Rozwiązanie problemów - Początkowe zakupy, płatności i więcej! Gram w Wizard101 od długiego czasu (Mam 70 poziom Życie i 22 Ogień), a widzę tutaj dużo nowych osób, które mają dużo pytań co do tej gry. A więc tak - Ta gra jest ''pół-darmo'' - Możemy sobie przetestować do 9 poziomu, dalej decydujemy czy chcemy grać dalej czy nie. Jak to działa? Do 9 poziomu mamy misje w darmowych obszarach. Po jakimś czasie te misje się kończą, mamy nowe, lecz w obszarach płatnych. Ceny obszarów wzrastają w miarę rozwoju. Inaczej - im dalej jesteśmy, tym więcej płacimy za obszary. Porównanie: Obszary w pierwszym świecie, Wizard City kosztują 750 za obszar (lub pakiet obszarów, jak np. podwodny świat), a w Celestii, gdzie mamy wstęp po zakończeniu Smoczostanu (ok. 50 poziom) obszary kosztują 1695. Dodatkowo, w Celestii jest 1 trójpak (3 mapy początkowe, obóz główny itp., jedna cena a 3 obszary na raz) oraz same dwupaki. (jedna cena za dwa obszary razem). Ale chwila, ja tu piszę o zaawansowanej grze, a nie o początku! Pierwszy Wasz dylemat po skończeniu darmowych misji, to czy płacić za grę czy nie. Co prawda, można dobić 10 poziom na Strażnikach Pola, lecz jest to strasznie długie i monotonne. Mamy do wyboru dwa obszary, zaraz po Ulicy Trytonów: -Ulicę Ognistego Kota -Drogę Cyklopów. Oba obszary kosztują 750, mają tyle samo misji, mają bossa, ale który wybrać? Ja sugeruję Drogę Cyklopów, gdyż zawiera ona przejście do Aquili, świata do którego nie ma przejścia przez Wrota Świata. Można do tego greckiego świata dolecieć rydwanem, od 30 poziomu. Aquila zawiera spore ceny, ale jest tego warta. Nie ma tam walk z potworami, ale zawiera 3 trudne lochy, na które najlepiej chodzić Ekipą. Są to następujące lochy: -Olimp - Od poziomu 30. -Atlantea - Od poziomu 70. -Tartar - Od poziomu 90. Po dalsze pytania, piszcie. Chętnie odpowiem :) Pozdrawiam! //Rufus Słońca