- Gry
- Might & Magic: Heroes Online

Ostatnim razem czytaliście artykuł na temat tego jak działają Budynki w Prowincjach Gildii. Dzisiaj zajmiemy się kolejnym ważnym zagadnieniem - Schronieniem Stworzeń.
Te specjalne budynki pozwalają rekrutować dowolne stworzenie z gry - może być z przeciwnej frakcji, z zakończonego wydarzenia czy też być zaawansowanym stworem, wszystkie one są dostępne w jednym budynku!
Ale jest pewien haczyk.
Możecie wybudować maksymalnie 4 Schronienia Stworzeń - każdy z nich może produkować tylko jeden typ jednostki wcześniej wybranej przez Lidera Gildii. Radzimy wybierać bardzo rozważnie i dalekosiężnie - każda zmiana będzie kosztować Was cały wkład jaki wnieśliście w budynek!
Aby wybrać typ jednostki, jaką chcecie produkować, Lider Gildii musi umieścić jeden ze swoich oddziałów w budynku jeszcze przed rozpoczęciem odbudowy. Mogą uczynić to również pozostałe osoby w klanie, ale wymaga to akceptacji ze strony przywódcy. Następnie Gildia przystępuje do odnowienia Schronienia, przynosząc odpowiednie surowce oraz dając wkład w postaci swoich jednostek. Gdy proces odbudowy Schronienia Stworzeń się zakończy, Wasz budynek zacznie produkować wybrany typ jednostki. Z czasem jednak Schronienie Stworzeń zacznie tracić swoją magiczną energię, dzięki której produkowaliście kreatury. Żeby ją naładować potrzebne będą Wam specjalne surowce, które zbierzecie podczas Wypraw Gildii.
W dowolnej chwili możecie odwiedzić budynek, zebrać stworzenia i je zrekrutować. Wszystkie stworzenia są gromadzone w specjalnym magazynie, który możecie ulepszać. Pamiętajcie jednak, że jest to dostępne dla wszystkich członków Gildii, także nie zdziwcie się, gdy nie będzie tam żadnych jednostek. Dodatkowo macie dostęp do dziennika - pozwoli Wam to łatwo i sprawnie sprawdzić ile jednostek i kiedy wziął dany gracz.
To wszystko, mamy nadzieję, że spodobają się Wam zmiany.
Miłej gry!
Komentarze
(0)Brak komentarzy. Bądź pierwszy, napisz komentarz!