Obniżone zostały następujące wartości: odwet z 6 do 5 oraz punkty życia z 53 do 50.
Podwyższona została następująca wartość: zasięg ruchu z 3 do 4.
Odporności:
- odporność na atak została zwiększona o 20 punktów procentowych (z 0% do 20%),
- odporność na magię ciemności została zwiększona o 20 punktów procentowych (z 10% do 30%),
- odporność na magię ziemi została zmniejszona o 5 punktów procentowych (z 5% do 0%),
- odporność na atak z dystansu została zwiększona o 10 punktów procentowych (z 10% do 20%),
- odporność na magię powietrza została zmniejszona o 5 punktów procentowych (z 5% do 0%),
- odporność na magię światła została zmniejszona o 30 punktów procentowych (z 0% do -30%),
- odporność na magię wody została zmniejszona o 5 punktów procentowych (z 5% do 0%),
- odporność na magię pierwotną została zmniejszona o 10 punktów procentowych (z 10% do 0%).
Umiejętności specjalne równie uległy modyfikacji i aktualnie przedstawiają się one następująco:
1. Skażony dotyk - standardowe obrażenia od mocy + zadanie dodatkowych 2 mrocznych obrażeń za standardowy atak wrogich jednostek (tylko na grupce przeciwników, pasywne, D:3R).
2. Szał przeciw żywym - zadanie 30% więcej Melee obrażeń na żywych kreaturach i zwiększenie Melee Range o jeden ( D:1R, CD:3R).
Pozostałe atrybuty (czyli - atak, inicjatywa, typ ataku i odporność na ogień) pozostały bez zmian.
Komentarze
(0)Brak komentarzy. Bądź pierwszy, napisz komentarz!