4
TryTon

[Poradnik Ninja dagger ]Dla tych co myslą że Ninja dagger bez sensu

Dodał TryTon 19.04.2014, 20:28

Więc tak, ten poradnik stworzyłem dla graczy, którzy uważają, że gra Ninja Daggerem nie ma sensu...
Moim zdaniem jest to najlepsza postać do pojedynków, a do expa wystarczy jej tylko buff + odpowiednio wybonowane eq.

1.Zacznijmy od skilli...

Zaczynamy od dodania zasadzki - jest to chyba najlepiej bijący skill daggera. następnie dodajemy w Wirujące Sztylety - jeżeli użyjemy ich odpowiednio to są one zabójczym skillem, kolejne wbijamy w Szybki Atak - jeżeli odpowiednio naskoczy to zadaje bardzo dużo obrażeń, potem warto dać Trującą Chmurkę - jest to skill, którego możemy użyć z daleka, a jeżeli przeciwnik ma mało odporności na magię to zada naprawde potężny cios, a ponadto ma Szanse na Otrucie, co jest również przydatne(1.5k co 3sec). Następnym skillem jakiego polecam użyć jest Krycie(uważam tak dlatego, że dzięki niemu uderzamy wiecej z Zasadzki i innych skilli. Ostatnie zostaje 6skill(Szybki Cios) - jest to również przydatny cios, można go zadać będąc trochę dalej od wroga, i zadaje sporo obrażeń jednak w pvp jest uważany za "noobski".

2.Teraz Punkty Statusu...

Zaczynamy oczywiście od Witalności - dużo HP to w pojedynku i na expie podstawa, szczególnie, gdy dopiero zaczynamy tę wspaniałą przygodę w świecie "iMetin" ;). Następnie dodajemy w Zręczność - dzieki niej mamy nie tylko wiecej na Uniki, ale także dodaje Nam to do ataku. Potem dodajemy w Siłę - daje wartość ataku.

3.Jakie bony opłaca się robić dla Ninji Daggera ??

Na to pytanie jest łatwa odpowiedz...
Oczywiście Zręczność, Siła, Szansa na Przeszywające jak i Krytyczne Uderzenie, % na Otrucie i na Omdlenie, Jak najwięcej odporności na Magię a także jak najwięcej na Ludzi i odpowiednie Odporności:
Wojownik - Broń Dwuręczna, Miecze, Błyskawice, Blok i Odbicie Ciosu
Sura - Miecze, Ogień, Magia, Blok i Odbicie Ciosu
Ninja - Strzały, Sztylety, Unik Strzał, Blok i Odbicie Ciosu (na daggera także magia - Trująca Chmurka)
Szaman - Dzwony, Wachlarze, Wiatr, Magia

4.Teraz powiem o ekwipunku, w jaki trzeba sie zaopatrzyć, idąc:

a)na Pojedynek:

Sztylety jak najlepsze dla Nas, dla ludzi z mniej bogatym ekwipunkiem polecam Bezduszne Noże 2x Silny na Ludzi, 12zręczności, 10% na Krytyczne Uderzenie i 10% na Przeszywające Uderzenie, dodałbym tu również 8% na Omdlenie albo 8% na Otrucie. Na troszkę bogatszych dobre będą Noże Strumienia(nie polecam dalszych broni - Wodnych Noży ani Ząbków)
Wbijamy bony takie jak do Bezdusznych Noży. Dla najbogatszych oczywiście Sztylety Zin z bonami 10% na Krytyczne i Przeszywające Uderzenie, a także 12zręczności i 8%omdlenie i 8%otrucie :D.

Zbroja dla słabszych Szafirowa, dla mocniejszych te na wyższe lvle(najlepiej Zatruta lub Hwang). W bonach najlepiej gdyby się znalazły 20% na Magię, 2000PŻ a także przydatne Absy, które wymieniłem wyżej.

Kolczyki warto znaleźć Kryształowe(dają 14zręczności), wbić bony na Ludzi a także Absy
Bransolete najlepiej z Łez albo Kryształowa, bony na Ludzi, Magie, PŻ, Przeszywające i Krytyczne Uderzenie
Naszyjnik z Łez lub Ametystowy, bony na Krytyczne Uderzenie, PŻ a także Absy
Buty Feniksa lub Skórzane(archer), bony na Krytyczne Uderzenie a także Absy
Tarcze na poszczególne profesje z bonami: Niewrażliwy na Omdlenia, Zręczność+12, 15% na Ludzi a także Blok Ciosu ;)
Maske najlepiej na 41lvl z bonami 15% na Ludzi, 20% na Magię, 8%Otrucie, warto też zainwestować w Unik Strzał na Archera a także w regenerację PŻ

b)do Expa:

Ebonitowe Kolczyki, Kryształowa Brasoleta, Amtystowy Naszyjnik, Tarcza na 61lvl/80lvl, Maska na 41lvl i Buty Skórzane(na v2) i Feniksa(na Zoombie Land). Broń i Zbroja na v2 jak najwięcej na Ludzi i Mistyków a także dużo PŻ i Zręczności, jak i dużo Odporności na Strzały, Blok Ciosu, NnO, regeneracji PŻ i Wartości Ataku.
Na zoombie Land dużo na Blok Ciosu, Odbicie Ciosu, Mistycy(Nagini, Minotaury), Diabły(Postacie na 116lvl), Nieumarli(Smierć), Wartość Ataku, Regeneracja PŻ, dużo PŻ, Otrucie, Omdlenie :D

5.Teraz przedstawię Wam taktykę, dzięki której wygrywam i to nie tylko zaczynając od Krycia ;)


Na Szamanów
- Stanąć jak najdalej i poczekać aż przeciwnik uderzy Skowyt, następnie rozpoczynamy z Chmurki, przejeżdżamy przez przeciwnika Wirującymi Sztyletami i dobijamy od tyłu z zasadzki, jeżeli wróg nadal stoi, to atakujemy jeszcze Szybkim Atakiem i dorzucamy serię hitów

Na Wojowników:
a)Mental - czekamy na rozpoczęcie przeciwnika, najczęściej rozpoczynają oni z Duchowego Uderzenia, gdy zaatakują Nas, próbujemy się odchylić aby nas nie trafił i zaczynamy od Szybkiego ataku, nastepnie Wirek, i dobicie w plecy Zasadzką, następnie gdy wróg jeszcze stoi to dobicie Hitami i Chmurką.
b)Body - Na nich praktycznie nie ma rady, gdy Was omdlą(a stanie się tak w 85%) to czekacie, następnie odchylacie się jak najdalej żeby wróg nie dobijał nas resztą skilli, następnie tak samo jak u Mentala, Szybki>Wirek>Zasadzka w plecy>Chmurka>Hity.

Na Ninje:
a)Daggerów - jeżeli zaczynają z Krycia co jest bardzo prawdopodobne to musicie atakować hitami na wszystkie strony aż nie zobaczycie, że z którejś strony uderzacie przeciwnika, wtedy bijecie hitami, poki Was nie zaatakuje ponieważ nie macie jak go namierzyć, gdy wreszcie się pojawi to atakujecie Szybki>Wirek>Zasadzka w plecy>Chmurka>Hity
b)Archer - gonicie za nimi póki nie będziecie mogli ich trafić z Szybkiego, gdy już Wam się uda, to dobijacie Zasadzka, Chmurka a następnie Wirkiem, po czym lecicie Serię Hitów(tym sposobem rozwalam Archerów 100+ z Bogami więc nie mówcie, że się nie da - wystarczy mieć dobre Abs)

Na Sure:
Obydwie Sury atakujecie tak samo: Szybki Atak(ewentualnie Chmurka), Wirek, Zasadzka i dobijacie hitami

Ostatnim sposobem, gdy my rozpoczynamy pojedynek jest:
Krycie >> Uderzenie Zasadzki w plecy >> Uderzenie Szybkiego Ataku(najlepiej w plecy) >> Uderzenie Wirującymi Sztyletami >> Dobicie Chmurką, ewentualnie podejście i uderzenie jeszcze raz Zasadzki lub dobicie Hitami(polecam również zrobienie Combo na 2)

6.Myślę, że wszystko tutaj opisałem, a może jeszcze dopowiem, że jak dodajecie 6/7 to najlepiej, żeby to były:
Atak+50 / Krytyk:5% / Przeszycie:5% / Zręczność+5 / Siła+5 / 10% na Klase / 5% na Klase

Teraz coś z mojej strony, mam zaledwie 107lvl ale potrafię rozwalić na luzie Postacie 110+(Największe moje rekordy to Dednięcie Szamanki 155lvl, a także Sury 150lvl jak i Wojownika 115lvl, Ninje Archerów udaje mi się przeważnie zniszczyć tych do 120lvla, powyżej już zaczynają się problemy, dopowiem jeszcze, że moje eq jest takie jak napisałem wyżej, Maxymalne Odporności na poszczególne klasy, na wszystkie klasy mam nie więcej niz 45% Ataku jak i nie więcej niż 28 Obrony)

Podsumowując ten poradnik, Ninja Dagger jest dobry do Pojedynków - powiedziałbym, że nawet najlepszy ;)
Do Expa, Wystarcza mu Ekwipunek 5bonów, byle by był z dobrymi bonami. Jeżeli macie do mojego poradnika jakieś uwagi bądź zastrzeżenia to napiszcie


Aby komentować, zaloguj się.
5

SznKaWgrze

19.04.2014, 21:08

Ten poradnik w całości skopiowałeś z internetu, dokładnie ze strony:
http://forum.imetin.pl/index.php?/topic/65311-poradnik-ninja-dagger-by-proookoxddd/

Jak dla mnie jesteś frajerem.

5

SznKaWgrze

19.04.2014, 21:08
1 plus

http://forum.imetin.pl/index.php?/topic/65311-poradnik-ninja-dagger-by-proookoxddd/

13

Quarchodron

19.04.2014, 21:10

Wszytko jest okej w jak najlepszym porządku do niczego nie można się przyczepić :D

1

jarekcardenas

20.04.2014, 13:39

bez sensu poradnik. a co najlepsze malo nim grales i to jakies bzdury

13

MasterBogus

20.04.2014, 13:57

Poradnik jest po prostu słaby.

1

agie

20.04.2014, 18:07

Ehh.. 0 wlasnego wkladu, poradnik skopiowany. Z reszta z tego co czytam nie wszystkie techniki bicia sa prawidlowe.. i nie warto miec schematow bicia, bo w praktyxe podczas pvp rozne rzeczy sie dzieja :) trzeba daggerem opanowac wlasna technike :) warto wiedziec o 1: jesli najpierw hitami odepchniemy przeciwnika, przeciwnik sie wywroci, uderzamy w niego z szybkiego ataku. Zadajemy wtedy 3x wiecej obrazen :)