4
lolkazozolka

Looty z eII

Dodała lolkazozolka 14.06.2015, 10:53

Jakie są szanse lootnięcia przedmiotu zwykłego, unikatowego, heroicznego i legendarnego z eII ?


Aby komentować, zaloguj się.
1

HasztagHasztag

14.06.2015, 11:49
1 plus

Zależy jakie. Przybliżę troche procenty.
zwykły 50%
unikatowy 20%
heroiczny 5%
legendarny 0,08%
Oczywiście stojąc z kolegami w grupie (trzeba mieć przybliżone lvle) masz większą szansę na lootnięcie itemu.

1

kozak.margonem

14.06.2015, 11:53
1 plus

kolega wczesiej dobrze napiszał co lota i jaka szasnsa jest na to

11

RiceSilver

14.06.2015, 13:44
1 plus

Unikat - 1/200 (0.5%)
Heroiczny - 1/500 (0.2%)
Legendarny - 1/2000 (0.05%)
z mechaniki gry:
http://pomoc.margonem.pl/index/view,3

17

Mariola13

14.06.2015, 17:23
1 plus

jeżeli chodzi o grupę to np. jeżeli bijecie w 3 to szansa na loot legendarny wzrasta 4*0,8%=3,2% i tak z każdym przedmiotem i ilością osób

17

Mariola13

14.06.2015, 17:24
1 plus

Przepraszam za błąd jeżeli bijecie w trzech to szansa na lege wynosi: 3*0,8%

7

jaro91000

14.06.2015, 18:47
1 plus

Niestety, ale moi poprzednicy się mylą. Zacytuję tutaj fragment Mechaniki Gry:
"Unikat - przedmiot który wypada z potworków z szansą 1/200 (0.5%) - jeśli potworków z których wypada jest więcej, wtedy szanse na wypadnięcie dotyczą zabicia ich wszystkich.
Heroiczny - przedmiot który wypada z potworków z szansą 1/500 (0.2%). Zasady j.w.
Legendarny - przedmiot który wypada z potworków z szansą 1/2000 (0.05%). Zasady j.w. Dodatkowo każdy przedmiot legendarny posiada jeden z bonusów specjalnych:
- cios bardzo krytyczny: 10% szansy na podwojenie mocy ciosu krytycznego
- dotyk anioła: podczas udanego ataku* 5% szansy na uleczenie 30-krotności leczenia (chodzi o leczenie co turę) z przedmiotów na danym poziomie przedmiotu. Dokładna ilość leczenia liczona jest ze wzoru 30*round(8+L+(0.02*L*L+2.6*L)/5), gdzie L to poziom przedmiotu, round - zaokrąglenie do najbliższej wartości całkowitej. Limit takiego leczenia wynosi 100% początkowego hp w walce
- klątwa: udany atak* powoduje, iż przeciwnik otrzymuje 7% szans na chybienie przy jego następnym ataku
- odrzut: 8% szans na cofnięcie przeciwnika o krok do tyłu. Dotyczy wyłącznie profesji dystansowych
- ostatni ratunek: kiedy po otrzymanym ataku zostanie graczowi mniej niż 12% życia, zostaje jednorazowo uleczony do 30-50% swojego życia
- krytyczna osłona: przyjmowane ciosy krytyczne są o 15% słabsze
- ochrona żywiołów: 12% szans, nad podniesienie wszystkich odporności do maksimum (90%) przy przyjmowaniu ciosu magicznego
- fizyczna osłona: obrażenia fizyczne (po wcześniejszej redukcji przez pancerz) zmniejszone o 12%."
Czyli jest tak:
-unikat 0.5%
-heroik 0.2%
-legenda 0.05%
A jeśli chodzi o przedmioty zwykłe, to zależy to już od samej eII.

11

Kruk122

14.06.2015, 20:47
1 plus

na zwyklym swiecie lega 1/2000