Stworzenie z Snipera stało się Skirmisherem.
Wszystkie podstawowe wartości zostały podwyższone:
- atak z 7 do 45,
- inicjatywa z 4 do 6,
- zasięg ruchu z 2 do 6,
- odwet z 2 do 20,
- punkty życia z 36 do 180,
- typ ataku: Melee (uderz i powróć)
Odporności:
- odporność na atak została zwiększona o 20 punktów procentowych (z 5% do 25%),
- odporność na magię ciemności została zwiększona o 55 punktów procentowych (z -5% do 50%),
- odporność na magię ziemi została zwiększona o 5 punktów procentowych (z -5% do 0%),
- odporność na atak z dystansu została zwiększona o 20 punktów procentowych (z 5% do 25%),
- odporność na magię ognia została zwiększona o 5 punktów procentowych (z -5% do 0%),
- odporność na magię powietrza została zwiększona o 5 punktów procentowych (z -5% do 0%),
- odporność na magię światła została zwiększona o 5 punktów procentowych (z -5% do 0%),
- odporność na magię wody została zwiększona o 5 punktów procentowych (z -5% do 0%),
- odporność na magię pierwotną została zmniejszona o 80 punktów procentowych (z 5% do -75%).
Umiejętność specjalna również uległa modyfikacji i aktualnie przedstawia się ona następująco:
- 25% HP debuff na jedną zaczarowaną kość promieniową (Zasięg:5, D:2R, CD:4R).
Komentarze
(0)Brak komentarzy. Bądź pierwszy, napisz komentarz!