1
lordmucha

Zakręt

Dodał lordmucha 26.11.2013, 22:59

Jaki według was jest optymalniejszy skręt:
1. Hamowanie tuż przed zakrętem
2. Hamowanie ręcznym na zakręcie i przekręcenie samochodu
3. Hamowanie w połowie zakrętu?

Może macie lepsze sposoby? Wiem, że na każdy zakręt jest optymalna linia jazdy ale nie da się zapamiętać wszystkich tras.


Aby komentować, zaloguj się.
8

Piotrekk97

26.11.2013, 23:06
2 plusy

Ja hamuje przed zakrętem, ale dobra technika na zakręty jest jeszcze puścić gaz i jechać na Luzie/sprzęgle. Ręczny sprawdza się w autach Muscle czyli z napędem na tył i dużą mocą np Dodge Viper, Ręczny nie działa na zakręty w przypadku aut z napędem na 4 koła.

1

lordmucha

26.11.2013, 23:08
2 plusy

Nawet na luzie trzeba zahamować także na to samo prawie wychodzi. Auta 4WD mają mały promień skrętu.

8

Piotrekk97

26.11.2013, 23:10
2 plusy

Masz racje ale w każdym samochodzie jest inne prowadzenie i ciężko to określić wszystko jednym określeniem typu " hamować przed zakrętem"

1

lordmucha

26.11.2013, 23:13
2 plusy

Jeśli chodzi 4WD to każdy samochód ma mały promień. Ale dlatego właśnie zadałem to pytanie. By dowiedzieć się jak to inni robią ^^

8

Piotrekk97

26.11.2013, 23:15
2 plusy

Nie no spoko, masz racje z tym promieniem i u mnie się sprawdza luz na zakrętach łagodnych, na ostrych lekko zahamować i dopiero luz :D

Użytkownik usunięty

27.11.2013, 00:36
2 plusy

Jak auto jest podsterowne to hamuj przed zakrętem, a jak nadsterowne to w połowie. W tej grze ręczny jest bardzo agresywny i raczej go nie używaj w wyścigu.

Użytkownik usunięty

27.11.2013, 11:27
2 plusy

Najlepiej gdy byś najlepiej zwolnił na początku a potem byś na drift'a poleciał ;)

5

Maciej

27.11.2013, 12:19
4 plusy

Ja przed zakrętem puszczam gaz i w jego połowie hamuje. Dzięki temu można zdobyć dobrą prędkość wyjściową i zyskać pozycję.

20

gzilo_gtr

27.11.2013, 12:23
2 plusy

Najlepiej jest po prostu puścić gaz albo lekko jeszcze przyhamować przed zakrętem a jak jest problem w zakręcie to jeszcze odrobinę dohamować. Ręczny powoduje duże straty prędkości przy ewentualnym poślizgu więc lepiej jest hamować zwykłymi hamulcami. Jest jeszcze kwestia sygnalizacji bo jak osoba za tobą zobaczy światła stopu i jeśli chociaż raz wżyciu jechała prawdziwym samochodem to też przyhamuje i możliwe że nie wjedzie ten ktoś Ci w tył i dzięki temu nie wjedziesz w ścianę.

1

T0M333K

27.11.2013, 12:36
2 plusy

Najlepiej jest brać albo od zewnętrznej albo od wewnętrznej ( w zależności od zakrętu) i przed wejściem spuścić gaz a na wyściu w dechę

Użytkownik usunięty

27.11.2013, 13:14
2 plusy

Najlepiej tak wejść w zakręt, żeby nie chamować, to wyjście z zakrętu jest najważniejsze bo nadaje prędkość.

7

adrian95

27.11.2013, 13:19
2 plusy

Najlepiej tak wejść w zakręt, żeby nie chamować, to wyjście z zakrętu jest najważniejsze bo nadaje prędkość.

9

grzymoo

27.11.2013, 13:43
2 plusy

Jeśli zakręt jest w miarę łagodny dobrze jest puścic gaz i wjechać bez gazu, nie polecam ręcznego a także hamowania już w połowie, dużo się na tym traci :) a jeśli zakręt jest ostry to lepiej zahamować odpowiednio szybciej przed :)

1

mrgaspare979

28.11.2013, 20:59
2 plusy

Jeżeli zakręt jest łagodny to puszczam gaz i jadę na luzie a jak ostry to hamuje przed zakrętem

1

adekxx

29.11.2013, 17:55
2 plusy

najlepiej bez gazu przejeżdżać zakręty

6

jakubss11

29.11.2013, 21:03
2 plusy

ja hamuję zawsze przed zakrętem

5

maks.socha

29.11.2013, 21:31
4 plusy

JA wcale nie chamuje ( na większości) zrzucam bieg na niższy i uważam żeby nie zarzuciło bokiem a hamuje silnikiem i tylko przy ostrych trochę ręcznym

Ostatnie tematy

Jakub
blablabla-szalala
dawidm12323