jest sporo potworów bijących magicznie) jeśli chodzi o podklasy to z tego co wiem lepszy jest harcownik (mało grałem tytkiem) Rycerz: postać zbalansowana w ataku i obronie Paladyn: jest dobry jeśli chodzi o pve pod względem ataku. Templarjusz: generalnie w tej chwili to postać bardzo dobra bo ma sporą obronę a nie bije dużo mniej niż paladyn więc na pve jest bardziej tankiem ale potrafi przywalić na pvp to może być potwór ponieważ jak mówiłem templar nie bije dużo mniej niż paladyn a do tego ma buffek który odbija wszystkie obrażenia jakie otrzyma (ostatnio robiłem testy i odbicie działa nawet gdy twój przeciwnik ma 100 lvl więcej) Uzdrowicielka: typowa postać dystansowa Strzelec: postać typowo dystansowa spory atak trochę kiepsko z obroną ale też nie jest najgorzej jak się ogarnia grę i ma dobry sprzęt to można sporo namieszać (moim zdaniem w tej chwili ta klasa jest po to by łatwiej wbić lvl i potem zmienić się w kleryka) dobra na bossy Kleryk: ma najsłabszy atak w grze, jednak od 130 lvl ta postać może być naprawdę przydatna ponieważ ma buffa który zwiększa % exp i pu członkom grupy może leczyć % (teraz gdy ludzie mają naprawdę dużo hp to się przydaje) i jeśli się ogarnie odpowiedni eg to postać też nie jest taka zła w zabijaniu pve i pvp Czarodziejka: postać z sporym atakiem ale średnią obroną (na podobnym poziomie co strzelec) Na jej podstawie powstał arcymag którym gra się bardzo podobnie jednak jest jak w przypadku szelmy ,że arcymag jest lepszy jako wiedźma a czarodziejka jako czarownica ale nie jestem do końca tego pewny czy nie jest odwrotnie Czarownica: typowy poskramiacz tłumów spory atak kilka dobrych opszarowek troche słabo z obroną więc polecam abs Wiedżma: Suport postać ma bardzo dużo skilli które osłabiają przeciwników i z tego co wiem to też potrafi udeżyć Szelma: typowa szybka postać oparta na atakach krytycznych (niejestem pewny ale głowna różnica między szelmą a nocnym elfem jest taka ,że szelma ma więkrszą celność a elf krytyk) Z tego co kojaże to podklasy szelmy są dość podobne (oczywiście poza tym ,że jedna jest dystansowa 2 już nie) i zamachowiec jest leprzy do pvp a łowca do pve (Dawno szelmą nie grałem więc niewiele mogę powiedzieć) Zaklinacz: postać zbalansowana pod względem ataku i obrony i mimo wszystko jest to postać magiczna Specjalista: postać zmienia się w zależności od potrzeb może być dpsem jako demon lub tankiem Elementalista: Postać opiera się na pomocnikach i to one wykonują skille jednak z tego co wiem to buffek słonia nie działa na atak duchów tylko na głowną postać więc mało kto tą podklasą gra. Cien: typowy mag spory atak kilka opszarowek i średnia obrona (najlepiej mieć set minimum +10) i niestety jego sety są jedne z droższych PS.mam nadzieje ,że to co napisałem jest zrozumiałe.