9
jendzia20

Jak szybko mogę zdobyć kase na MSP

Dodał(a) jendzia20 28.10.2015, 22:55

Moze ktoś mi powiedzieć ja zdobyć w szybki spoksób sc ?


Aby komentować, zaloguj się.
7

malinka426

28.10.2015, 23:56

Głaskając zwierzaki najszybciej, ale możesz też oglądać seki(10 sekundowe filmiki). Myślę że choć trochę pomogłam :)

5

Madzia

29.10.2015, 17:02

Wejdź w Higscores (na górnym pasku). Wybierz zakładkę pokoje i wchodź do poszczególnych pokoi innych movie stars. W pokojach będzie mnóstwo zwierzaków. Zarabiaj na nich kase, poprzez opiekowanie się nimi (klikając na nie). Możesz też oglądać 5 seki. Wejdź w filmy, w wyszukaj wpisz "5 sek" i oglądaj je. Zarobisz dzięki temu dużo Star Coins.

10

Patawka

31.10.2015, 10:20

Polecam instalować gry np. Bonie revense, dochodzić do 10 lv, przesyłać kase i punkty, i odinstalować i od nowa, zajmuje to 10 min, i zdobywasz 100 sc. W między czasie możesz oglądać seki. Nmzc :)

5

agitka.agata

31.10.2015, 16:11

bierzesz na spacer zwierzaka i bierzesz go do parku dla zwierząt a tam klikasz na wszystkie zwierzaki i już :D

4

EmiliaKijowska123

01.11.2015, 13:00

Wejdz w Highscores, klikasz w zakladkę 'zwierzaki' i wchodzisz w pokoje tych moviestar i piescisz ich zwierzaki. Jeszcze wymieniaj się filmami z innymi itp. :)

9

Sylwia Agata

01.11.2015, 17:51

można pieścić zwierzaki, oglądać seki, oceniać w "stwórz i oceń", robić zadania ;)

2

upiorka

01.11.2015, 20:28

idz do higscores zwierzaki i chodzisz po domach

17

patka000

01.11.2015, 21:25

Normalnie xD {taka szczerość} :*

7

Minnie0987

02.11.2015, 12:22

Oglądaj seki, głaskaj zwierzaki, :)

7

qwerty7669

02.11.2015, 21:02

Głaszcz zwierzaki, kręć kołami fortuny, rób filmy, oglądaj filmy, kupuj VIP'y lub dawaj / dostawaj specjalne pozdrowienia

9

jacek_gam

05.11.2015, 16:08
1 plus

instaluj coś typu aplikacje moviestarplanet jak star studio booonie i fame city

12

dominika.pytlinsk

07.11.2015, 13:46

Ogladaj filmy najlepiej 10 sekundowe, badz chodz do pokoi i dawaj love zwierzakom

5

agitka.agata

07.11.2015, 14:29

weź zwierzaka do parku dla zwierząt i klikaj serdoszka na inne zwierzaki

4

Sams

11.11.2015, 16:24

Oglądając filmy i pieścić zwierzaczki

5

julia.gielniak06

11.11.2015, 18:02

wejdz w higscores po prawej stronie na górze i masz zwierzaki i wchodzisz do kogoś pokoju i je pieścisz i też oglądając seki

12

xxxaddxx

11.11.2015, 18:17

wejdź w ranking, a potem to już proste. Wybierasz jakąś osobe, idziesz do niej i bawisz się ze zwierzętami albo oglądasz 10sekundówki :)

6

vigon690

12.11.2015, 21:38

oglądaj sekundówki innych

1

Oli

15.11.2015, 18:24

Glaszcz zwierzaki

13

Wiktoria

18.11.2015, 17:19

1. Chodzisz po pokojach innych moviestar znajdujesz zwierzaki i je pieścisz
2. Tworzysz własne filmy
3. na chat room'ach masz minigierki i w nie grasz
4. Rób zadania
5. oceniaj

1

Maarlaa

23.11.2015, 14:46

poprso znajomych aby ogladali ci filmy (czym wiecej osob dasz do filmu tym wiecej kasy dostaniesz) za 5 osob (jak ktos ci obejrzy dostabniesz 25 chyba :) ) wiec popros znajomych

1

malagocha

23.11.2015, 16:46

oglądaj 10 sec
malagocha

2

frugo2410

29.11.2015, 16:53

możesz robić seki ( 10 lub 12 sekundówki ) i oglądać filmy innym lub wymieniać się sekami ... możesz również kupować VIP-a albo wysyłać pozdra ( jeśli masz diamenty ) lub prosić innych żeby ci wysłali np. za prezent ♥

1

Szandra123

05.12.2015, 00:18

Ja preferuje to: Wchodze w zakładke highscore, biore zwierzaki: Boonies (na nich się więcej zarabia) i chodzę po pokojach i głaskam zwierzaki. Ok. 20 min. zbieram ok. 1000 sc :).

2

aleksandra03022001

05.12.2015, 20:23

1. Wejdź w profil użytkowniczki Zazzija
2. Wejdź w jej ArtBook: Tu są sc!
3. Spisz sobie na kartke nazwy użytkowników
4. Odwiedzaj ich i baw sie z ich zwierzakami

Przyjemne zarabianie sc. Polecam. :)